1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Is er inmiddels ook een tutorial voor windows Xp? Ik had gister even wat pogingen gedaan om hem te vinden, maar 34 pagina's zijn teveel om door te lezen.
     
  2. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe ik muziek van mijn iPod touch luister op mn xbox het werkt wel bij oude ipods maar niet bij de touch maar weet iemand of het al mogelijk is?
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221

    dat dus ;)
     
  4. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb dus dat Windows Connect Now op mijn Mp3-speler gedumpt, en als ik hem op me Xbox aansluit krijg ik het volgende:

    Windows Connect Now has been found, these wireless settings will be applied to you current network configuration. While saving these settings please do not disconnect your wireless adapter.

    Dan staat eronder: Test Media/Test Xbox Live, maar moet ik nou ergens op wachten of wat?

    Hadden ze bij Microsoft het niet gewoon wat makkelijker kunnen doen -_-
     
  5. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook een Externe HDD aansluiten op je 360 met daarop verschillende HD-content om zo te bekijken?

    Ik denk dat me laptop Acer 5104 niet snel genoeg is om direct HD-content te streamen :eek:

    AMD Mobile Turion™ 64 X2 Dual-Core processor TL56 (1.8GHz)
    2048MB DDR II RAM (2x 1024),
    160GB HDD (5400rpm),
    ATI Mobility™ Radeon® X1300 128MB/384MB HM,
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2008
  6. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een PC met Vista Home Premium.
    Media Delen aangezet in de library, hij vind hier gewoon mijn Xbox 360.
    Ook onder Configuratiescherm> Netwerk staat mijn Xbox 360 in het rijtje, met delen op toegestaan.

    Wanneer ik dan op mn Xbox naar media> photo's (of music/video's) ga vind hij mn PC niet.
    Hij zegt gewoon No computers found, en ik kan dan test connection doen (rechts)..
    Doe ik dit, dan zegt ie:
    Netwerk Adapter: Wired
    IP Adress: Confirmed
    PC Selected: Failed.

    Hij vind dus gewoon mijn PC niet. Enig idee hoe dit kan?
     
  7. Gkid

    Gkid Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een raar probleem,
    Ik kan connecten en alles maar als in dan in media center zit gaat alles super traag en krijg dan de hele tijd disconnected from pc :confused:
    Kan dit liggen aan het feit dat mijn pc draadloos is en de connectie zwak is?
     
  8. thedna

    thedna Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    opgelost?



    Remo,

    is dit probleem al opgelost, ik heb nl. hetzelfde probleem, en krijg het niet meer goed, ik dacht dat het te maken had met vista sp1 update.

    gr. thedna
     
  9. Dominee

    Dominee Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    (Had per ongeluk in de verkeerde topic gepost, dus bij deze nog een keer maar dan op de juiste plaats!)

    Ik wil binnenkort een Xbox 360 arcade aanschaffen, voor gamen en voor het streamen van muziek e.d van m'n conceptronics CH3SNAS naar de Xbox 360, zodat ik geen pc hoef aan te zetten(heb een laptop met media center, maar wil ook zonder deze aan te zetten muziek kunnen streamen!).

    Maar vraag me af hoe je de mp3's kan afspelen.
    Kan je een playlist aanmaken en zelf gekozen nummers af spelen, of bepaalde albums... Hoe moet ik dit zien, heb er geen ervaring mee namelijk!

    Heb nu een Kiss DP-500, maar daar zie je de mappen van je hardeschijf waar de muziek in staat en kan je handmatig een nummer kiezen als je hem daarna met rust laat speelt die de hele bende achter elkaar af.
    Je kan hier dus geen playlist o.i.d. aanmaken, iets wat echt super irritant is.
    Vandaar dat ik graag wil weten hoe dat bij de xbox 360 is voordat ik hem aanschaf, het is voor mij een belangrijke functie!

    Alvast bedankt voor de info!
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf een Synology NAS staan in het netwerk en die wordt keurig door de 360 herkend. Heb (nog) geen Vista PC in het netwerk dus kan de 360 niet als volwaardige media-extender gebruiken. Wat daar de voordelen van zijn weet ik dus niet en kan ik ook eigenlijk nergens goed vinden.

    Op de xbox kun je nu alle nummers selecteren, ook kun je op albums of artiesten selecteren en op genres. Die moet je dus wel eerst aanmaken. Dat doe ik via MediaMonkey omdat je daar grote verzamelingen moeiteloos mee kunt beheren. Heb niet de Gold-versie hiervan omdat dat nog niet nodig is. Gold versie kost trouwens maar 20 dollar.

