1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eigenlijk precies hetzelfde, alleen bij mij komt dat installatie scherm wel. Alleen hij kan hem niet voltooien omdat ie geen machtigingen heeft...:confused:

    Wheeellpp!!
     
  2. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben ook bij het blauwe scherm nu... en de pc vinden ho maar.

    Poorten nog niet ingevoerd.. Moet dat trouwens bij Virtual Server of Special Connections? mocht het bij Virtual server moeten dan hek een probleem... bij ons kun je maar 20 van die dingen invoeren en er zijn er nog maar 3 over..

    +

    Maar mijn broertje hoeft helemaal niks te doen, installeerd dat ding gewoon en klaar is kees.. gaat allemaal via 1 switch en die loopt helemaal naar beneden bij ons naar de router. Bij ons in namelijk op de switch (in mijn kamer) 2 x Xbox 360 aangesloten...3 Pc's...en mijn oude Xdoos. En dit gebeurd dan weer zonder poorten open te zetten of wat...

    Als ik op mijn Xbox360 zoek naar Pc's kan ik wel die van mijn broertje vinden maar dus niet die van mij... dus waar de **** ligt het nu aan?
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2006
  3. crossfire_nl

    crossfire_nl Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Windows media connect als los programma bestaat niet meer.
    Je moet, als je wmp 11 heb dat gebruiken voor het streamen van mp3`s naar je 360.

    Ik heb hier ff een beknopte samenvatting gemaakt hoe je mbt wmp11 je mp3 kan streamen naar de 360

    * start wmp11 op.
    * Onder "nu afspelen" staat een pijltje, druk daar op,
    * Ga dan naar "meer opties"
    * Ga naar het tabblad "mediabibliotheek, en druk op het knopje "delen configureren..." en kijk of je 360 er tussen staat.
    * vervolgens wijzig je de instellingen en zet je alles op "alle classificaties"
    * verlaat dat scherm weer en ga naar de knop er onder genaamd: "In mappen zoeken"
    * Vervolgens selecteer je alle mappen waar jij mp3`s in heb staan en voeg je deze toe aan de lijst.
    * Dan is het even wachten tot hij alles heeft gevonden en klaar is kees.

    wat alleen dan nog rest is dat je waarschijnlijk je pc opnieuw moet aanmelden bij de 360. tenminsten dat was bij mij het geval.
     
  4. Flamingo

    Flamingo ********************

    Berichten:
    812
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn Dank is groot...kheb op zich erg veel geduld maar na 15 sec moet het dan toch echt wel willen en dat was bij dit niet het geval.

    Thnx.
     
  5. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik heel veel aan gehad maar hij doet het nog niet :mad: .

    Ik heb begrepen dat het niet werkt als je Windows Media Connect en Windows Media Player 11 op je pc heb staan (heb ik dit goed?).

    En ik moet mijn Poorten nog open zetten maar waar dat in godsnaam moet weet ik niet maar ik weet wel dat ik er een beetje moe van wordt. Kan iemand mij mischien helpen daarmee.

    Alvast bedankt,

    Greetz promise
     
  6. The Bear

    The Bear ...

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank, dank _O_ _O__O_ _O_
    Tis gelukt. Had de hoop ook al bijna opgegeven... Het programma kon ik nog steeds niet installeren op mn pc, maar ik kan nu wel de nummers en foto's enzo bekijken... Nu nog ff proberen of het lukt met .avi's en .srt's...
     
  7. DxpZ

    DxpZ Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hem eindelijk aan het lopen....:thumbs:

    Maareh hij geeft superveel filmpjes aan die ik helemaal niet ken, waaronder "Bill gates runs like a girl" Ik wilde deze wel kijken, maar toen ik op play drukte liep xbox vervolgens vast.

    De films die idd echt op mijn pc staan lopen ook vast|:-
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat zijn de Video Feeds. Die moet je in Tversity even afzetten.
     
  9. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt mensen, het doet 't weer!
     
  10. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik heb dus een probleem met het muziek luisteren vanaf mijn xbox 360, en t is best raar. Ik luister altijd mijn liedjes van op mijn 360 via mijn pc (door middel van Windows Media connect, of hoe dat heet). Maar nu komt het: Een deel van de liedjes die op me pc staan kan ik WEL zien en afspelen, maar een ander deel staat er gewoon niet tussen! En ja, ze staan allemaal in de map Mijn Muziek en ze in een afspeellijst zetten heeft ook geen zin
     
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet ze dan even in WMP11 slepen.
     
  12. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    En dan afspelen bedoel je? doe ik, maar maakt weinig uit
     
  13. DxpZ

    DxpZ Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pc met 2 netwerkkaarten. Normaal gesproken maakt de xbox verbinding met Live d.m.v. Verbinding delen.

    Ik kan nu niet tegelijk TVersity laten draaien en op xbox live:{

    Iemand ideeen?
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee alleen in de library van WMP11 slepen. Staat ie wel bij Media Sharing? Klik 's op het pijltje onder Library en dan op Media Sharing. Staat je Xbox360 daar bij?
     
  15. [Dash] Rabbit

    [Dash] Rabbit Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    DAg , Ik heb mijn xbox 360 pas en ik wil het laten connecten met de pc. En dat doet ie het niet. Alle poorten staan open. Heb MCafee verwijderd help ook niet. Ik heb een router van Edimax mischien lig er daaar iets van??? help
    Asls ik op me pc naar de computer gaat zoeken dan zegt ie
    Network: wired
    Ip adres : ok
    PC connect falied
    Als ik windows media connect instaleerd dan krijg ik dit:------->
    [​IMG]
     
  16. [Dash] Rabbit

    [Dash] Rabbit Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke windows media connect lukt en vind mijn xbox360
    Aleen mijn xbox 360 vind mijn pc niet
     
  17. Texans

    Texans Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit probleem ook, kan mij iemand helpen?

    Dank U
     
  18. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik heb de NL versie, maar uhmz, ik klik dus onder dat peiltje biblotheek, en zie dat niet iets als Media Sharing (of een nederlandse vertaling daarvan) staan, maar denk wel dat dit aanstaan, anders zouden die andere liedjes ook niet zichtbaar zijn tog? ;)
     
  19. adjevriend

    adjevriend Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    wel leuk allemaal maar ik krijg niks gelinkt met mijn pc ?? ik doe van alles zet poorten open in mijn router maar niks helpt
     
  20. sjorsw

    sjorsw Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon even in WMP11 bestanden delen:
    via
    -> Mediabibliotheek
    -> Media delen...

    En dan nog eens die setup uitvoeren, toen lukte het bij mij gewoon.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina