1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Remo NL

    Remo NL Active Member

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    54
    Zodra ik mn xbox uitzet en dan weer aan doet kan ie geen computer meer vinden, of krijg ik die firewall troep weer
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    snellere pc, netwerk , etc
     
  3. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    hoi,

    is er een handleiding voor hoe ik dit moet fixen met een winxp pc naar mn 360?
    Heb pc en 360 in router zitten. Tvercity heeft OOIT gewerkt maar laatst ook al nietmeer :mad:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Pc opnieuw installeren ;)
     
  5. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Eh.. NEE! Laat maar dan. ;)
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Mij wil het ook niet lukken,ben er een beetje klaar mee al zo lang geprobeerd.
    En aan de faq heb ik helaas ook niet heel veel aangezien ik windows XP heb...
     
  7. djlaulau

    djlaulau Lamlendigheid

    Berichten:
    175
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee, ik heb het volgende probleem:
    Ik heb een windows media center pc. Ik heb hiermee die software gedownload, en toen kon ik dus via m'n xbox in media center. Heel leuk en aardig allemaal, maar ik wilde ook de verbinding tussen m'n Windows Media Player en m'n xbox aan de praat krijgen. IK heb WMP 11. Als ik media delen klik, vindt hij m'n xbox niet. Ik snap echt niet wat er aan de hand is. M'n pc is draadloos met het internet verbonden via een router van Sweex. M'n xbox 360 zit hier met een kabel op aangesloten. Kan iemand me helpen?
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    bij mij vind ie juist wel mijn xbox360 maar mijn xbox vind dan weer niet me pc 8)
     
  9. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net winamp remote ibnnen gehaalt en op mn 360 kan ik mn filmpjes ect vinden maar als ik er een wil afspelen blijft het beeld zwart en kan ik zovaak op play drukken als ik wil... Zelfs als ik mn firewall uitzet..

    Hoe kan ik nou eindelijk mn360 gebruiken voor filmpjes? :mad:
     
  10. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Net nog even de firewall poorten opengezet maar helaas, geen resultaat. Krijg nog steeds dezelfde foutcode:
    W: 0000-0008
    X: 0000-F001
    Y: 0000-0000
    Z: 8000-4005

    Heel erg vreemd waardoor het niet lukt. Snap het echt niet meer.
     
  11. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk, .avi's spelen fantastisch af vanaf de usb externe harde schijf! In 10 seconden de codecs/updates voor de bestanden gedownload, en nu heb ik 500 GB aan films, muziek en afbeeldingen op m'n 360 afspeelbaar! Werkt echt prima:thumbs:
     
  12. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @Fardo

    Heb je toevallig ook een Windows XP FAQ?
    Zou veel mensen hier kunnen helpen :)
    Vind het ook zo raar,mijn pc en mijn xbox zijn allebei op dezelfde router aangesloten maar ze kunnen mekaar niet vinden..

    Dus als ik bij WMP11 share media doe,dan vind hij mij xbox niet en vice versa ook niet.
    Ondanks ze wel op zelfde netwerk zitten.
     
  13. TGamer

    TGamer Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik bij stap 5 op ok druk gebeurt er niks ik kan dus niet kiezen ik kan dus niet me xbox allowen wat moet ik nu:confused:
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ga die morgen even maken :)
     
  15. TGamer

    TGamer Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    @Fardo

    als ik bij stap 5 ben en ik vink het aan dan op ok en dan zou er een nieuwe venster moeten openen (stap 6) aleen bij mij gaat hij niet verder:confused: wat nu
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    In dat geval is er wat mis met je instellingen (Vista). Dat betekend dat of je setting niet op Private staan of dat een firewall probelemen geeft of dat vista niet goed geinstalleerd is
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    _O_
     
  18. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik heb het probleem dat als ik media wil delen, mijn computer en xbox elkaar niet kunnen vinden. We hebben thuis een Router van Sweex, en in mijn kamer heb ik een sweex hub. Ik kan wel op Xbox live, maar media delen wil hij niet meer. Het heeft wel gewerkt ooit. Ik krijg op mijn pc een melding dat de xbox een IP adress conflict veroorzaakt. Zou dit misschien de oorzaak kunnenz ijn, en zoja wat doe ik hieraan?

    MVG Marc Visser
     
  19. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    heej
    ik heb al een tydje xboxlive op me 360 en wil nu ook eens me pc connecte op me 360.
    Ik heb een wanadoo livebox (perfect internet voor my )maar die heeft 2 ethernet aanluitingen dus in de ene zit me 360 en de andere me pc.
    Zo zou et toch moeten lukke?
    Maar me pc ziet me 360 wel maar me 360 de pc niet(heb windows media player 11 erop staan en da 360 icoontje is ook groen) ,dus doe ik de test en die geeft een fout bij pc selected.
    Weet iemand een oplossing voor my ?
     
  20. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    IS er een mogelijkheid (met die nieuwste Divx ondersteuning door 4 december update) om ondertitels mee te sturen met je avi bestandjes?
     

Deel Deze Pagina