1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. DevilsChase

    DevilsChase Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    m`n engels is het probleem niet :p
    mja je bent het toch gewend dat de film standaart aanstaat met ondertiteling :p Haha
     
  2. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb nu Tversity op mijn computer.. die streamt alle soorten media naar mijn xbox..
    alleen ik heb mijn xbox een tijdje uitgeleend en nu ik hem terug heb. wil hij niet meer met mijn pc connecten via wireless...

    kan iemand mij helpen
     
  3. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je hem disconnecten van je xbox en opnieuw connecten. Dan moet je even kijken of die het doet. Bij mij deed die het na 5 minuten gelijk weer.
     
  4. Jordi 360

    Jordi 360 Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij werkr stap 6 niet ook als ik mijn 360 aanzet ook niet en de instellingen op de xbox zijn ook goed
     
  5. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem
    want ik wil een video streamen naar me xbox 360 met het programma Tversity!
    maar ik wil zeg maar meteen een youtube filmpje streamen dus alleen die url plakken en dan meteen kijken. maar als ik dat doe staat er steeds bij status :Error - Unknown XML file encountered, file type is html
    Failed refreshing youtube - gansgta

    wat is hier het probleem van ?!!
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Als ik een nieuwe externe hd koop welk indeling kan ik hem dan het beste meegeven. Die mac-indeling toch? HTFS oid?
     
  7. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de universele xbox remote geinstaleerd (afstandsbediening), maar de enige functies die werken zijn:

    *0-9
    *Ch+/Ch-
    *Input
    *On/Off

    Heb al meerdere codes geprobeerd, en ook automatisch zoeken naar een code, dingen die ik mis zijn:

    *Teletekst
    *Menu van me tv (instellingen etc)

    Had wel wat meer verwacht van zo'n redelijk dure afstandsbediening, want met enkel deze functies heb je er geen reet aan ...
     
  8. drkrisch

    drkrisch Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb windows vista en een xbox 360 ik stream met windows mediaplayer 11 en als virus scanner heb ik norton 2008.

    Tot gister ging dit prima, kon al mij muziek gewoon luisteren en kon ook gewoon gebruik maken van windows media center, maar nu kan dat in eens niet meer. Bij het opstarten van windows mediaplayer krijg ik de melding:

    'het delen van media bestanden is uitgeschakeld. De service voor delen wordt niet uitgevoerd of de instellingen van de firewall zijn gewijzigd. bevestig eerst de instellingen voor delen, als u het delen opnieuw wilt op starten.'

    Ik snap niet hoe dit kan, want ik heb zelf niets veranderd in de instellingen, en als ik ook kijk in het netwerkcentrum dan staat daar ook het delen allemaal aan. Op de netwerk kaart van norton staat de xbox ook op vollediog vertrouwd.

    Weet iemand een oplossing?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  9. R3S3RV0IR D0G

    R3S3RV0IR D0G You don't tip?

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey 360guys !
    Ik word ff helemaal poco loco !! Nadat mij moederboard gefrituurd was heb ik een nieuwe pc aangeschaft die ik wil verbinden met mijn 360. Mijn pc ziet in wm player 11 wel mijn xbox maar mijn xdoos360 ziet helemaal niets (pc selected failed).Alles staat netjes aangevinkt bij delen. Ik heb de hele TUT van fardo doorgespit maar niets.... Firewalls uit, de services (plug and play, media sharing)die aan moeten staan staan aan. Gebruik xp een ook daarvan de firewall meerdere malen uitgezet
    Mijn pc is aangesloten op een livebox daar staan de benodigde poorten wide open.Heb een netwerk ingesteld als "mijn computer maakt verbinding via een gateway blablabla" Deze livebox heeft 2 poorten, waarvan eentje mijn pc en de andere mijn xbox360 (via een switch).

    Wie kan mijn helpen !! Mis mijn HD films !!!
     
  10. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem
    want ik wil een video streamen naar me xbox 360 met het programma Tversity!
    maar ik wil zeg maar meteen een youtube filmpje streamen dus alleen die url plakken en dan meteen kijken. maar als ik dat doe staat er steeds bij status :Error - Unknown XML file encountered, file type is html
    Failed refreshing youtube - Dogg

    wat is hier het probleem van ?!!
     
  11. latino

    latino World Fineszt Gamer!

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem
    want ik wil een video streamen naar me xbox 360 met het programma Tversity!
    maar ik wil zeg maar meteen een youtube filmpje streamen dus alleen die url plakken en dan meteen kijken. maar als ik dat doe staat er steeds bij status :Error - Unknown XML file encountered, file type is html
    Failed refreshing youtube - Dogg

    wat is hier het probleem van ?!!
     
  12. DutchOllie

    DutchOllie Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem bij stap 7. Ik zie de Xbox niet in het lijstje.
    Mijn xbox is met een draad aangesloten op de router en mijn computer draadloos.

    Moet er een poort open gezet worden ofso?? Zo ja, hoe?:p
     
  13. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je je oude xbox spellen op de 360 spelen, in de winkel zeiden ze dat je er een programmaatje voor kon downloaden maar ben tot dusver nog niks tegengekomen ....
     
  14. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar heb je een Xbox met Harde Schijf voor nodig. Daar staat namelijk de benodigde BC (Backwards Compitablity) Software op
     
  15. UnitedJunk

    UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Op mijn vorige pc (vista) kon ik altijd media delen. Maar op mijn nieuwe Vista laptop niet :mad: Ze waren allebij Draadloos op mijn netwerk aangesloten.
    [​IMG]
    Zo heb ik aangesloten!!



    Als ik dan Media sharing toelaat, in me Xbox360 toegang geef. En ik start opnieuwe Windows Media Player op, krijg ik deze Error. De heletijd:
    [​IMG]
     
  16. Hallooow

    Hallooow Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben (nu) toch allemaal een harde schijf ?
     
  17. UnitedJunk

    UnitedJunk Roflcopter! "SOI"

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand ?? :mad:
     
  18. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    dat krijg ik ook.
    Al start ik dan WMP opnieuw op en kies mijn Xbox op te sharen dan gaat het weer. maar al wil ik dan weer een nieuw mapje openen op me xbox dan krijg ik weer die melding.

    Wat ik ook raar vind is dat als ik films streamt via me xbox dat de kwaliteit gelijk een heelstuk mnder wordt!

    waar kan dat aan liggen
     
  19. Boeiend

    Boeiend Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit hier met een zeer irritant probleem. Ik had een externe USB HD via het netwerk aan m'n 360 gekoppeld, dit werkte. Perfecte oplossing om HD films te kijken die niet op m'n HFS+ schijf staan.
    Maar nu werkt het opeens niet meer, de map die ik had gedeeld is niet meer zichtbaar op de 360. Nu heb ik al een half uur ermee zitten kloten en heb de indruk dat er gewoon niks wijzigt aan die media bibliotheek in de 360.
    Kan iemand vertellen waar ik dat kan instellen?
    Ik draai Vista, 64bit Ultimate.

    En waar is trouwens die optie gebleven om op de 360 de connectie naar de pc te verbreken, ik kan alleen die van MCE extender loskoppelen.
     
  20. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, de Arcade niet. :+ De Pro en de Elite weer wél.
     

Deel Deze Pagina