1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje over Wifi en Bluetooth

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door BigKabuto, 7 mei 2015.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik denk dat ik dit het beste hier kan vragen.

    Ik heb een draadloze Bluetooth headphones en die gebruik ik op mijn Microsoft Surface Pro. In de avonduren mag ik graag wat Netflix series kijken en dan wil ik die headphones gebruiken. Het is even goed gegaan, maar nu heb ik er problemen mee. Zodra ik de headphones pair met de Bluetooth op de Surface en ik zet een Netflix serie aan, beginnen de problemen. Ineens buffer Netflix om de minuut ongeveer en ook gaat het beeld van scherp naar onscherp en zo gaat dit de hele tijd door. De Surface is via Wifi met internet verbonden.

    Neemt Bluetooth dan teveel kracht in voor Netflix om soepel en scherp te blijven draaien?
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Reset je router eens.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ai jai, dat is iets wat ik nou liever niet te snel doe. Want alles werkt goed nu, qua NAT op Xbox One en alles. Maar ja, er zijn wel verder weinig andere dingen om te proberen. Bluetooth is wel iets wat niet werkt zonder internet toch, of heb ik het nou mis? Want wellicht kan mijn vrij standaard verbinding dat gewoon niet aan dan.
     
  4. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Bluetooth heeft niks met internet te maken, het lijkt me ook sterk dat bluetooth op de een of andere manier je wifi verstoort.
    En resetten als ik trek even 10 seconden de stekker uit je router/modem, je hoeft niet alle instellingen te resetten dus je raakt niks kwijt.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik bedoel inderdaad geen hard reset ofzo :+
     

Deel Deze Pagina