1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ Media Connect / USB / HDD

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Fardo, 5 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    :cool:
    Fardo mijn laatste hoop weet jij een oplossing voor mijn probleem?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bang dat ik een nare oplossing ga geven ... herinstalleer je pc en probeer het opnieuw :eek:
     
  3. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    updaten van media connect info

    bij werkte het vanaf installeren prima, maar

    echter was de indeling een zooitje.
    ik heb de alle tags en namen aan zitten passen en dat is nu helemaal in orde.
    ook als ik dat check in de mediaplayer van xp.

    als ik nu op de xbox weer naar de media ga, is het echter nog de oude zooi.
    zelfs cd's die al weggegooid zijn staan er nog...

    en nog erger (en ik gebruik niet) hij speelt ze nog af ook...er blijft dus ergens een cache hangen.

    iemand een idee hoe ik dit kan updaten?
     
  4. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zoek het eigenlijk niet om mn pc te herinstalleren dan maar geen WMC :'-(
     
  5. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik hem op automatic ip zet dan kan ik wmc draaien, maar geen Xbox Live, en andersom ook.
    Dus ik heb hem op automatoc gezet en hij gaf een ip met aan het eind 101 dus op mn pc bij de lan verbinding heb ik gezet dat hij (hetzelfde ip maar dan 100 op eind) had ofzo en hij deed het.
    maar wat moet ik invoeren als ik mn pc ip moet invoeren in mn xbox? want ik wil ze eigenlijk tegelijk kunnen draaien, of gewoon dat ik internet + LAN om kan wisselen zonder internet te veranderen.
     
  6. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb gister (20-01-06) de XboX 360 gekocht, en nu wil ik de xbox op mijn computer aan sluiten. Ik heb windows media Connect al gedownload, en ginstaleerd, maar nu klikte ik steeds op NEXT, en toen ging die de xbox zoeken, maar hij vond niks zei hij. Wat is nu het Probleem??.. P.S. ik had de lan kabel er wel tussen via mijn PC en xbox. Wat moet ik nu doen???

    Voeg mij anders even toe. maurice_de_wind@hotmail.com op MSN..

    Wie kan mij helpen zodat ik er ook Muziek er dergelijke op kan slaan...:{
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst dat progje 'tagtuner' gedownload, nu heb ik een nieuwe cd op mn pc gedownload en dan met dat programmatje 'ingedeelt'.

    Maar nu heb ik een probleem:

    [​IMG]

    Zoals je ziet staat er van Disturbed 2 albums met de zelfde naam en van Eminem ook.
    Dan staan er een paar liedjes in de ene en een paar in de andere, iemand een idee hoe ik ze bij mekaar kan krijgen?
     
  8. Boefje

    Boefje Joost NL

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    kijk even of zowel de tags "album", als "album artiest" hetzelfde staan ingevuld...
     
  9. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    Hee ik heb een probleem.... Ik kan wel Xbox live doen.. Maar ik kan geen verbinding maken met de computer( Test media Conection) is dat toch?.

    Network adapter Wired
    Ip adres Confirmed
    Computer Failed

    Of moet ik helemaal niet bij test media connection zijn.. Want ik wil verbining met mijn computer,.. en er muziek op slaan.. En heb windows media connect al geintaleer, Maar nu krijg ik, als ik linksboven klik staat er DIVICES .. en daarna komt Sharing. en dan Settings....

    Kan iemand mij helpen??//??/??????? PLEASE..
     
  10. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    NAja in het kort. Ik heb verbinding met XBOX LIVE.. maar nu wil ik muziek op mn xbox zetten via mn computer. Ik heb WMC al geinstaleerd, maar nu staat er allowed bij devices.. maar hoe krijg ik nu muziek op mn xbox dan.. KAN IEMAND MIJ DAT UITLEGGEN???.. FARDO misschien?... Please.
     
  11. Moumentai

    Moumentai Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    1
    Hey Jantje-Ongeduld.

    Doe geen double post. Nergens voor nodig. We zijn niet blind.

    Als je alles goed hebt ingesteld bij WMC hoef je alleen maar via je Xbox de connectie te testen. Ga hiervoor naar je Network Settings en kies ipv van testen voor Xbox Live het gene wat daaronder staat.
    Als de connectie gelukt is dan ga je naar je Media tab en kies je voor bijvoorbeeld Music. Kies dan Computer en volg dan de aanwijzingen op het scherm. Vergeet ook niet via WMC een folder erin te zetten waarin de Xbox mag sharen. Dus de folder waar bijvoorbeeld al je muziek staat.

    En WMC is streamen. Je kan NIET de muziek via je computer op de harde schijf opslaan van de Xbox. Je kan alleen muziek op je harde schijf van je Xbox neerzetten als je een CDtje maakt en dan kan je kiezen voor Rip CD.
     
    Laatst bewerkt: 25 jan 2006
  12. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe dan network settings en dan Test media connection maar hij zegt bij computer FAILED.. en verder kom ik dan niet
     
  13. Captian_Nemo

    Captian_Nemo Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0

    Probeer het is zonder te testen, ga gewoon naar het tabblad media en dan naar music en kijk dan of dan of je computer er tussen staat..Dat was wel bij mij het geval..
     
