1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vraagjes Xbox Game Discs

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door LeoGeo, 14 jun 2004.

  1. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoi allemaal,

    Ik weet niet of dit t goede forum is maar ik zou wel heel blij zijn met n antwoord :) Ik heb sinds... n maand of 3 zo'n etuitje waar ik nu al mijn Xboxspellen in bewaar, je weet wel, zon 30 CD hoes. Dit omdat ik een spel of 26 heb en die graag mee wil kunnen nemen naar vrienden voor LANs enzo.

    Naja, mijn vraag is nu: is dit schadelijk voor de DVD's? Want ik merk af en toe n klein beetje dat ze haperen (Your disc is dirty or damaged, bla bla). Kan dit hier aan liggen? Het vervelende is nl. dat het tweedehandsjes zijn en dat ik dus niet weet of tl igt aan vorige verkoper of hieraan...

    Alvast bedankt!

    Groeten,
    Léon
     
    1 persoon vindt dit leuk.
  2. bilsplijter

    bilsplijter Active Member

    Berichten:
    132
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je heel ruig die cd's in da etuitje flikkert, dan ligt het daaraan.
    Maar als jij voorzichtig alles erin doet dan moet het toch volgens mij aan de vorige eigenaar liggen.

    Of een keertje met een doekje over de cd's gaan ;) kijken of dat het verhelpt.
     
  3. Adaptor

    Adaptor Wipeout op de Xbox!

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze het in jouw bezit nog wel deden dan kan het moelijk aan de vorige eigenaar hebben gelegen..

    Misschien je DVD-drive?
     
  4. YOURI60

    YOURI60 Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moe een cd-map bij Halfords kopen,
    die zijn perfecto!

    ik heb er wel destijds rond de 99.gulden (goeie ouwe tijd) voor betaald !

    maar dat zijn ze dubbel en dik waard,en er kunnen er heel veel in +/- 200 ofzo,

    ook kleinere beschikbaar bij Halfords

    Ltrzzzzzzzz................
     
  5. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    probeer er 1 te vinden waar eens stukje stof extra inzit die beschermen de dvd's uitstekend. Ik heb dit nu ook, en ben er erg tevreden over.
     

Deel Deze Pagina