1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mortalexe_29

    mortalexe_29 fun !

    Berichten:
    1.202
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet het anders maar even duidelijker formuleren, maar ik heb zelf een externe HD op mn pc aangeloten. Mijn 360 kan deze ook lezen omdat ik via media player 11 deze heb toegevoegd aan de media bibliotheek (er staan muziek, afbeeldingen en film bestanden op). Daarna heb ik bij "share media" de 360 aangevinkt.
    Je moet er wel aan denken als je dat gaat doen dat je de HD eerder aanzet dan de 360 anders moet je opnieuw aangeven dat je hem wil delen. (werkte bij mij zo tenminste)
     
  2. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Windows Vista Ultimate. En heb Media Center nu op m'n 360 geinstalleerd.
    Alleen mis ik de optie om dvd's te streamen. Op m'n pc kan ik het wel, daar heb ik de tab DVD. Op de 360 niet. Iemand die weet of dat gaat?
     
  3. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Thuis heb ik altijd mijn internet draadloos van mijn router ontvangen en daarop wired mijn Xbox 360 aangesloten voor Live en Media Sharing. Nu zit ik op kamers en heb ik mijn router meegenomen. Ik wilde eigenlijk mijn Xbox 360 op de router aansluiten (wired) en wireless internet op de laptop blijven ontvangen, en daarbij ook Media Sharing via de router laten lopen (dus wireless naar de router en vandaaruit wired naar Xbox 360)
    Nu heb ik op het moment mijn 360 aangesloten op de router en Live deed het meteen perfect zonder dat ik ook maar iets heb aan hoeven te passen. Media Sharing krijg ik echter niet aan de praat op deze manier. Weet iemand wat ik anders moet instellen in de Xbox 360/router/laptop? Het gaat overigens om een router van Linksys, type WRT54G.

    EDIT: Laat maar, hij doet het. Al heb ik geen idee hoe ik het voor elkaar gekregen heb (had eerst al alle nodige poorten openstaan in de firewall en daarna nog een geforward naar de router, maar pas na de Wizard Netwerkverbindingen in Windows nog eens te laten draaien deed hij het)
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  4. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    is Media Connect nog ergens tedownloaden?
    Want ik kan het echt niet meer vinden op internet!!
     
  5. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is standaard ingebouwd in Windows Media Player 11, dus die moet je gewoon downloaden.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Media connect werkt niet meer, je moet windows media player 11 gebruiken of Tvserity ;)
     
  7. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me kapot gezocht maar ik kan niet vinden hoe je de taalinstellingen kan veranderen in WMP 11, dus weet iemand hoe ik dat kan doen?

    Edit: oh dan zit ik hier een beetje verkeerd.
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2007
  8. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zeer veel HD-content in WMV_formaat op mijn Laptop staan, deze filmpjes en music clips stream ik met een internetkabel.

    bij de ene music video heb ik geen probleem met afspelen. Maar bij andere clips blijft het filmpje vaak hangen , het geluid/ liedje gaat overigens wel zonder problemen verder.

    Wat kan ik doen zodat alle filmpjes normaal afspelen....?
     
  9. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15

    Het is volgens mij niet mogelijk om DVD's te streamen dat kan alleen met het progamma Transcode360.
    Van de week bij een vriend mee getest.
    Maar ook dat werkt niet optimaal want je kan geen geluidsspoor kiezen en je kan ook geen ondertiteling kiezen.

    Dave.
     
  10. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15

    Deze poorten moet je ook even toevoegen in je windows firewall
    http://support.microsoft.com/kb/910635
    Onder geavanveerd en dan bij je lanerbinding.

    Ga ook even naar configuratiescherm (klassieke weergave)
    Dan naar systeembeheer,
    dan klik je op services
    Check dan even of het volgende ook bij jou zo staat
    HID input services- (moet op automatisch staan)
    Universele plug en play apperaathost- (automatisch)
    Windows media player networksharing-service (automatisch)

    En kijk natuurlijk ook of je media sharing aan hebt staan in WMP11.
    Hoop dat dit je een beetje helpt, ik heb het zelf toen ergens op internet gevonden.
    Bij mij werkt het inmiddels.

    Succes

    Dave
     
  11. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet zeker of dit de goede plek is om het te vragen, maar lijkt me wel, kan geen betere plek vinden.

    Ik heb nu mijn xbox360 aangesloten met mijn pc, dit via windows media player 11 (als ik me niet vergis, kan ook 10 zijn).
    Dit omdat, je dit via de xbox.nl site krijgt "aanbevolen"
    Ik kan nu wel gewoon muziek, en foto's van mijn computer zien op de xbox, maar geen video bestanden.

    Nu zijn de meeste (niet alle) video bestanden, films, en bestaan dus uit delen die in een map staan: VIDEO_TS
    is er een manier om deze ook op mijn xbox te bekijken? (Ik krijg ze overigens ook niet geïmporteerd in de media player)

    Alvast bedankt


    misschien onduidelijk, maar ik kan dus wel gewoon die video bestanden bekijken met windows media player, maar kan ze niet via de mediabibliotheek toevoegen...
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2007
  12. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    Je kan alleen .WMV bestanden streamen .TS files en VOB files speelt hij niet.
    Dit kan alleen als je mediacenter hebt en dan nog met het progamma Transcode360.

    Dave
     
  13. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    mmm vaag, heb net al die dingen geconverteerd en geript, naar een .wmv bestand, dus denk ga nu kijken of ik ze kan bekijken op m'n xbox, vindt mijn xbox de pc niet meer.
    Heb geen idee waar dit aan kan liggen, dus als iemand nog suggesties heeft, hij staat er wel bij, alsof hij geconnect is met de pc (als je in dashboard kijkt bij computers), maar als ik dan naar, video, audio, of pictures ga zoek vindt ie de pc niet, dus als iemand weet waar het aan ligt, graag!
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    sinds ik muziek stream met Windows Media Player 11 staan lang niet alle nummers er meer bij. Er staan wel liedjes bij die ik helemaal niet wil streamen en die van mijn moeder/zus zijn. En nou heb ik een playlist gemaakt, want eerst deed hij het dan nog wel alleen nu zegt hij dat er geen nummers in die playlist zitten... Weet iemand wat ik meot doen?
     
  15. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap er werkelijk niks van hoe het nu zit met die mediacenter wilde het vanmiddag downloaden/ installeren ...

    en dan geeft hij een code die ik ergens in moet voeren bij www.xbox.com/pcsteup maar zie nergens iets..
    en mijn media player is ook 11..

    [​IMG]

    had hier een link maar kom er nog niet uit ...

    dus kan iemand mij ff NOG duidelijker uitleggen hoe je het precies moet installeren ... :eek:

    avalst bedankt :9
     
  16. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    heb precies hetzelfde, kan het wel instaleren, maar het werkt nog steeds niet...
     
  17. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    @ Gotcha,
    Heb je XP Mediacenter editie op je pc staan??

    Zo ja dan ga je in je xbox als ik het goed heb naar mediacenter onder het tabblad system.
    En die code moet je invoeren op je pc, hoe precies weet ik niet maar daar is een ander speciaal topic voor.

    Dave
     
  18. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe nee staat er niet op dacht dat tie er al opstond ...

    kan ik die gewoon bij limewire downloaden xp media center ?
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    nee is een appart os en over warez mag hier niet gesproken worden
     
  20. Chriz

    Chriz Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op mn pc Windows Media Player 11. Ik heb draadloos internet, en een draadloze adapter op mn Xbox360, ook op mijn PC heb ik een wireless receiver. Nou las ik dat ik bij windows media player 11 naar mediabibliotheek moet gaan en dan naar media delen, het probleem is dat ik dan niet mijn xbox 360 kan vinden. Wat kan ik hier aan doen?

    Alvast bedankt voor de hulp!

    Chris
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina