1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi kan ik hetzelfde doen, bij mijn pc en mijn laptop?

    Zodat ik de bestanden kan sharen vanaf mijn Pc naar mijn Laptop?
    Of kan dit alleen bij de Xbox360?

    Groeten...
     
  2. Daninho NL

    Daninho NL 360

    Berichten:
    381
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan.. Gewoon op hetzelfde netwerk gaan zitten.
     
  3. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0

    Maar ik zie geen device staan, er staat niks... Hoe bedoel je: Gewoon op hetzelfde netwerk zitten??
     
  4. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ik heb nog een probleempje..` Als ik muziek vanaf de pc naar mijn Xbox 360 wilt gaan streamen dan zeg hij bij PC Connection Failed. Weet iemand hoe dit kan?. En als ik m van m'n laptop naar de Xbox 360 doe dan zegt ie bij Ip Adress een fout. Wie kan mij helpen?


    "En hoe kan ik een device toevoegen? want mij Pc en mijn laptop vinden elkaar niet."
     
  5. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ergens gelezen dat je wel degelijk filmpjes van je pc naar je xbox360 kan streamen. wmv -bestanden dacht ik!?

    nu zoek ik alleen nog een programmatje waarmee ik mn filmpjes kan omzetten naar wmv bestandjes. zogenaamde converters.

    ik zoek geen trials of dergelijke, want ik wil natuurlijk volledige filmpjes kunnen streamen straks.
     
  6. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    WinAvi Video Conventeerder (Weet niet hoe je het schrijft.) moet je maar even bij www.download.com kijken daar vind je vast wel 1. Maar je moet VobSub er bij instaleren die is ook te downloaden op www.download.com.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    @ maurice de wind, wat heb je allemaal al gedaan pcsetup, firewall uitgezet, enz?

    Dan heb je windows media center nodig (een appart o/s)
     
  8. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo NL Nee dat heb ik nog niet geprobeerd... Maar van dat bestanden van mij computer naar mijn laptop weet je daar al wat van?
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2006
  9. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    ik wil graag Media Connect gebruiken.

    Deze geinstalleerd op de pc en het programma herkent de 360 ook.
    Alleen de 360 herkent het programma niet.
    Na de installatie McAffee Firewall eraf gegooid en alleen die van Windows draait nu nog.
    Stekker modem voor de zekerheid een 10 minuten uit het stop contact gehad om te resetten.

    Nog steeds dezelfde foutmelding bij PC Selected.
    Error Status Report:
    W: 0000 - 000B
    X: 0000 - F001
    Y: 0000 - 0000
    Z: 8000 - 4005

    Wat doe ik fout?

    Ik ben bijna geneigd om van het weekend mijn pc te formateren (is toch wel weer binnenkort nodig)
    Maar geeft dit ook mij de garantie dat het werkt.

    Alvast bedankt voor de hulp.

    Groetjes,

    Suzanne
     
  10. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Dankzij die stomme nieuwe Windows Media Player 11 is Windows Media Connect 2 weg van mijn computer. Nu werkt het delen van bestanden niet op de manier dat ik wil dat het werkt.

    Mijn muziek bestanden staan namelijk niet op de Xbox 360. Alleen die standaard muziek van Microsoft met die stomme Beethoven rotzooi.

    Waarom heeft Microsoft in godsnaam WMC in WMP11 gedouwd? Nu zijn er zoveel opties niet meer beschikbaar.

    Wat kan ik doen behalve WMP11 eraf te halen van mijn computer?
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Bij mij werkt het wel perfect met WMP11!
     
  12. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ziet de comp de xbox en omgekeerd en maakt hij ook verbinding, maar vervolgens zie ik in de lijst bij Music geen enkel liedje staan, terwijl ik op de computer natuurlijk wel liedjes heb in wmp11. Ook bij pictures of movies is de hele lijst leeg... iemand een ideetje? want wat kan het probleem nog zijn als ze elkaar wel gewoon zien???
     
  13. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben windowns XP service pack 2, nu probeer ik zune te downloaden en installeren. Maar hij kan geen updates vinden tijdens de installatie, ik lees ook op de site van zune dat hij alleen Engels en North-America ondersteund. Wij hebben de Nederlandse versie volgens mij. Is dit het probleem, anders zou dat wel zuur zijn. Wanneer ondersteunt zune de Nederlandse versie?
     
  14. Elinho21

    Elinho21 Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo peepzz...ik heb net naar Ms gebeld..maar telkens als ik bel.komt er een bericht van...dit nummer is niet bereikbaar..bel naar 118 om meer informatie te weten. Wat is dit!?ik heb naar dit nummer gebeld 31 202036606 ik heb beltegoed en alles...Wat is er mis dan?pls help
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Waarom installeer je Zune. Installeer gewoon WMP11! Werkt (zoals je hebt ondervonden) perfect! :thumbs:
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de xbox verwijsde naar ms.com/pcsetup:p. Waar kan ik dit downloaden. En ga je nog uit vnv Rivanov?
     
  17. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik nou van mijn computer naar mijn laptop bestanden versturen met WMC?????
     
  18. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    WMP11 kun je gewoon downloaden van de Microsoft site. En nee, ik ga niet uit vanavond! Zodat ik eindelijk met jouw online kan PES'en ;)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hmm, zal 'm eens bekijken!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina