1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. PatManZ

    PatManZ Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je met aangesloten? En ik welke lijst heb je die films staan?

    Grtz
     
  2. xxblackburnxx

    xxblackburnxx Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik loop tegen het volgende probleem aan:
    Ik wil mijn xbox360 verbinden met de computer. Via Zune werkt dit prima, alleen via Windows Media Player 11 gaat het niet. (mediaplayer herkent Xbox, Xbox niet de computer)

    Alle poorten in de router heb ik open gezet. Ik kan er niet achterkomen waar het probleem is.

    Waarom ik het graag via mediaplayer wil is omdat Zune geen avi bestanden ondersteund.

    Waar kan het probleem aan liggen? Vind het zo vreemd dat zune wel werkt.

    Alvast bedankt
     
  3. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan wel verbinden via MP11 maar als ik een AVI betand wil afspelen zegt ie dat ie dat formaat niet ondertsteund.
     
  4. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon tot voor gister gewoon muziek streamen naar mijn xbox. Nu heb ik gister een externe hdd gekocht en geformateerd in mac formaat, zodat ik die ook rechtsstreeks op de 360 kan aansluiten. Toen heb ik al mijn audio files gekopieerd naar mijn externe schijf. WMP 11 ziet alle bestanden en kan ze ook wel afspelen, maar de 360 ziet opeens niks meer. Iemand enig idee hoe dit kan?
     
  5. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb vandaag mijn xbox 360 met mijn pc gekoppeld. Ik kan korte films kijken van die demo site van Windows (wmvhd.com of zoiets). Ik kan muziek streamen en ook foto;s bekijken. Alleen een langere film kan ik niet bekijken. Dan krijg ik de melding: 69-C00D36C4.

    Wat is dit voor een melding en hoe kan ik wel een langere film kijken. Volgens mij is de film iets van 7.6 gyg. Het is de film Earth van een natuurdocumentaire en is tevens, volgens opgave, geschikt voor de 360.

    Wat te doen. Ik heb Mediaplayer 11 op de PC, welke wel dit bestand afspeelt trouwens.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hoe zijn je xbox en je pc gekoppeld aan je router? (draadloos?) is je pc snel genoeg?
     
  7. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet komt via multi-media modem binnen (tele 2/ADSL2/20 Mbit). Via een UTP-switch wordt de lijn naar PC en Xbox gescheiden.

    De PC is een intel pentium-4 PC met 1 gig geheugen.

    Op de PC staat Win XP met SP2
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    1GB geheugen is een beethe weinig om WMV HD's te streamen .. kan je minder zware data wel goed streamen?
     
  9. Janosic

    Janosic Xbox 360 Newbie

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mp3's die werken en ook van de site wmvhd.com (of zoiets) heb ik enkele filmpjes gedownload. Dit werkt allemaal prima.

    Ik heb, geloof ik in deze thread, ook iets gelezen over een max. omvang van het wmv bestand dat de xbox aankan. Klopt dat?

    Mijn earth-film bestand http://www.moviemeter.nl/film/44974 is ruim 7 gigabyte.
     
  10. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook 1GB geheugen en een PIV, maar kon zelfs 1080p WMV bestanden wel goed afspelen. Heel soms zat er een hapering in.

    Heb je toevallig ook een oplossing voor mij of is de enige oplossing een nieuwe partitie er bij maken?
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De xbox 360 ziet geen externe schijfen die gekoppeld zijn aan een pc volgens mij, dus dat is jou probleem. Ik zoek dat vanoavond even uit met mijn externe HDD
     
  12. Towel

    Towel Guest

    1gig geheugen heb k ook en k kan prima wmvhd's streamen. Volgens mij moet je cpu ook wel wat kunnen.
     
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik heb een probleem, sinds vandaag zie ik de pc beneden niet meer(zit zelf op zolder)
    Terwijl deze het eerst altijd wel deed, is er een manier om dit te fixen?

    bv. bij windows media player alle apparaten waar mee gedeeld wordt te verwijderen en dan opnieuw toevoegen
     
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wat is er veranderd op je pc?
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    op die pc helemaal niks. Heb alleen met de werkgroep dingen gedaan, licht het daaraan?
     
  16. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    er zijn al verbeteringen, de pc ziet mijn xbox al wel weer, maar nu andersom nog.
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    reset eens je router en start je pc en xbox dan eens opnieuw op .. werkt het dan weer? ehm werkgroep dingen .. wat heb je met werkgroep dingen gedaan? naam veranderd?
     
  18. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ja, heb alleen de naam verandert, omdat ik via deze pc ook geen toegang heb op zijn pc. en dat wil ik wel,
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dan moet je media delen opnieuw instellen, want je "xbox" herkent je werkgroep niet meer
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    WMP 11 heeft de xbox nu dus al wel gezien, en toestaan in media delen.

    Maar ik zie hem nog steeds niet in het rijtje staan. en Tversity staat er ook niet tussen, terwijl die wel aanstaat
     

Deel Deze Pagina