1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje over Xbox360

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door dirk630, 21 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirk630

    dirk630 Pr0 G4m3R!!

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil er een gaan kopen, maar ik had er eerst ook al een en die is kapot gegaan door RROD en nu wil ik er een kopen maar mijn vraag is dus:
    Kan ik RROD voorkomen door die verkoelings apparaat er op te zetten (op de xbox360)?

    THANKS FOR ANSWER:thumbs:
     
  2. schnorman

    schnorman Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had er zo'n cooling fan op zitten maar na een jaar kreeg ik toch de RROD. Het maakt dus eigenlijk niet uit.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Even HIER zoeken naar het juiste topic om deze vraag te stellen. Kan ook in dat topic zelf, moet jezelf even bekijken wat het juiste is.
    Dit forum is bedoeld in verband met opmerkingen en problemen over/met de site zelf.
     
  4. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En dat topic is het juiste om die vraag te stellen ;).

    Ik weet niet wanneer je je 360 had gekocht maar als je een launch had dan ga je blij zijn te horen dat het RROD al sterk verminderd is, vooral als je een Jasper te pakken krijgt (vooralsnog enkel te vinden in de Arcade versie).

    En zo'n coolingsapparaat zal een RROD zeker niet voorkomen, als zo'n ding überhaupt wel helpt.

    Verdere vragen kan je in het topic stellen dat Willem je heeft gegeven :).

    Slotje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina