1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Qua beveiliging denk ik alleen Windows firewall (al gebruik ik ook nod32, maar dat heeft er denk ik niet veel mee te maken nu of wel?)

    Ook valt het me op dat de services gewoon weer op local service staan ookal heb ik net NT AUTHORITY\LocalService toegevoegd.

    HTTP SSL kan ik dus niet vinden, kan ik deze opnieuw installeren of aan de lijst laten toevoegen?
     
  2. bakatje

    bakatje Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb een probleem met het instellen van mijn media center. Als ik op mijn Xbox360 test connection met mijn PC doe, ziet deze geen PC. Mijn PC en Xbox360 zijn verbonden met dezelfde router, ik heb gekeken of alle bovenstaande zaken ingeschakeld staan (Windows Media Player Network Sharing Service e.d.) en dat klopt. Ik heb dus eigenlijk geen idee wat ik zou moeten doen, firewall zit ook niet in de weg voor zover ik weet. Op de router zit een andere wireless router, kan dat het probleem zijn? De router met draad is van E-Tech, de wireless router van Linksys.

    Oja, Media Center ziet als ik op "media delen" klik ook geen Xbox360.

    Iemand enig idee wat ik moet doen?
     
  3. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0


    ik stel m'n vraag maar opnieuw, weet iemand wat het probleem is ?
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    voor streamen heb je geen windows vista nodig .. probleem kan van alles zijn
     
  5. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    jah, wat zijn de meest voorkomende ?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    windows installatie corrupt, netwerk niet goed geconfigureerd, verkeerd protocol, windows media niet goed geconfigureerd
     
  7. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    is mss een ander beter programma die werkt met streamen

    liefst geen Tversity, heb ik al geprobeerd en staat me niet echt aan.
     
  8. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik zou eerst een schone installatie van windows proberen .. daarna kijken of je kan delen ... vervolgens de programma's installeren en kijken welk programma "bijt"

    Winamp orb kan je ook gebruiken als alternatief
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  9. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Nevermind! Fixed!
     
    Laatst bewerkt: 26 jan 2009
  10. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik heb WMP11 gedownload op de windows site, zou hij dan niet "schoon" moeten zijn ?


    maar hoe maak ik hem dan "schoon" ?
     
  11. Timmy Panda

    Timmy Panda Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey kan iemand mij misschien helpen?
    Ik heb een Mac en ik wil graag media delen met mijn xbox 360.
    Weten jullie misschien welk programma ik daar het beste mee kan gebruiken?
    En of er een goede video converter is voor de Mac?
    Please.
     
  12. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ook een vraag:

    Ik wil mp3 muziek op m'n 360 opslaan. Ik heb het op een CD gebrand, maar ik kan de muziek slechts afspelen en niet opslaan. Een jaar geleden had ik dit ook gedaan en toen kon ik de muziek wel opslaan. Als ik een orginele CD (van bijv. coldplay) erin doe dan herkend m'n xbox het gelijk, wordt m'n beeld even zwart en kom ik meteen in het afspeelmenu en kan ik rippen. Dit gebeurd echter niet bij m'n gebrande CD. Daarbij moet ik zelf naar de music library gaan en kan ik niet rippen.
    Heeft dit te maken met de gebrande CD of iets met het nieuwe xboxdashboard?

    Alvast mijn dank voor de hulp.
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik bedoel een schone installatie van windows ... windows heeft helaas de neiging om vervuild te raken.. waardoor sommige funkties niet meer werken

    enige applicatie die ik ken is connect360 (kost wel $20) http://www.nullriver.com/products/connect360
    De cd moet wel gebrand zijn als audio cd .. anders werkt het niet
     
  14. Timmy Panda

    Timmy Panda Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankjewel Fardo!
    Ik durf het bijna niet te vragen maar weet jij ook of er nog een goede video converter is voor de Mac?
     
  15. dudeer82

    dudeer82 Hit-Girl

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe share ik m'n muziek met winamp remote(naar xbox 360), want als ik het probeer te sharen komt er alleen iets van email of sms sturen
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  16. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Fardo: Dank u voor uw eenvoudig doch zeer nuttig antwoord. 8)

    Ben nu bezig en het zal wel gaan lukken. Wel irritant dat ik dan veel minder nummers tegelijk kan branden. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

    edit: gelukt (althans voor een klein deel, heb nog een zooi te gaan). Thanks

    edit: nou, de helft van de nummers wil m'n xbox niet rippen. ipv dat het rip balkje vol is gelopen staat er zo'n rondje met schuine streep er doorheen. zal wel iets met het nummer zijn. Ik drukte op nog een keer rippen en toen pakte ie er toch nog een paar mee, maar nu houdt het op. beetje jammer.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2009
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Kan je het niet beter met een usb stick doen? Ik weet het niet of het werkt hoor maar zal je een hoop cd's schelen. Of je probeert je media-delen aan de praat te krijgen.
     
  18. XRC kingkoning

    XRC kingkoning Yo

    Berichten:
    1.147
    Leuk Bevonden:
    0
    via een usb stick kan je het wel op je 360 afspelen maar niet opslaan. En ik heb geen idee waarom m'n xbox m'n computer niet kan zien maar wel andersom. Staat op sharing enzo. Ik kan wel de pc van m'n pa zien.
     
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Hhm,, was net weer is muziek aan het streamen naar mijn xbox via WMP 11. Maar nu doen sommige albums het meteen, en andere moeten eerst ongeveer een minuut laden voor dat ze het doen, en als je dan volgend liedje doet, moet je weer ff wachten voor dat je geluid krijgt, weet iemand waar dat aan ligt?
     
  20. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Reactie?
     

Deel Deze Pagina