1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vragen] Media Delen (WMV, Foto's, Muziek) met WMP 11/ USB / HDD [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fardo, 5 mei 2007.

  1. HydruzZ

    HydruzZ Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo allemaal,

    ik weet niet of ik hier in de juiste topic zit, maar ik vraag het toch.

    Ik wil een xbox 360 elite kopen, maar ik wil wel mijn eigen inhoud van mijn harde schijf behouden. Een reden dat ik de elite wil is vanwege de harde schijf. Dus mijn vraag: Hoe kan ik de inhoud van mijn oude (20gb) harde schijf overzetten naar mijn nieuwe harde schijf?

    Mvg, HydruzZ
     
  2. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja met een data migration kit die kan je voor €10 of gratis aanvragen bij MS.
     
  3. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Weet iemand of het mogelijk is media te delen met wmp 12 (windows7)? Ik heb al een beetje gegoogled maar kom er niet echt wijs uit.

    Alvast bedankt!
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is niet meer gratis , M$ vraagt € 12,50
    Betalen kan alleen via Credit Card.

    Wilde gisteren even naar de gameshop en kijken of zij ok zo'n kabel hadden.
    Ben het helaas vergeten.
     
  5. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag met betrekking tot externe harddisks.

    Ik heb het een en ander zitten lezen hier en vraag mij nu iets af. Is het mogelijk om een externe harde schijf aan de xbox360 te hangen en dan vanaf die harde schijf muziek/films af te spelen?

    Ik heb het geprobeerd met een usbstick en die ziet de xbox gewoon als portable device. Hij speelt daar ook .wmv bestanden mee af. Werkt dit nu ook met een externe HD?
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja .. de hdd moet dan wel fat32 of mac geformarteerd zijn
     
  7. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    dat heb ik gelezen. Ik heb ook gelezen dat je met een fat32 format bestanden tot maar 4gb op de schijf kan zetten. Hoe kan dat?
     
  8. BROUWR

    BROUWR Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Media Sharing met mijn laptop naar Xbox360 werkt goed, mits ik net de verbinding met het internet op mijn laptop uit en weer aan heb gezet. Mijn laptop is wireless verbonden met de router en mijn xbox hangt er met een draadje aan. Alles werkt dan perfect, mijn laptop ziet de xbox en andersom.

    Maar na ongeveer 10-15 minuten geen film of muziek gespeeld te hebben valt de verbinding weg en ziet mijn 360 de laptop niet meer, andersom wel nog! Als ik dan het internet/verbinding met de router weer uit en aan zet, werkt het weer.

    Dus ik kan uren films kijken als ik wil, als ik maar niet een tijdje geen film heb gekeken want dan valt de verbinding weg.

    Graag zou ik hebben dat media sharing altijd werkt, iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt!
     
  9. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Blijft je laptop ondertussen wel de hele tijd 'actief'? Daarmee bedoel ik daarom niet 'streamend' naar je xbox 360 maar gewoon dat hij opstaat en niet in extended sleep/hibernate mode gaat.
     
  10. BROUWR

    BROUWR Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, uiteraard ;)! Ik kan de Xbox 360 ook gewoon zien in WMP met Mediasharing, als de verbinding op mn 360 niet meer werkt.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2010
  11. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp er helemaal niets meer van.. Nu heb ik van alles gelezen over wel/niet kunnen streamen van Divx op de Xbox 360 dmv media sharing met WMP11. DivX afspelen van CD/USB geen probleem. Vanochtend werkte het streamen wel goed, toen heb ik verschillende DivX bestanden bekeken om te testen.

    Nu heb ik niets veranderd op mijn laptop en op de Xbox, nu krijg ik telkens de foutmelding op mijn Xbox 360 dat het bestand niet wordt ondersteund?

    Windows XP SP3
    Nieuwste DivX software geïnstalleerd
    Xbox 360 Elite
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  13. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal die eens proberen! Kom er net achter dat ik gewoon niets kan openen. Geen video, geen foto's, geen MP3 bestanden.
     
  14. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    iK HEB HETZELFDE, volgens mij ligt het aan het draadloze internet wat eventjes wegvalt ofzoiets, want als ik een kabel in me laptop doe heb ik er geen last van.
     
  15. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb windows xp maar kan niet ech vinden waar ik al die instellingen goed kan zetten...??
     
  16. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu al heel lang hetzelfde probleem en weet echt geen oplossing.

    Ik deel mijn media met mijn Xbox. Alles staat goed ingesteld, ik kan gewoon muziek/foto/films streamen etc.

    Ik bekijk ze NIET via media center op de Xbox, want dan gaat hij mijn mp3-tags weer verneuken (componisten toevoegen, albumcovers veranderen etc).

    Ik ga dus altijd gewoon naar Dashboard>Video Library en dan naar mijn PC.

    Alleen het ding is: Soms ziet mijn Xbox een bepaalde map/film gewoon niet!
    Nu heb ik weer twee nieuwe films in mijn map Video's gezet op mijn PC. Beide staan in een submap (dus Mijn Videos/film1 en Mijn Videos/film2).. Bij één van de films kan hij die hele map gewoon niet zien.. En bij de ander ziet hij de map wel, maar ziet hij niet dat er een filmbestand instaat!

    Ik snap echt totaal niet waardoor het komt, de films zijn namelijk 100% afspeelbaar op de Xbox (altijd wmvHD's). Soms is het zelfs zo dat hij van een serie alle afleveringen 'ziet' behalve twee! Te gestoord.

    Een andere keer ziet hij opeens de map gewoon wel weer staan, wanneer ik hem een paar keer ergens anders heb gezet/herbenoemt of iets dergelijks. Maar ik weet niet wát het nou is dat hij ze niet ziet, dus meestal is het gewoon 'jammer maar die film kan ik niet zien'..

    Is er iemand anders die ook dit probleem heeft?
    Dingen die allemaal niet lijken te werken (tenminste niet altijd):
    - Map verplaatsen/opnieuw in gedeelde map zetten
    - Map hernoemen
    - Bestand hernoemen
    - Xbox aan/uit hebben wanneer ik ze in de gedeelde map zet


    Ik hoop dat iemand dit ook heeft en weet waar het aan ligt. Hoe kan hij nou sommige mappen wél zien en andere niet?! Slaat gewoon nergens op.
    Lijkt me ook niet dat het een firewall probleem is of wel? Ik draai Norton Internet Security 2010..
    Ik heb Windows 7, de Xbox staat op toestaan met delen. De mappen staan op gedeelt, bij Norton is de Xbox in mijn netwerk totaal vertrouwt. Snap het niet.... hulllup

    Edit: Op dit moment ben ik bezig met de film Lord of the Rings te verplaatsen naar mijn externe HD. Zet mijn Xbox opnieuw aan, probeer weer te kijken en toen stond ie er opeens tussen!
    Hijs nu nog bezig met kopieren, maar zal hem zo weer eens terugzetten en kijken of hij het dan wel doet.
    Edit2: Nu heb ik filmbestanden in mijn map Downloads gezet, normaal staat die niet bij mijn Xbox.. Maar als ik nu naar video library ga, staat de map downloads er opeens ook bij.
    Ga ik daar heen, staat er weer 'No video's found'. Waarom de fak komt dan opeens die map er wel te staan, alsof er wel films in zitten..
     
    Laatst bewerkt: 19 feb 2010
  17. stilwater2

    stilwater2 Saw player

    Berichten:
    312
    Leuk Bevonden:
    23
    !!
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2010
  18. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hij kan HD streamen als de pc en de xbox maar bedraad aangesloten is
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Wireless kan niet? :'-(
     

Deel Deze Pagina