1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje? Aangezien de 360 alleen maar .wmv kan afspelen vroeg ik me af of iemand hier goede converters kent. Ik heb er namelijk al een paar uitgeprobeert maar kon nog geen goede vinden.

    alvast bedankt!
     
  2. Legato

    Legato Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Problemen met media sharing icm Davolink 201ARM

    Goedeavond,

    Ik hoop echt dat jullie me verder kunnen helpen.
    Ik krijg het niet voor elkaar om video's te streamen naar mijn xbox.

    Via portforwarding.com het e.e.a open gezet aan tcp en udp poorten, met als resultaat dat ik eventjes de computer zie vanaf waar ik via WMP 11 mijn media share (WMP ziet gewoon de xbox). Maar daarna verdwijnt ie weer en kan ik nix. Van alles gelezen inmiddels maar ik kom er gewoon niet uit.

    Any1 that can help?
     
  3. Amadeuz

    Amadeuz Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer Encode360 eens, zijn verder nog wel wat programma's. Maar weet ze allemaal niet uit het hoofd, werk zelf met Apple.

    Check dit topic btw; http://highdefinition.freeforums.org/viewtopic.php?t=3
     
  4. Legato

    Legato Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    had eigen topic aangemaakt hiervoor maar die is geclosed, jammer genoeg.
    nogmaals, ik hoop echt dat iemand me verder kan helpen..

    --------------------------------------------------------------------------

    Ik weet dat je dit eigenlijk weer in de algemene thread moet plaatsen van het streamen van WMV e.d, maar na veel searchs zie ik toch veel gebruikers die met het zelfde zitten, maar eigenlijk heeft niemand een oplossing.

    Ben er nu een week mee bezig en het begint aardig te frustreren..

    Het gaat om het volgende.

    Ik heb thuis Tele2 met een Davolink 201-AMR Modem/Router. De Xbox zit via utp op de router, de computers in mijn huis via WIFI. Het streamen van multimedia content naar de 360 zou peanuts moeten zijn, echter creert (naar mijn mening) de Davolink modem problemen.

    Via WMP11 ziet mijn computer de Xbox gewoon, das geen probleem.

    Echter als je via media/video /change location op je 360 gaat zoeken naar een PC vind hij niks.

    Na het e.e.a zoeken kwam op de welbekende site Portforward uit. Via daar zag ik dus een sectie Xbox Live en Xbox Media Center. Dat gaf hoop. Deze settings in mijn router/modem gedaan. Dit zorgde er in ieder geval voor dat als ik op live ging, ik nu OPEN nat krijg ipv STRICT.

    De 2de bijkomstigheid was dat ik nu op de X360 mijn computer zag bij Video's! Feestje dus denk je. Niet dus. Als ik mijn computer selecteer zoekt hij eeuwig en stopt met de melding dat hij niet kan connecten. Alle correcte UDP en TCP poorten staan open.

    Ik word vrij desperate dus ik hoop echt dat iemand de moeite wil doen om hier mee te helpen.

    Thanks a lot alvast ..
     
  5. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje, volgens mij is dit het goede topic..

    Het zit zo:

    Sinds kort heb ik een switch aan mijn netwerkkabel zodat ik mijn xbox en pc beide van internet heb voorzien. Niks aan de hand, werkt prima. Ik kan dus nu ook op mijn xbox muziek, videos en afbeeldingen afspelen van mijn pc. Enige probleem is dat mijn xbox maar 1 map herkent wat betreft video's, namelijk mijn muziek map waar wat videoclips van artiesten in stonden. Voeg ik video's aan mijn muziekmap toe is er niks aan de hand, maar hij herkent geen andere mappen met videobestanden. Moet ik nog iets speciaals doen met deze mappen om mijn xbox ze wel te laten herkennen? Is dit een veelvoorkomend probleem? En hoe los ik dit op?

    Alvast bedankt!
     
  6. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien een stomme vraag. Ik probeer of de WMC bij mij het doet. Als ik op de Xbox bezig ben, zegt hij: go to www.xbox.com/pcsetup. Ik moet blijkbaar iets installeren en dan ergens die 8 cijferige code invoeren, maar waar doe ik dat?

    edit: laat maar, is niet eens nodig :)
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wat kan je nou allemaal streamen naar de 360 (qua beeld)? Divx/xvid oid pakt ie vaak niet en zit er ook niet op te wachten om dat met een omweg wel werkend te krijgen.
    Vind het erg onduidelijk wat ie wel of niet afspeelt. Is nu maar steeds proberen of ie een video of filmpje kan afspelen of niet. Dan sluit ik mijn laptop wel op de TV aan om films te kijken.

