Ik heb precies het zelfde probleem, af en toe pakt hij hem, af en toe niet en krijg ik de melding dat er een firewall probleem waarschijnlijk de oorzaak is. Eerst had ik dit probleem nooit, maar pas sinds een week of 3.
Foutcode: W: 0000-0008
X: 0000-F001
Y: 0000-0000
Z: 8000-4005
Zelf heb ik xp en heb precies gedaan wat ik normaal ook altijd deed om hem aan de praat te krijgen. Nu heb ik even tijdelijk een andere pc hier staan maar hier lijkt het erop dat hij deze pc helemaal niet vind. Bij media sharing zie ik ook niet de xbox 360 staan terwijl de pc en de xbox 360 op het zelfde netwerk staan aangesloten.
Nu is het voor mij lastig om de hierboven staande uit te voeren aangezien xp er toch iets anders uitziet als vista. Maar om even te laten zien wat ik op mijn pc heb gedaan hier een screenprint.
Op me Speedtouch 780 heb ik UPnP ook aangevinkt. Op dit moment heb ik alleen niet al die poorten 10280 t/m 10284, 1900, 2869 en 10243 open gezet aangezien ik dit eerst ook bij mijn andere pc had gedaan maar dit niets had geholpen.
Firewall op mijn pc een keer uitgezet, firewall in de speedtouch ook uitgezet maar helaas pindakaas.... Wie kan mij hierbij helpen?
Laatst bewerkt: 5 dec 2007