1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    videos streamen

    dag allemaal,

    ik heb mijn xbox360 aan mijn pc via een wireless netwerk gekoppeld (wat in het begin niet gelijk zo eenvoudig was). ik kijk ook best wel vaak videos via het streamen op mijn televisie en daar heb ik eigenlijk een vraag over. de kwaliteit van de videos varieren nogal, soms is het bijna helemaal goed en soms is het nogal blokkerig en ik weet niet waar dat zo aan ligt. kan iemand mij mischien informeren hoe ik de beste kwaliteit van mijn videos kan halen voor het streamen.

    groetjes,



    mark
     
  2. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt aan de kwaliteit van het draadloze netwerk dan. Waarschijnlijk is dat niet zo snel
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je zegt dat je de films draadloos streamt... is je netwerk snel genoeg? Wag voor router heb je ? ondersteund deze a/g?
     
  4. mark22

    mark22 Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een belkin wireless router 125mb/s, maar mijn pc heeft een wireless stick vansitecom van 50 mbps.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    PC niet aansluiten op je PC, maar op de router. Dat scheelt een hoop problemen. Hij moet door veel te veel verbindingen heen... PC (videos) --> router --> PC --> Xbox 360 ...

    Check ook of je verbindingen optimaal zijn
     
  6. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    wmv hd via externe hd op xbox 360 afspelen, kan dit?

    hallo ik had een vraagje, is het mogelijk om wmv hd filmpjes af te spelen als ik ze op een externe harde schijf zet en daarna via usb aansluit op de xbox 360. Volgens mij moet dit kunnen maar ik twijfel. Heeft iemand hier al ervaring mee.:)
     
  7. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    je zou het ook gewoon kunnen proberen toch?
     
  8. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de Xbox 360 het herkent als "USB opslagapparaat" moet dat kunnen ja. :)

    WMP11 ziet nu wel de Xbox 360, heb ik toegestaan en bestanden via gedeeld maar nu ziet de Xbox 360 de PC niet meer.. Heb ook al gedisconnect maar dan is er nog niets..
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  9. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik heb juist het probleem dat de 360 de pc wel herkent. Maar als je dan naar media gaat, dan naar songs bijvoorbeeld, ga je naar PC, open je pc. So far so good.

    Hij opend ook nog media player, gaat zoeken (zo'n laadteken wat hij ook gebruitk voor live). Maar uiteindelijk komt er te staan No songs found. Terwijl ik alles heb aangevinkt bij het stukje delen. Vreemd....
     
  10. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk komt het erop neer dat de update naar WMP11 gewoon kut is! Via Windows Media Connect werkte het tenminste nog =(
    Heeft iemand geen oplossing hiervoor? Heb ook een officiƫle handleiding van Xbox Forums gebruikt maar ook dat hielp niets.
     
  11. The Watcher

    The Watcher I'll Be Watching You

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij lukt het eerst ook niet het beste wat je kunt doen is firewal uitzetten op computer.

    Ga daarna naar music op je xbox 360 klik op computer maar daarna niet op huidige pc maar connect to other PC nou zal hij hem wel vinden.
     
  12. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ok tot nu toe gaat het wel aardig xbox met kabel aan de laptop gehangen en die weer via draadloos internet met de hoofd pc verbonden. ik wil dus muziek van me laptop spelen, probleem is alleen dat hij tijdens het machtigen van de 360 een fout geeft dat hij niet word gevonden bij de test ligt het probleem bij het ip hoe moe ik dit oplossen
    en kan ik zo op xboxlive ?

    nu probeer ik dus norton van de laptop af te gooien blijkt dat ik niet over de rechten beschik om hem ervanaf te gooien !!!! idioot het is toch mijn laptop
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2007
  13. A1gp

    A1gp Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wil het ook graag proberen alleen na het posten van mijn vraag gaf ie het op en liep bij elke game of demo, knettervast dus hij is nu weg met ups. Khoop dat ik m snel terugkrijg.;)
     
  14. milo2

    milo2 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi..wou je ff vragen of jij je xbox heb kunnen machtigen,zit namelijk met het zelfde probleem..gr milo2
     
  15. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    nee handmatig machtigen lukt ook niet. wat er staat dat je kunt doen bij die fout.

    ik heb het dus zo pcmet router >>> draadloze laptop + 360

    hij kan de xbox geen ip geven maar ik weet niet hoe dit op te lossen
     
  16. the promise

    the promise Active Member

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar als je je firewall uit zet volgens mij zit mijn pc dan zo gelijk vol met virussen. Of valt dit allemaal wel mee?
     
  17. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    oh oke, dan maar hopen dat je m snel terug hebt;)
     
  18. milo2

    milo2 Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi..heb al van alles geprobeerd om een connectie tussen mijn pc en xbox te krijgen..heb ook een router geplaatst en doet allemaal goed ,kan xbox live spelen,maar geen verbinding tussen die twee en als ik die pc/setup download krijg ik te zien,kan xbox niet machtigen moet handmatig gebeuren en dan staat er ga naar..start..configuratie..lekker diudelijk allemaal,heb poorten opengezet,firewal uitgeschakeld..mdp 11 gedeeldt,prog voor router gei. weet het ook ff niet meer,suggesties iemand?
    gr milo
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    360 direct op de router aansluiten niet via de laptop! Dat geeft problemen! Koop of een wireless bridge (+/- 20 euro) of de wireless adaper van ms

    Firewall kan aan blijven staan. Uitzetten doe je alleen om te testen of het dan wel werkt. Werkt he wel dan moet je je firewall configureren

    Hoe zit je setup er uit... dus hoe ise pc verboden aan je 360 via een router?
     
  20. TB__

    TB__ .....

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het toch via de laptop dat vind ik het fijnste. daar heb ik alles op staan
    de pc met router gebruik ik nooit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina