1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over 360 Memory Card

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ThaBEN, 20 feb 2007.

  1. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Hé mensen!
    Ik game nogal vaak bij een vriend van me die ook een XBOX360 heeft.
    Alleen nu heb ik het volgende probleem.
    Als ik nu een single player game samen met een vriend speel (om de beurt een level ofzo) moet ik telkens hetzelfde stuk bij mij thuis opnieuw doen omdat ik de savegame niet kan meenemen aangezien ik geen memorycard heb.

    Nu wil ik dus een Memory Card kopen aangezien het best vaak voorkomt dat ik samen met een vriend singleplayer missies ben aan het spelen.

    Maar eerst wil ik wat opheldering over de functies van de memory card, dus als iemand (met ervaring) de volgende vragen van mij zou kunnen beantwoorden zou heel fijn zijn.


    [​IMG]

    Vraag 1:
    Kan ik de save games van oude XBOX games (Backwards Compatible) meenemen?

    Vraag 2:
    Als ik achievements haal bij een vriend en dan de savegame meeneem naar mijn XBOX360, krijg ik deze achievements dan automatisch ook of moet ik ze dan alsnog een 2e keer halen?

    Vraag 3:
    Ik heb al eens een keer een profiel op mijn console verwijderd maar de savegames wel op de console laten staan. Maar toen kon ik deze save games alsnog niet gebruiken op de andere profielen.

    Heb ik dit probleem ook als ik save games van de ene op de andere console zet (Dat ik ze niet kan gebruiken omdat het save games zijn van een ander profiel)?

    Vraag 4:
    Kun je andere items (thema's/gamerpictures/muziek/afbeeldingen etc.) ook overzetten via de memory card?

    Alvast Bedankt.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Vraag 1: Nee (oude xbox saves) Ja (wel nieuwe saves op de 360 maken), voor oude xbox spellen heb je wel een HDD nodig anders werkt Backwards compatabiltiy niet
    vraag 2: Als het met je eigen Gamertag is ja
    Vraag 3: Nee
    Vraag 4: Muziek, Afbeeldingen niet, Gamerpictures, thema's ja (maar dan moet je ze wel zelf gekocht hebben)
     
  3. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet duidelijk alle antwoorden maar als ik het goed begrijp heb je dus niet veel aan een memory card als je je saves mee wilt nemen naar een andere console?

    Hij is dus eigenlijk meer een alternatief voor de HDD (voor eigen gebruik dus)?

    @Fardo antwoord 2:

    Je kunt toch niet je Gamertag op 2 consoles tegelijk gebruiken of kan dat wel?
     
  4. PanaromicTiger

    PanaromicTiger Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf zon ding gekocht.

    Je kan inderdaad niet je Gamertag op 2 consoles tegelijk gebruiken deze moet je dan meenemen met je memorycard, of gewoon opnieuw aanmaken.

    Verder kan je je XBOX360 saves gewoon meenemen van de ene naar de andere console zolang je het maar wel gebruikt met dezelfde gamertag.

    Kortom als je op Console A een save aanmaakt met profiel Aap
    kan je deze gewoon meenemen naar Console B zolang je daar ook maar profiel Aap gebruikt. Heet je daar ineens Geit dan werkt het niet8)
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Kan wel, gewoon op die andere xbox account recovery doen.
     

Deel Deze Pagina