Mensen ik zit met een klein twijfelgevalletje. Op het moment heb ik 3 HDD's in mijn PC zitten, waarvan twee WD 150 GB Raptors die in RAID 0 draaien. Op deze schijven installeer ik al mijn games, progjes e.d. Dan heb ik nog een derde schijf, een WD Caviar 250 GB, die als dataschijf fungeert. Hierop bewaar ik dus al mijn muziek, films, etc. Ik heb echter gemerkt dat mijn dataschijf sneller vol is dan ik had verwacht en meer capaciteit voor data-opslag wel zo gewenst is, dus nu zit ik eraan te denken om ofwel de HDD te laten vervangen door een groter exemplaar (dat zou dan logischerwijs de WD Caviar 500 GB versie worden denk ik), ofwel is er de mogelijkheid om een externe HDD te kopen waar ik dingen die ik niet direct op mijn PC nodig heb gewoon zolang kan bewaren....en in dat geval is mijn oog gevallen op deze. Wat denken jullie dat het slimste/makkelijkste is om te doen ? Kijk ik ga liever voor intern, maar in mijn geval betekent dat op en neer naar Rotterdam om m'n huidige 250 GB schijf eruit te laten halen en de nieuwe 500 GB schijf erin te laten bouwen.....omdat ik simpelweg met m'n twee linkerhanden uit die PC blijf. Plus, een externe HDD is ook makkelijk als ik eens iets aan data mee wil nemen naar een vriend....pfff keuzes keuzes.
Laatst bewerkt: 14 mei 2007