1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je bij admin tools want via configuratiescherm zie ik geen admin tools (ben wel als adminstrator op de pc)?
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ga naar run tik in services .. dan kom je er ook :) Nederlands --> systeembeheer --> services
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  3. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles gekeken en toch ondanks firewall uit herkent hem meteen in WM11 maar de xbox360 geeft nog steeds aan PC not listed, terwijl mijn laptop wel wordt gevonden!?
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    alle services waar up and running .. in je pc staat windows media sharing aan?
     
  5. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm..ik heb sinds een update van vanmiddag ook geen pc's meer in mijn netwerk..de extenders zijn verdwenen en de media center pc met vista kan niet meer gevonden worden...
     
  6. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    yup alles staat aan
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    heb je alle folders gedeelt in wmp?
     
  8. psvu2

    psvu2 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb bij voorbeeld E:/video toegevoegd aan wmp om die te delen als je dit bedoelt

    heb mijn laptop naast mijn pc gezet alles staat hetzelfde alleen de pc ziet hij niet en de laptop wel vreemd maar waar!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2008
  9. Binkie

    Binkie Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey iedereen ,

    Ik heb hier een probleem als ik met tverstity een wmvhd probeer te streamen naar de tv.

    Hij streamt hier van de laptop naar de xbox via wireless maar een film valt zeer onregelmatig en vaak achter elkaar stil en dan komt er loading te staan...

    Weten jullie wat hier de oplossing voor is???

    Ik heb al gegoogled en alles maar kan niks vinden

    Thnx alvast
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    wireles en HD gaan niet goed samen .. oplossing is om deze via een kabel aan te sluiten of lang bufferen .. starten .. pauze zetten en 30 minuten wachten voor je gaat kijken
     
  11. Binkie

    Binkie Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Thnx denk dat ik toch maar tijdelijk voor het bufferen ga dan ;) komt in januari media center naast de xbox te staan ;)
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Bij mij kloppen ook alle instellingen Fardo en toch krijg ik nog steeds dezelfde melding. Heb je eventueel nog een oplossing?
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Sinds ik mijn computer heb geformatteerd probeer ik streaminstellingen met de PC weer goed te krijgen, echter wil het maar niet lukken. Mijn Xbox 360 komt niet te voor schijn in onderstaand scherm:

    [​IMG]


    Opeens schoot me te binnen dat mijn PC op de router zit en mijn 360 op de switch. Nu zit de 360 ook bij de router, en nu doet ie het! Onderstaande vraag geld nog steeds overigens.

    Iemand een oplossing? Op mijn USB stick gaat niet zoveel muziek namelijk :p Zou er ook een mogelijkheid zijn om iTunes te gebruiken in plaats van WMP?
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2008
  14. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    itunes is niet mogelijk .. je kan wel tversity gebruiken in plaats van wmp
     
  15. MrSirius

    MrSirius Gamertag: Mrsirius79

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    Erg handig! Ik zat toevallig met exact hetzelfde probleem.

    Nog twee vragen over het bufferen bij het streamen van WMV-HD films naar een Xbox.

    - Maakt het qua performance uit of je Media Player of Tversity gebruikt? En kan Tversity met Media Player conflicteren? Los van mijn performance probleem met WMV-HD werkt alles namelijk perfect qua afbeeldingen, audio en beeldmateriaal.

    - Heb je bij het bufferen profijt van extra vrije schijfruimte op een Xbox hardschijf? Ik heb nu bijvoorbeeld nog maar 1 gig vrij, scheelt het als ik meer ruimte vrij zou hebben? Binnenkort krijg ik toch een 120 gig schijf dus dan vervalt dit, maar ik ben gewoon benieuwd.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan niet conflicteren .. zijn beide aparte services

    Bufferen gebeurt op je PC en op de cache van de xbox 360 .. dus de grote van je HDD maakt niet uit.Performance WMV HD kan komen doordat je bijv een wireless verbinding hebt en je xbox niet via een utp kabel is aangesloten (maar dat is een gok)
     
  17. Dennizzz33

    Dennizzz33 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik heb veel onderzoek gedaan op het internet en verschillende dingen geprobeerd... echter vind mijn pc mijn xbox niet en andersom...

    Ik heb windows xp sp3. Ik heb via mijn router ( speedtouch ) een kabel lopen naar mijn xbox en een kabel naar mijn pc. Xbox live gaming is al een tijd geen probleem... Mijn router geeft ook gewoon allebei aan dat ze verbonden zijn aan het internet.. Ik ben hopeloos.. kan iemand mij nog helpen?
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan je checken of de bovenstaande services draaien ?
     
  19. Dennizzz33

    Dennizzz33 Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Die uitleg zag ik ergens eerder al staan, en had ik gechecked.. Al die services draaien..
    ( net weer ff snel gekeken en ook nu draaien ze gewoon.. )
     
  20. Dennie1990

    Dennie1990 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Fardo kun je me helpen ik heb een netgear router internet kabels van mijn pc en xbox 360 op aangesloten maar ik krijg niet media sharing op mijn xbox staat (pc not listed) krijg wel op wmp die xbox logotje help pls.
     

Deel Deze Pagina