1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dannynima

    dannynima Guest

    @Striker,

    Helaas kan je de update van windows genuine niet meer verwijderen, enigste optie is je computer opnieuw te formateren, en een eerlijke windows software van iemand lenen en de windows activeren.

    @Davepaperazzi,

    doe is bij de test connection, proberen te zoeken naar andere computers en als die er één heeft gevonden, moet je erop klikken dan doet ie het.Moet je ff zoeken waar dat staat '' naar ondere computers zoeken''
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 nov 2006
  2. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Ziet dat nergens staan.

    PS ik heb zowel me firewall van XP als die van me livebox nu uitstaan en zelfs dan doet hij het niet.
     
  3. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Dave: ik heb precies hetzelfde probleem.
    bij mij vind hij ook mijn computer noooit, wat ik ook doe. alles uit de startpost gedaan, en aller gedaan wat me xbox360 aangaf. alles gedaan wat er op microsoft.com staat. zonder resultaat..
     
  4. dannynima

    dannynima Guest

    volgens mij als je bijvoorbeeld op video klikt en dan computer en dan zoeken naar meerdere computers en dan klik je op de gevonden computer.

    dus,

    naar video/pictures>computer>zoeken naar andere compters
     
  5. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15




    JAJA ik ben er uit
    Alle poorten geforwarded die nodig zijn.
    Dan de netwerk wizzard opstarten en een kleinthuisnetwerk maken.

    http://forums.xbox.com/1076872/showpost.aspx
    Hier nog een handige link met overige instellingen voor de rest van de mensen.

    @Striker als je er echt niet uit komt gaan we ff verder via msn stuur maar PM als je er niet uit komt.


    Nog een link met alle poorten
    http://support.microsoft.com/kb/910635
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2006
  6. Kapitein Iglo

    Kapitein Iglo Registered User

    Berichten:
    787
    Leuk Bevonden:
    0
    Is iemand bekent met het probleem dat er meerdere keren hetzelfde album in de lijst staat met verschillende nummers op de xbox 360 music player?

    voorbeeldje zoals het in de lijst staat:

    Album1 - nummer 1t/m13
    Album1 - nummer 14t/m16
    Album2 - nummer 1/10

    Terwijl natuurlijk album 1 alle nummers van 1t/m16 er in moet hebben.

    Heb al alles gecontroleerd en meerdere keren de ID3 tags veranderd/verwijderd en opnieuw album ingetypt. Doe dit zowel in MP3tag als winamp. Maakt niks uit.
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2006
  7. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog maar een keer mijn probleemp:

    ik heb Windows Media Player 11 gedownload en media sharing gestart. De xbox 360 verschijnt in de lijst, dus ik zeg: allow.

    Op mijn xbox kan ik vervolgens de mappen die ik share niet afspelen, want ze staan niet in de lijst. Als ik vervolgens Media Connection test doe is alles "Confirmed" dus er is niks mis met de verbinding tussen PC en Xbox.

    Hoe kan het dan dat mijn mappen nog steeds niet worden weergegeven op de xbox 360???

    Ligt het soms aan WMP 11? Het kan toch niet aan de firewall liggen als de xbox 360 gevonden wordt?
     
  8. basovich

    basovich Guest

    ik heb nu voor mekaar gekregen dat ik verbinding heb met mij 360..
    [​IMG]
    maar in welke map moet ik nou bijv. mijn muziek bestanden en filmpjes doen?

    EDIT: oespie, helemaal verkeerde onderwerp;)..
    weet iemand misschien wel hoe dit nou verder moet?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 nov 2006
  9. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan iemand me uitleggen waarom ik het ene moment wel gebruik kan maken n het andere moment werkt het weer niet waardoor ik de hele boel opnieuw moet installeren zoals WMC en dat ik iedere keer weer een nieuw klein thuisnetwerk moet maken want is wel een beetje irritant.
    Iemand anders ook dit probleem toevallig of gehad en zo ja wat is de oplossing hier tegen dan.
     
  10. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij komt de 360 dus niet in die lijst te staan! Wat kan het probleem zijn?
     
  11. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag het in princippe in elke map stoppen. Daarna laad je die map in media player en share je het. Dat zou voldoende moeten zijn.
     
  12. basovich

    basovich Guest

    maar als ik dan bijv. een map hem gemaakt, en ik stop daar een filmpje in..als ik op rechtermuisknop klik dan zie ik nergens: share media
     
  13. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Tools - Options - Library
    En dan de knop Monitor Folders, daar kan je aangeven welke mappen je deelt.
     
  14. basovich

    basovich Guest

    dankje, hij doet het :).
     
  15. xrage

    xrage Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje, ik had mediaconnect draaien op mijn pc en deed het prima nu heb ik mediaplayer 11 geinstalled maar nu kan ik media connect niet meer op starten lijkt wel of hij geblokkeerd is ? en mijn xbox kan nu ook niks meer vinden natuurlijk iemand aub een idee ?
     
  16. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk bij media player onder je bibliotheek en dan delen (of bij de gewone tools/options). De media connect wordt geblokt omdat WMP11 het over heeft genomen.
     
  17. xrage

    xrage Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan :p
    hij doet het thanx !! voor snelle antwoord !
     
  18. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij stopt de muziek die ik stream na bijvoorbeeld 2 minuten weer dit heb ik pas sinds vandaag weet iemand hoe dat kan?
     
  19. Morpheus2006

    Morpheus2006 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe voeg ik mijn Xbox 360 toe aan WMP11 NL?

    Via Media Connect kan ik hem wel vinden maar kan ik om de een of andere vage manier maar maximaal 228 nummers delen...
     
  20. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo, hoe geef ik mijn xbox360 een statisch adres, en hoe weet ik welke ik moet gebruiken. Ik heb al wel gevonden hoe ik dan mijn router moet instellen met de poorten, maar eerst moet ik dat statisch adres van mijn xbox weten.

    alvast bedankt
    greetz wooly
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina