1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan ik met media connect mijn pc iets laten opnemen wat op de 360 gebuirt. ik bedoel kan ik het geen wat ik speel mijn pc laten opnemen want ik zou eigenlijk opnamens willen maken.
     
  2. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kan iig niet met media connect. Hiermee kan je alleen streamen van je pc naar je 360. Als je wil opnemen met je pc moet je eerst weten of hij een 'video in' aansluiting heeft. Slechts een paar videokaarten ondersteunen dit. Als je dit nie thebt, kan je dus niet opnemen. :)
     
  3. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan snap ik er echt geen bal van. 8) Dan zal het toch aan je ip's kunnen liggen. Dat zie ik nog als enige oplossing...

    Ik heb ook een netwerk met routers (3 zelfs:{ ) en bij mij werkte het in 1 keer. Het enig verschil is dat ik een switch tussen mijn pc en 360 heb zitten, maar dat moet hetzelfde resultaat geven als een router...
     
  4. Juriaan

    Juriaan Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Mmm snap ook niet waarom het niet werkt,
    ik zit hier totaal Wireless(H)
    En hij gaat als een speer
     
  5. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Me ip's :
    192.***.0.1
    192.***.0.2
    192.***.0.3
    en me 360:
    192.***.0.4

    wat kan er nou fout aan zijn? en als het fout was, waarom kan ik dan wel op XBL?
    :confused::confused:
     
  6. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé, ik wil mijn xbox360 dus connecten aan mijn computer.
    Het is geen media center. Maar wat heb je allemaal nodig? Ik bedoel ik heb een wireless netwerk adapter en een computer die allebei op hetzelfde netwerk zijn aangesloten, maar heb je die afstandbediening nodig voor de 360? En moet SP2 op je computer staan?
     
  7. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou eventueel een switch kunnen kopen en tussen je pc/360 en router zetten. Zo heb ik het ook. De kabel van je router komt je kamer binnen, daarop sluit je een switch aan. En vervolgens trek je twee kabels, een naar je pc en de ander naar je 360. Op die manier hoeft het verkeer volgens mij niet door de router en staat je pc dus in direct contact met je 360. Je hoeft hiervoor niks op je pc/360 te veranderen wat betreft instellingen. Ook in de switch valt niks in te stellen. En je andere 2 pc's kun je gewoon op de router aangesloten hebben. Alleen in jou kamer verandert er iets.

    Code:
            internet
                 |
                 |
              router
                 |
             switch
             |      |
          360      pc met media connect
    Een switch kost niet zo veel. 15-20 euro bijvoorbeeld deze van sweex http://www.sweex.nl/product.asp?pid=109 Je moet wel minstens drie poorten op de switch hebben 1 voor de router, 360 en de pc.

    En als het dan nog niet werkt breng je de switch weer terug naar de winkel binnen de omruiltermijn. 8) ;)
     
  8. Forgottensoul

    Forgottensoul The One

    Berichten:
    1.408
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga pas tot de update er is voor het dashboard er weer mee bezig en btw als ik wel iets er mee wil doen dan krijg ik niet altijd mijn pc te zien maar als ik het wel zie word mijn PC geblokkeert dat komt toch door mijn Norton Antivirus of mijn Router/hub? ;)
     
  9. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb SP2 op mn computer staan en WMC.
    Ik doe alles precies volgens de xbox.com faq maar het werkt niet.
    De 360 kan de computer niet vinden en anders om.
    Mijn internetverbinding ziet er als het volgt uit met de 360.
    xbox360 nw adapter> wireless router> wirer router> computer.
    Er zijn nog meer computers aangesloten op het netwerk, maar moet ik die uitschakelen? Ik zal die poorten even forwarden, maar kan dat het zijn? Mijn computer vindt echt geen 360.
    En moet ik die wired router forwarden of die andere?
     
    Laatst bewerkt: 30 apr 2006
  10. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb (het) (de)zelfde problemen als vele anderen lui die in deze draad gepost hebben. Maar hebben jullie al een oplossing gehad?
     
  11. Hans NL

    Hans NL Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het net even geprobeerd te instaleren en het lukte meteen. Dit werkt echt als een trein _O_

    Timmeh: misschien al eens door iemand gevraagd hoor, maar je hebt:
    - Media Connect op je pc aantstaan
    - Op de pc je xbox geaccepteerd en goede mappen geselecteerd
    - op de xbox naar je pc gezocht

    Dit is wat ik heb gedaan en het werkte meteen. Nogmaals, het kan zijn dat dit allemaal al gevraagt is maar ik ga niet deze hele thread doorlezen.
     
  12. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit, maar heeft geen effect gehad.
    Het lukt gewoon niet. Misschien router anders aansluiten? Computer overnieuw installeren ofzo? Wat al eerder is gezegd. Ik weet niet waar het aan ligt. Meerdere mensen in deze thread hebben/hadden er last van. Is het inmiddels al opgelost dan?
     
  13. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je playlists via windows connect (dus gewoon met xp, niet met media center) op je xbox 360 afspelen?
     
  14. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mannen,
    ik heb de zoekfunctie gebruikt maar nog steeds niet echt een oplossing gevonden.
    Hier mijn probleem:

    Ik heb op mijn pc (xp sp2) media connect installed en dit werkt probleemloos met m n 360
    Dit alles is bedraad en gaat via m n router. No probs
    Nou heb ik vandaag m n nieuwe laptop binnen gekregen en er Win Media Center op gekwakt maar krijg met geen mogelijkheid verbinding met m n 360. Zowel media connect als media center wil niet werken. Dit alles is wireless (dus wireless naar router maar bedraad van router naar 360)
    Als ik de setup keurig doorloop gaat allemaal goed totdat ik de code in moet vullen, doe ik dit gaat ie zoelken naar 360 maar kan ie niets vinden.

    Wat o wat is hier de oplossing voor? Of wat doe ik verkeerd :confused:

    Ps firewall is helemaal uit!
     
  15. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Op de microsoft site staat dat je videos kan sharen via media connect 2, maar dat kan toch niet op de 360?
     
  16. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan video's streamen als je 'Windows XP Media Center Editie' hebt geinstalleerd op je pc.
     
  17. cedricgl

    cedricgl Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    en waar dowload ke windows media center
     
  18. TiNuSsssss

    TiNuSsssss Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL
     
  19. mortyys

    mortyys Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik ben er nog steeds niet uit, om mijn harde schijf te zien en video's te kunnen spelen vanaf mijn PC heb ik dus windows media CENTER nodig, dat is dus een hele nieuwe XP versie right?

    kan ik dit niet op een tweede harde schijf zetten? dat als ik een film wil kijken dat ik gewoon mijn pc reboot?

    maar met dat media connect gaat het niet lukken een video af te spelen op een Xbox 360?
     
  20. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Windows Media Center is een hele nieuwe Windows versie.

    Waarom installeer je de Windows Media Center niet gewoon over je huidige windows. Als het goed is blijven dan de programma's die je al geinstalleerd hebt gewoon geinstalleerd en veranderen je instellingen ook niet. Media Center is gewoon 'Windows XP professional + het media center gedeelte.
    Twee keer windows installeren kan ook, maar dit is lastiger dan gewoon windows opnieuw installeren. En zeg nou zelf, elke keer opnieuw opstarten om een filmpje te kijken is ook niet wat....

    Je moet de goede media connect hebben (die van media center editie dus) en dan kan je wel video's streamen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina