Thuis heb ik altijd mijn internet draadloos van mijn router ontvangen en daarop wired mijn Xbox 360 aangesloten voor Live en Media Sharing. Nu zit ik op kamers en heb ik mijn router meegenomen. Ik wilde eigenlijk mijn Xbox 360 op de router aansluiten (wired) en wireless internet op de laptop blijven ontvangen, en daarbij ook Media Sharing via de router laten lopen (dus wireless naar de router en vandaaruit wired naar Xbox 360)
Nu heb ik op het moment mijn 360 aangesloten op de router en Live deed het meteen perfect zonder dat ik ook maar iets heb aan hoeven te passen. Media Sharing krijg ik echter niet aan de praat op deze manier. Weet iemand wat ik anders moet instellen in de Xbox 360/router/laptop? Het gaat overigens om een router van Linksys, type WRT54G.
EDIT: Laat maar, hij doet het. Al heb ik geen idee hoe ik het voor elkaar gekregen heb (had eerst al alle nodige poorten openstaan in de firewall en daarna nog een geforward naar de router, maar pas na de Wizard Netwerkverbindingen in Windows nog eens te laten draaien deed hij het)
Laatst bewerkt: 26 feb 2007