1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

vragen over de XBOX!!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door forza, 14 okt 2003.

1. thomaskubin

thomaskubin SpongeTomSquarePants

Leuk Bevonden:
    0
    jah als ie in je pc zit...ik heb t over 80 gb in je XBOX waar je alleen savegames en muziek op kan slaan

2. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    waarom niet allebei, ik zou halo wel halen, omdat het nog steeds de beste shooter op de xbox is

3. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    En je wilt natuurlijk het hele verhaal van Halo weten en dan moet je gewoon ook Deel 1 spelen ( en het liefst ook de boeken lezen).

4. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox zet je audiocd's om in windows media files. Daarom duurt het zo lang voordat een cdtje naar je hdd gekopieerd is. 8 gig heb je niet zo makkelijk vol met ongeveer 3 a 4 mb per song. Ik heb 20 volledige cd's erop staan en nog steeds 50.000+ blocks free.

Alle xboxen lezen gekopieerde cd's. Wat je moet doen is je audiocd op een cd-rw zetten en dan de sessie afsluiten bij het branden. Zo pakt de xbox de cd.

Nee je kan je xbox niet upgraden met een nieuwe harddisk. Je moet de systeembestanden van de xbox overzetten van de orginele hdd naar de nieuwe hdd. Dit gaat nogal moeilijk omdat je de xbox hdd niet aan de pc kan hangen. De pc leest deze harddisk niet.

Er schijnt een japans bedrijf bezig te zijn met /Mod <Censuur> Geen geklets over gemodde Xboxen. "Geen" betekent in dit geval... euh... "Geen", dus. :) PJ

5. forza

forza Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in elk geval bedankt voor alle reacties! maar nogmaals, het gaat me niet om muziek, daar heb ik al middelen voor... het gaat me puur om xbox spelletjes en divx films (.avi)! Ik heb inmiddels elders op het internet al oplossingen gevonden om divx af te spelen op een xbox maar inderdaad daarvoor moet dat ding weer omgebouwd worden met allerlei vage chips erin. Me PS2 is daar nou ook niet echt beter van geworden dus dat is geen oplossing. Ik denk inderdaad dat ik maar gewoon een xbox koop, al is het maar de toekomstige Rare games.... en HALO, want ik ben wel erg benieuwd of de beweringen van xbox gamers waar zijn!! en of het in de buurt van Metroid Prime komt!

6. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod edit by Fardo: Hier word niet over omgebouwde xboxén gesproken

7. Kurupt

Kurupt G-Unit

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry chef! Ik zei alleen dat het niet mogenlijk is....O-)

8. X BelieveR

X BelieveR Im the X priest

Leuk Bevonden:
    0
    Is er zon groot verschil tussen oude en nieuwe xboxen? Ik heb een van de eerste die in Nederland te koop waren. en dan bedoel ik niet de lade, want ik brand nooit dvd's omdat ik ze altijd huur.

9. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Ik geloof dat het enige verschil is dat de nieuwere xbox-en wel alle soorten CD-R´s en CD-RW´s leest en de ouderen niet. Staat overigens ook bovenin deze thread.

Deel Deze Pagina