    Muziek streamen lukt me ook nog steeds niet. Vind WMP11 mediabibliotheek erg waardeloos en onduidelijk. Video en afbeeldingen is me even gelukt, maar toegevoegde muziek ziet de 360 niet.
     
    Laatst bewerkt: 23 feb 2008
  8. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    hmm je kan volgens mij alle avi's streamen als je ermaar voor zorgt dat je de goede codec's op je pc hebt staan.. ik heb 170 films op mn pc staan waarvan die der zon 3 niet pakt.. verder zou ik een ander programma dan WMP11 gebruiken.. ik gebruik zelf nog steeds Windows media connect die alles perfect doet..
     
  9. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb een WWE ep, xvid .avi. Op PC kan ik hem afspelen, op Xbox 360 niet.
    Als ik zoek op WMC, wordt ik steeds doorverwezen naar WMP11, die dezelfde features zou moeten bevatten.
    En als je iets aan de library toevoegt, is het weer een heel gedoe om ervoor te zorgen dat de 360 de items ook ziet. Ga het wel eens proberen met Winamp.
     
    Laatst bewerkt: 24 feb 2008
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    M'n xbox is terug van de reparatie alleen kan die geen pc's or whatsoever meer vinden. Alleen kan m'n pc wel m'n xbox vinden :confused:. Iemand enig idee hoe dit zit?
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Verkeerde topic!
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2008
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Nog steeds doet ie ut niet -_-. Pc vind xbox wel maar xbox pc niet :confused:.
     
  13. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Even een vraagje over formats welke de xbox ondersteund. Ik heb 2 afleveringen van lost op mn pc. De ene ziet en speelt hij perfect af (.wmv) en de ander niet (mkv bestand). De mkv versie ziet hij geeneens staan. Is het mogelijk om deze versie makkelijk om te zetten, en voor de toekomst, welke formats worden wel ondersteund??

    Groet.
     
  14. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Daarbij lijkt het dat hij de ene keer een video bestand wel laat zien, en de andere keer niet. Is er een mogelijkheid waarbij je aangeeft dat hij opnieuw moet indexen voor als er nieuwe bestanden zijn toegevoegd aan de mappen die je bekijkt (waarvandaan je streamt??)
     
  15. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee. je xbox geeft alleen de bestanden weer die hij kan lezen
    (WMV, WMVHD, MPEG, AVI, DivX en nog een paar)

    Om antwoord te geven op je eerste vraag: Er zijn wel programma's om de bestanden om te zetten naar wmv of avi formaten, maar deze zijn meestal duur. De trials die je kunt downloaden zijn niet aan te raden omdat er meestal een watermerk in zit. Erg lellijk. :confused:
    Hoop zo genoeg info te hebben gegeven.
     
  16. Dapensa

    Dapensa Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik heb een vraag/probleem.
    Ik heb mijn media gedeelt met wmp11.
    Hier heb ik ook alles juist staan en kan deze ook browsen via de 360.
    Sinds kort haperen de series die ik er op wil kijken.
    Ik ben dan niets aan het doen op mijn andere pc.
    Heb het al geprobeerd om torrents en msn uit te zetten. geen verbetering.
    Heb al een test gedaan, door op elke hd (3 totaal 2x sata 1x ide) de file te zetten en vanaf daar te bekijken, elke keer hapering.
    Ik heb in wmp11 de buffer omhoog gegooit naar 45 sec, helpt ook niets.(stond eerst default)
    De xbox en mijn pc hebben genoeg ruimte over op de hd's (xbox bijna 9gb).
    Het gaat om "gewone" series, gen hd versies.
    Het gaat over een 100mbit bedraad netwerk dus dat moet ook niet het probleem zijn.
    Ik draai xp sp2 met kasperski als firewall, maar volgens mij is die goed geconfigureerd.

    Iemand die mij kan helpen????
     
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2008
  17. deebo

    deebo Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een WMV HD bestand gebrand.
    Met nero 6 en met de modus udf.
    Heb de dvd in de xbox 360 gedaan.
    Krijg dan te zien:
    Mixed Media Disk
    Dan ga ik naar media,modus video.
    Kan dan wel het bestand afspelen.
    Is dit normaal of heb ik het bestand niet goed gebrand?
    Ik kan ook alleen vooruit spoelen en hoofdstukken skippen.
    Maar niet terugspoelen.
    Dan doet die het niet meer
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Dit is normaal ..Helaas kan je inderdaad ook nog niet terugspoelen. Hopelijk gaat MS dit in de toekomst nog verbeteren.
     
  19. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al
     
    Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
  20. Cybermaxxx

    Cybermaxxx It just a game!

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om DivX te streamen via WMP11!?
     

Deel Deze Pagina