Vraagje over Geabonneerde Onderwerpen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Daz, 12 mei 2005.

1. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik ga geen geld betalen hoor:eek:

2. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    10 cent per post is nog best te slikken. Ben je meteen van bepaalde mensen af * kuch*berrie*kuch*

3. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het zal toch echt moeten.

4. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist gehoord dat het openen van thread's je binnenkort 0,50,- per thread gaat worden, en het posten rond de 10 cent. PM is altijd 0,05,- minimaal, hangt van de grootte van de PM af.

5. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Dit zijn allemaal nog onbevestigde geruchten!!! Ook over de zogenaamde Premium abonnementen kan ik op dit moment geen uitspraken doen.

Geen commentaar...

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Maar uh Darkwing waarom kan ik niet mijn Geabonneerde Onderwerpen zien als ik erop klik?

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    WTF :confused: moet ik gaan betalen om een stukkie tekst te posten?????? |:-

nouw... hmmz, ik denk dat jullie dan wel veel members kwijt gaan raken.. maar zo krijg je wel verbeterde posts, omdat je dan toch denkt, sjit daar gaat weer 0.05/0.10 cent.. ik ga dr diep overna denken.... |:-

8. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    In principe raken we alleen de members kwijt die toch niks zinnigs bijdragen aan dit forum. Niet zo'n slechte ontwikkeling in mijn ogen.

9. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad. En dat bespaart threads zoals deze. :)

10. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    ZO ZO dit wordt een vette melkkoe voor de mods. Wat denken jullie dat de slaag kansen zijn van dit soort dingen. Nieuws krijg je op 100den andere websites ook te lezen. En als je moet gaan betalen om:

-Te posten
    -Threads openen
    -PM te sturen
    -Nieuws lezen

Dit slaat volgens mij op niks. En om juist niet inhoudelijk te reageren lijkt me dit gerucht wel een stevige bodem hebben.

Ja, omdat de mods (denk ik toch niks hoeven te betalen). En ik denk dat ze dan metteen iedereen op de 'vlucht' slaan. Een oostduitsland. ALs dit gerucht waar is bevestigd dit de draad waarin over banners werdt gepraat. Deze site is goed, de beste volgens mij maar die banners had ik totaal geen probleem. Maar dit zou echt te ver gaan

Neem mij niet te serieus, doen jullie toch niet :cool:, ik realiseer me dat het om een 'gerucht' gaat.

11. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Denk je nou echt dat mijn post serieus was? HAHAHAHHAHAH.
    Wat denk je zelf? Dat ze serieus geld gaan vragen?
    Dat jullie dom zijn, oke, maar ZO dom, mmm :cool:

Laatst bewerkt: 15 mei 2005
  12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Hoe moet de server van XBW anders betaald worden?
    Denk je dat Kobold dit in zijn eentje kan? Nee, ergens moet het geld vandaan komen.

We zijn er intern over aan het discussieren.

13. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    zou toch best kunnen, zit wel wat in hoor, om te betalen. ik zelf zou het niet doen. dat niet. Maar de inhoud van de posts zijn wel goed. Maar ik weet zeker dat je het nú moet doen met de members die wél inhoudelijk posten.

Maar als die langzamerhand verdwijnen is er wel een probleempje.

Nieuwe members kan je niet verwachten. geen enkel iemand zal zich aanmelden op een forum wat die niet of nauwlijks kent. dan kan je met je vragen ook wel ergens anders naar toe waar over hetzelfde gepraat kan worden. en waa rje neit voor hoeft te betalen.

Zitten dus wel voordelen aan. de échte spammerds gaan weg. maar de semi posters (serieuze posters) zullen nu ook wel een keertje extra nadenken over het posten. een discussie begint toch ook wel vaak met échte spammerds. hype wordt gecreeerd door échte spammers. ze posten zo veel dat de ene de andere weer enthousiast maakt.

Als ik naar me zelf kijk post ik zeer weinig. met mij zou je nooit een discussie op gang kunnen helpen. uiteindelijk zou ik mee doen, maar er moet wat aan vooraf gaan. je hebt zeg maar domme argumenten (van de échte spammerds) van anderen nodig om er op in te haken en te reageren. Een politieke discussie zou het misschienw el beter voor zijn, maar niet voor game threads.

(note: échte spammerds en semi posters verhaaltje gaat natuurlijk niet bij iedereen op)

Noem het meer goedgelovig :)

14. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Hee Darkwing ik kan op 1 of andere manier niet meer in het modhok... :mad: dus ik vraag het hier maar even.

Hoe zat het nou met dat betalen met terugwerkende kracht tot 1 januari 2005?

15. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    We krijgen dan toch zeker wel groepskorting op kloonaccounts of niet?

16. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Heb je wel betaald? :eek:
    Ex-mods betalen toch als proef?

17. Jorrit

Jorrit Server admin XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    9
    Probeer nog eens?

18. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Zeker is het serieus. Heb je nog geen pm ontvangen met de aankondiging? Ik zal het even posten.

:+

19. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Wat is dit nou weer? Geef ik jullie mijn bankrekening, halen jullie het bedrag er 2x af :confused:

20. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Tja; als wij een dubbele machtiging ontvangen dan zien wij dat als fooi. Weten wij veel dat jij slordig met je machtigingen omgaat.

Deel Deze Pagina