  14. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    nog niet. hij vraagt dan of ik WMC al heb geinstaleerd, En dan klik ik op yes, Continue. en dan zoek ie hem als nog en hij kan hem niet vinden.
     
  15. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lukt het ook niet. Ik heb een switch tussen mijn computer en 360 staan, en als het goed is zou het dan gewoon moeten werken (Xbox Live en internet op PC werken wel gewoon).

    Ik ben naar www.xbox.com/pcsetup gegaan, en heb daar de stappen gevolgt om Windows Media Connect (op XP SP2) te installeren. Alles geïnstalleerd, maar hij kan de 360 niet vinden. Daarna heb ik nog geprobeerd om Media Connect te laten draaien, en dan vanaf de Xbox 360 te zoeken naar een PC. Ook dat werkt niet. Als ik Media Connect opstart, staat er bij "devices" geen enkel apparaat.

    Maar er is nog iets vreemds, als ik bij Media Connect op "settings" klik, kan ik het eerste vinkje (voor "automatically start folder sharing when windows starts") niet aanvinken. Als ik vervolgens klik op "start" staat er "Folder Sharing could not be started. For details use Event Viewer in Windows to check te log of system events," ik heb echter geen idee waar ik Event Viewer kan bekijken.

    Ik heb alle poorten al eens open gezet (voor de switch zit nog een router, daar komt internet binnen, waarna internet naar de switch gaat en opgedeelt wordt tussen de 360 en PC), maar ook dat hielp niet. Verder heb ik geen fire-wall, behalve de fire wall van windows. Tenslotte is de status code
    W: 0000-000B
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 8016-05B4
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen....
     
  16. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar hoe sream ik nou muziek naar mijn xbox??...want daar snap ik nog niet veel van.."" moet ik dan een ad folder klikken??.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  17. Red Dagger

    Red Dagger Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ds The Best ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb die customer support lijn gebeld en die wisten het ook niet goed. Ze zeiden dat ik maar eens moest proberen om te kijken of de firewall in mijn router de xbox 360 blokkeert. Zo ja dan moest ik het ip wat aan mij xbox 360 gekoppeld is, in de 'safe list' zetten van de firewall. Ik heb alleen geen idee hoe ik bij de firewall in mijn router kom. :confused: Misschien iemand die het wel weet?
     
  18. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed nieuws, want ik heb het inmiddels (met veel moeite) uitgezocht. De Media connection werkt hier inmiddels. Het volgende heb ik gedaan.

    -Ga naar configuratiescherm. Klik op Software, klik vervolgens op "windows onderdelen toevoegen of verwijderen". Ga dan naar "networkservice" en klik op details. Vink vervolgens UPnP-gebruikersinterface aan. Als die al is aangevinkt, klik dan op annuleren en ga weer terug naar het configuratie scherm, zo niet klik dan weer op OK en dan op Volgende tot de UPnP is geïnstalleerd.

    -Ga vervolgens naar Systeembeheer, klik daar op "services" en zoek Universele Plug en Play-apparaathost op. Kijk bij status of hij is gestart. Als hij is gestart, zou het moeten werken (ga dan naar Windows Media Connect en klik bij "delen van mappen" op starten). Als hij echter niet is gestart, klik je er met je rechtermuisknop op. Druk op eigenschappen en zet "opstarttype" op automatisch. Klik vervolgens op "starten". Bij mij gaf hij toen nog een foutmelding.

    -Als hij een foutmelding geeft, ga dan naar "HTTP" (in de lijst services) en start deze (zet opstarttype op automatisch). Waarschijnlijk is deze echter al gestart, ga dan naar SDDP Discovery service, zet ook hier het opstarttype op automatisch (rechtermuisknop--> eigenschappen) en druk op starten. Als deze niet in de lijst voorkomt, moet je hem wellicht ook installeren via software-->windows onderdelen toevoegen of verwijderen (maar bij mij stond SDDP er wel tussen). Ga vervolgens weer naar Universele Plug en Play-apparaathost en als het goed is kun je deze nu ook starten. Tenslotte ga je weer naar Windows Media Connect, klik op instellingen en als het goed is kun je "delen van mappen" nu wel starten. Doe je Xbox 360 aan, en -bij mij in elk geval- staat hij meteen in de lijst van Apparaten.

    Ik hoop in elk geval dat het bij jou (en eventuele anderen met hezelfde probleem) nu ook werkt.
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2006
  19. maurice de wind

    maurice de wind Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alles geprobeert.. Maar mi lukt het nog steeds niet.. Ik heb WMC al geinstaleerd.. en dan druk ik met mn XboX op Media, Music, en dan computer, Maar hij vind mijn computer niet.. Weet iemand nou wat dat is?... Heb ook dat van Ds the Best. gedaam helpt ook niks... Krijg ook geen foutmelding.. Wil gewoon niet..

    Weet iemand wat ik moet doen??
     
  20. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je Windows Media Connect op je PC opgestart? Zo niet: start deze dan op. Doe vervolgens je Xbox aan. Bij apparaten (op je PC bij Windows Media Connect) moet je Xbox 360 nu staan. Als dat niet het geval is, kun je vanalles met je Xbox 360 doen maar dat heeft helaas geen zin, het ligt dan aan je PC.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina