1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vraagje status: Administrator

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Sun_Zize, 12 nov 2003.

  1. Fisichella

    Fisichella swangate.nl

    Berichten:
    886
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik heb ook een vraag aan/over de mod Toxic_Timmie:

    Waarom staan alle namen van de mods vet gedrukt in de lijst van de aanwezigen en die van Toxic_Timmie niet?

    Het is misschien een vraag die nergens over gaat, maar het viel me wel op en nou vroeg ik me af waarom dat is:eek:
     
    Laatst bewerkt: 29 nov 2003
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Alleen forum mods staan dikgedrukt. Dat zijn dus moderators die ingedeeld staan bij een bepaald forum, waar zij extra aandacht aan besteden. Die betreffende moderators zie je helemaal rechts in het forum overzicht.

    De reden dat Toxic_Timmie niet dikgedrukt is, is simpelweg omdat ie bij geen specifiek forum is ingedeeld. Hij blijft gewoon lekker allround modereren. Verder heeft hij exact dezelfde rechten als elke andere moderator.
     
  3. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Omdat ik het toch wel belangrijk vond dat alle moderators goed herkenbaar waren in de who's online lijst, heb ik Toxic_Timmie en DesertFox (die ook nog niet ingedeeld stond) gevraagd of ze bij een bepaald forum ingedeeld wilden worden. Na overleg staat Toxic_Timmie nu bij Hardware/Accessoires en DesertFox bij Algemeen/Discussie.

    Dus vanaf nu zijn alle moderators dikgedrukt in de who's online lijst :)
     
  4. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    groen is monerator zoogezecht rood is administrator en blauw is hooft :9 dis de eerste forem met zoveel administrators en monerators en al :p
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    En je graaft een thread van meer dan 4 maanden oud op om al dit nuttigs te melden?? :+

    Trouwens, let alsjeblieft eens wat op je spelling, dit lijkt namelijk nergens op.
     
  6. the Outblast

    the Outblast hoi

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    zal tijd worden :{
     
  7. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    oude topic nieuw maken :D
     
  8. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    Das dus niet ":D"... Als je niets te melden hebt moet je dat ook gewoon niet doen!
     
  9. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    is 'Martijn' nu ook Admin??? :eek:

    zo ineens zie ik hem erbij staan...
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Martijn was van af het begin al admin ... samen met Wouter ... de andere zijn er later bijgekomen
     
  11. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    oeeeiii...

    dan let ik niet goed op :'-( :eek: excuses
     

Deel Deze Pagina