    Ook kun je playlists maken en veranderen, deze kun je alleen niet opslaan op de 360. Dat kan alleen van nummers die op de console staan.

    Er zitten wel een paar nadelen aan op deze manier: echte playlists kun je dus niet maken of bewaren en het duurt lang voordat alle nummers in de bibliotheek van de 360 staan. Deze moet namelijk elke keer opnieuw gemaakt worden bij het aanzetten. Heb zelf nu ruim 4000 nummers en dat duurt toch een minuut of 5. Ook kun je geen albumart zien.

    Ben zelf benieuwd hoe het zou werken wanneer je wel een Vista PC in het netwerk hebt (of een XP met mediacenter). Wordt de library dan wel bewaard? Zijn de albumarts dan wel te zien? Iemand?
     
  11. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, is dat inderdaad zo? Heb een afstandsbediening voor de 360 gekocht en volgens de handleiding zou de PC moeten starten wanneer je op de knop "Media Center" indrukt.
     
  12. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag:

    ik kan wel met TVersity videos streamen maar niet met windows media player 11, windows media player herkend wel mn xbox 360 maar de xbox herkend mn computer niet... iemand hier een oplossing voor dit probleem?? :confused:
     
  13. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb mijn eigen probleem al opgelost. Had even Norton uitgezet en Windows Firewall aan. Toen deed hij het wel. Ook zonder firewall deed hij het.
    Bleek een grote knop te zijn in Norton Internet Security (2008), gewoon als je naar dat hoofdmenu gaat op 'Weergeven' Drukken.
    Hier staat dan je tweede apperaat en die moet je even op 'Volledig vertrouwd' zetten.
     
  14. Dominee

    Dominee Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0

    Lukeman bedankt voor de duidelijke uitleg, nu begin ik het te begrijpen! :thumbs:

    Als ik het dus goed begrijp gaat die eerst de mp3's op je NAS lezen,
    en als die daar mee klaar is kan je een playlist maken voor de duur dat je de 360 aan hebt staan.
    Wat doet die als je geen playlist maakt, en je kiest bijvoorbeeld een album om af te spelen.
    Pakt die dan als die klaar is met het afspelen van het gekozen album het volgende album wat die ziet of
    stopt die dan en moet je weer iets nieuws aanklikken?

    Even over de 360 arcade wil goedkoop beginnen, maar kan ik hem later wel volledig uitbreiden met bijvoorbeeld
    de hardeschijf van 120 GB of kan dat niet?
     
  15. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Heb zelf verschillende genres aangemaakt en ik kies er daar dan 1 of 2 van en die worden vervolgens afgespeeld. De playlist kun je aanpassen door nummers te verwijderen of er nummers, albums, artiesten of een genre aan toe te voegen.

    Dan speelt de 360 het hele album af in alfabetische of willekeurige volgorde en blijft dit herhalen. Hij pakt niet het volgende album bijvoorbeeld.

    Dat kan wel. Je bent uiteindelijk dan wel duurder uit dan wanneer je alles in 1x koopt maar dat lijkt me logisch.

    Mocht je een en ander hebben aangeschaft en aan de praat hebben gekregen dan ben ik erg benieuwd hoe het werkt met Vista samen omdat je dan de 360 als volwaardige media-extender kunt gebruiken. Stuur me tegen die tijd anders even een PM.
     
  16. broodplank

    broodplank 450Pk!

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een XP FAQ?
     
  17. Dominee

    Dominee Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik laat wel weten hoe het werkt, maar ik heb XP media center(geen vista dus) op m'n laptop... Zal ongeveer wel het zelfde zijn als met vista laat het sowieso weten.

    Het duurdt wel nog even voor ik de Xbox 360 ga kopen want ik zit nog op m'n conceptronic NAS te wachten dat ding is al 2 maanden in reparatie i.v.m. een defecte voeding.... Ik krijg hopelijk volgende week een nieuwe opgestuurd, mag ook wel na zo'n tijd!

    Daarna ga ik de 360 kopen en de hele boel installeren en leren! *)

    Ik kan niet wachten tot ik m'n NAS terug heb en de 360 in huis heb :9
     
  18. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopen dat-ie snel terug is. XP Media Center zou hetzelfde moeten werken als Vista. Succes.
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Check hieronder, EDIT
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2008
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor de dubbelpost!


    Hoe kan je via je laptop bijvoorbeeld bestanden afspelen met de volgende extensie: x264. Moet dat lukken via Tversity neem ik aan? Maar mijn xbox vindt alleen de mappen van WMP11 en niks van TVersity

    Hoe kan ik dus de X264 wel afspelen via mijn laptop?
     

Deel Deze Pagina