1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat lukt, Maar dat heb ik er altijd al staan.. vergeten te zeggen . SNORRY..:mad: maarre hoe stream ik nu??.. dat is mijn volgende vraag.... Maar mijn xbox kan mijn computer nog steeds niet vinden.....
     
  2. hansel9000

    hansel9000 Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb deze hele thread gelezen, maar nog geen antwoord op m'n vraag gezien :)

    A) Mijn Xbox wordt getoond in de media connector
    B) Ja, dit is de juiste voor mijn Media Center 2005 :)
    C) Ik heb geen key hoeven intikken tijdens installatie

    Ik kan wel op de xbox m'n data zien en bekijken etc, maar ik wil juist mediacenter functionaliteiten hebben. Ik heb 3 setups gedraaid, pc gereboot, xbox aan en uit etc etc maar ik krijg maar niet dat scherm op m'n pc/mce waar ik die key moet intikken.

    Heeft iemand enig idee hoe dat kan?

    En nee, ik heb dus al elke versie van die mediaconnector een paar keer installed en de-installed :)
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  3. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar nu is mij vraag hoe stream ik dan muziek naar mijn Xbox??..


    Enne als ik in mijn xbox ga naar: Media, Music, en dan computer aan klik ,dan zegt ie. Can't find a pc...> en dan laat ik hem testen en dan zegt ie bij computer FAILED..

    Wat moet ik nu doen..???,
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  4. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Maurice: Je moet windows Media Connect opstarten. Dan klik je bij apparaten, daar staat als het goed is je Xbox 360 bij (tenminste je zei net dat dat zo was) klik dan onderin op "toestaan". Dan zou het moeten werken. Als dat nog niet werkt, heb ik in elk geval geen idee wat je moet doen.
     
  5. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ds The Best ik heb alles gedaan, mn 360 staat er alleen nog steeds niet tussen bij apparaten. Ik heb geen idee waar het aan kan liggen :'-(
     
  6. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe..,, Ik heb m op Allow gezet.. en toen zei die de the folders sharing is started..,, Moet dat goed wezen??.. en dan kan ik streamen?.
     
  7. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    hee.. Als je WMC hebt opgestart hè. dan staat er het volgende..

    Devices
    Sharing
    Settings

    Ga dan naar Settings. en dan klik je op start bij (Auto. start folder sharing wheb windows starts.) en klik de onderste ook aan . ze moeten dus allebei aangevinkt worden, en als die het dan nog niet doet kan ik je ook niet helpen.. Misschien verkeerd ip adres. |:- maar dat weet je zlef het beste..
     
  8. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Zover was ik al wel ja ;)
    Het enige probleem is dat WMC mn 360 niet kan vinden
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  9. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohw haha beetje heel erg dom van me.. eh ja sorry maar dan weet ik het ook niet:mad::mad: :confused: Je kan op help klikken, onderaan maar weet niet.

    * heb je wel zo'n kabel ofzo.. of zow'n netwerk dingetje.. anders wil het niet.. je moet even de Test media connection doen.. en dan kijken waar die stopt..
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  10. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar bij jou werkt het nu dus wel Maurice? (als je op allow hebt geklikt, doe je de 360 aan en dan vindt hij je PC wel).
    Red Dagger: kijk eens in configuratiescherm bij systeembeheer en dan "services". Ga naar Universele Plug en Play-aparaathost staat daar nu achter "gestart" of niet?
    Als er gestart staat, ga dan naar HTTP SSL en kijk of die ook gestart is. Als één van beiden niet gestart is ligt het daar aan.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  11. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee daar zat ik ook naar te kijken.. M'n Pc vind mn xbox wel, maar mijn xbox vind mn computer niet, hij zegt dan Can't find a Based Pc.:mad: :confused:

    *edit Hoe schakel je de firewall van Norton uit?.
    *edit Het is al gelukt.. MAar kun je nu alleen maar muziek luisteren of er ook op zetten??
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  12. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn allebei gestart, maar mn 360 staat nog steeds niet bij apparaten :eek:
     
  13. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee. heb je wel (Shit ik zou wat zeggen en nu weet ik het niet meer:confused: haha) ehh..Ohw ja heb je wel een kabel?? en de Xbox moet ook een ip adres hebben..O-)
     
  14. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk heb ik die shit allemaal ik kan gewoon probleemloos op live dus weet ik niet waar het wel aan ligt :cool:

    Edit: Ik weet nu wel hoe ik in mijn router kan komen weet het alleen het wachtwoord niet. Dat heeft zon pc-kereltje ingesteld
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  15. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar ik weet dan ook niet waar het aan ligt, zelf heb ik er een switch tussen zitten en geen router en was het probleem dat Universele Plug en Play-aparaathost niet gestart was. Je kan inderdaad proberen de instellingen van de router te wijzigen, als je het wachtwoord niet weet kun je proberen de router te resetten.
     
  16. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee Ds the best. Zag je nog online.. Nog bedankt..
     
  17. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het wachtwoord al gevonden, ik had de firewall in mijn router uitgezet de poorten in de router opengezet, alle firewalls op mn pc uitgezet en nog steeds vind WMC mn 360 niet. Ik begin er nu eigenlijk wel een beetje genoeg van te krijgen
     
  18. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 staan bij devices: Xbox 360
    Unknown device. Als ik deze jou nou toestuur
    Red dagger dan heb jij ook een:mad:;) anders Moet je even op Help klikken en dan engels nederlands vertaler weghalen bij www.google.nl ..



    * setup even weer opnieuw doen.. en dan vind ie hem wel..!!!.. + de kabel er wel aan.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
  19. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet wat je bedoelt, volgens mij wil je iets doen wat helemaal niet kan
     
  20. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel.. Stap voor stap:

    1 Verwijder Winows media connect
    2 Doe de install opnieuw.. Dus download Windows Media Connect. opnieuw (of je hebt hem nog ergens staan..)
    3 Pas wel op dat je verbinding met de computer hebt( ik weet niet of je een kabel hebt, maar anders moet je de Kabel in de router doen..)
    4. Ga naar wmc bij devices staat nu xbox 360.

    P.S. Wat bij dat vorige mailtje stond is niks.!!
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2006
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina