Ja idd dat was via de speakers.Ik hoop dat ze die commandos een btje veranderen want ik vond dat nog niet zo lekker lopen.
"When using the Xbox Live headset the audio gets even better. All ambient sounds continue through the TV or the stereo speaker system while all team and HQ chatter is heard only through the headset. My only gripe is that some of the comments made by your team will get a little repetitive. Quite a few times I caught myself blurting out, “I know you are waiting for orders, now shut up!” I really had to dig deep to find much wrong in the audio portion of this game which further proves how Rainbow Six 3 is. " http://www.teamxbox.com/view_reviews.php?id=611&p=2 Stukje uit de review van Team Xbox. Zij zeggen ook dat je je teamleden door de headset hoort
Nou, ik heb een keer mijn geluid uitgezet en alleen mijn headset op, en toen hoorde ik ze niet. Vervolgens headset afgedaan, geluid weer aangedaan, en toen hoorde ik ze wel
De headset is ook om door te praten je hoort je teamleden waarschijnlijk wel op live natuurllijk maar in game is het gewoon over de boksen tenminste in de demo
Ik heb nog niet veel winkels, buiten online winkels, gevonden waar ze de headset erbij leveren. Maar ik spreek ook over België. Weten jullie misschien een winkel in Nederland waar ze die er wel blij leveren. Ik woon namelijk kort bij de grens... - d.C.
Ok, misschien een domme vraag, maar als je al een Live headset hebt, heb je deze dus niet meer nodig?
Nee, de headset die je erbij kan halen is gewoon een leuke extra voor mensen die geen headset hebben.
Met die headset die je erbij krijgt kan je normaal praten én commands geven, met de 'oude' kan je alleen praten .
Ja, want ik heb het getest, en het werkt gewoon. Die headsets zijn gewoon het zelfde, alleen zien ze er wat anders uit