1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagje voor een niet engelse gamer

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RizlaPlus, 22 nov 2002.

1. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    booh!!!

Okay Crash bandicote Ja hij wou hem graag hebben maarja ik bedoel gewoon unreal championship soort spellen en dat soort shit mischien wisten jullie wel ehh hij wou hem graag ( and I understand) hij heeft het gezien enzow maar harry potter ken nie in nederlands tog? ik heb wel gezien welke talen maarja ik zal nog ff geo dkijken

maarja okej lach allemaal maar hij is moeilijk lerend mij hij is wel een coole vent!!!!!!!
    Maarja ik denk dat die cursus wel wat wordt maarja dan blijft het moeilijk! Waarkan ik ooit een schriftelijke cursus krijgen?? anybdoy een url????

nog meer spellen diei amndweet?

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eh... DOA3 misschien? Voor Quantum Redshift hoef je eigenlijk ook geen engels te kunnen als iemand je maar een keer door de menutjes/opties lijdt.

Verder zijn er weinig games waarvoor je geen gebruik moet maken van gesproken tips en engelse text.

Maarre dingen als Unreal/Halo/Mech assault in mutli player mode kunnen natuurlijk altijd... al zijn de missies moeilijk.

Ik zou zeggen.... zowiezo een game die je zelf goed kent, zodat je kan helpen. Enne... wij zijn er ook natuurlijk ;) voor vragen.

Ja enne peoplez... niet iedereen is even handig met talen. T'is tegenwoordig zeldzaam in nederland (waar niks geresinchroniseerd word, en waar we trots op zijn... toch?) maarre... have a heart. Ook zonder engels te spreken kan je van een goeie game genieten toch? ;)

Laatst bewerkt: 25 nov 2002
  4. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    thnx

Thnx macouno als ie dit zou lezen zal die verliefd op je worden dus ehh ik laat het hem nie lezen :p

(just talking bullshit again)

maar ja ik help hem ook zeker wel is alleen nogal geduld hebben met dingetjes zoals hij speelt harry potter hij moet iets doen ofzo dan zeg ik neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee dan ga je dood

en dan zijn de buren wakker

daarna doeti e wat neeeeeeeeeeee

en dan op het einde van een level wil die bijna dood gaan

pak ik bijna de controller of helemaal :p

ik meost ff met jullie delen hoe moeilijk het is

maar eh valt wel mee hoor maar ik check nog wel ff wat rond maar soms probeer ik ook vantevoren van een sspel die ik al uitgespeeld heb ff als het beetje te doen is ff objectives over te tikke ofzo das meestal niezoveel werk maarja ach het valt wel mee

en doa3 is ook goed idee maar hij vind dat nie leuk in zn eentje I ques maarja koopt ie later als ie wat koele singleplayers heb

5. RizlaPlus

Leuk Bevonden:
    0
    I kweet niet waarom ze mijnberichtje net over splinter cell geclosed hebben maar ik wou weten of dat spel beetje valt uit te leggen??

6. G@MERZ4EVER

G@MERZ4EVER all g@merz united!!!

Leuk Bevonden:
    0
    hoe oud is die vriend van je eigenlijk????
    Ik denk dat je vriend inderdaad beter vecht of race spellen kan nemen, maar ja, zo mis je wel heleboel mooie games natuurlijk.
    Dus dat wordt toch engels cursus nemen.
    Is hij btw te jong of juist te oud ( anders zou hij toch ook engels moeten krijgen op school ) :confused:

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Mijn zoon spreekt en verstaat geen engels. Wel Russisch.

En jawel, wij hebben precies het zelfde probleem. Pak je Blinx "Joe hev uh riewaaind". Ja, daar ben je vet mee. :confused:

Er zijn een aantal games met instruktielevels maar daar heeft ie dus niets aan want hij verstaat het niet. Ik heb 'm eens bij wijze van experiment achter Halo gezet. Dat kun je wel shaken. Hij komt niet eens zover dat ie het spel kan starten.

Ik heb 'm bij zowat elke game moeten helpen en nu speelt ie alleen DOA3 omdat de rest gewoon te ingewikkeld voor 'm is. Bij DOA scoort ie de ene "Great!" (?) na de andere en nu ik hem heb uitgelegd dat dat "maladiets" is vindt ie het prachtig. :{

8. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Lulkoek. Je zal ze in Nederland te vreten moeten geven die geen Engels kunnen.

Om maar een voorbeeld te geven: De assistentes van mijn huisarts spreken alle drie geen Nederlands. Toegegeven... De praktijk heeft een hoog hoofddoekjesgehalte, maar je zou toch verwachten dat ze Engels leren als ze naar een MBO opleiding gaan.

Niet, dus... :r

9. sexylexy

sexylexy Guest

gelukkig heb ik een vtriend die goed engels kan....

Deel Deze Pagina