1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Deze Barracuda is ook erg stil. Daarnaast heb ik ook gelezen dat de spinpoints vaker last kunnen hebben van resonantie. En ik lees veel negatiefs over de betrouwbaarheid van de HDD's

Als je nog een stille voeding zoekt: NorthQ 4775-500S, ATX 500W Silent, 140mm ;) Extra stil door de 140mm fan erop.

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Neem dan wel de versie met 8MB cache hé ;). En als je je budget voor de grafische kaart nog zo'n €40 kan optrekken is het misschien slim om voor de X1950 Pro te gaan. Is wel geen DX10 (waarvoor de 8600GT te zwak voor is), maar is wel een pak beter dan de 8600GT. Je vind in Azerty trouwens ook al 2x1GB voor maar €12 meer.

Laatst bewerkt: 15 aug 2007
  3. Banzaiaap

Banzaiaap In Bad Company

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is dan de eerste dx10 kaart waar ik aan moet denken? en dan niet 8800 want dat is wat overdreven..

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    De 8800 ;) De andere huidige DX10 kaarten zijn te zwak. Zelfs de 8800 is nog een vraagstuk voor DX10.

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Idd en als je vrij zeker wil zijn kan je het beste uitkijken voor de 9800.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    zou wel voor 2 gb gaan en niet aan 1 gb werkgeheugen vriend :). De meeste spellen slikken nu toch echt 2 gb :D

7. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt vreselijk te twijfelen tussen de HP 2207 en de Samsung Syncmaster 226CW.

Voordelen van de HP 2207 zijn:USB HUB,Luidsprekers (ik gebruik thuis gewoon mn 5.1 setje maar het kan wel eens handig zijn op een lan ook al is het geen goede kwaliteit)
    Nadeel: 5MS (maakt toch niet uit ofwel? want je krijg toch pas boven de 6MS ghosting enzo?), maar 1 jaar garantie volgens mij

Voordelen van de 226CW zijn:2MS
    Nadeel: Ik weet niet hoeveel garantie hier bij zit

Ze kosten evenveel dus dat maakt niks uit

Laatst bewerkt: 16 aug 2007
  8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de pc die ik ga kopen. Als er iets op aan de merken is dan wil ik het graag horen, want ik had eerst bijv. een andere kast waarbij de videokaart er niet in paste.

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    witte DVD-speler in zwarte kast?

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    maakt niet uit toch. er zit een klepje voor. :+

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ziet er goed uit, maar die prijzen zijn zeker exclusief BTW? Als er 1 ding is dat ik er op zou aanmerken, dan is het de 8800 GTS 320MB. Ik zou eerder de 8800 GTS 640MB aanraden, maar als het niet in je budget past is de 320MB versie een goede keuze ;).

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Is dat niet van komplett en dus incl btw?

13. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    de prijzen zijn zonder maar het totaal is met btw en vaste verzendskosten :)

verder past een 640 niet echt in mijn budget en vind ik de 320 de beste prijs / kwaliteits verhouding hebben.

het is salland trouwens...

14. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is de Samsung 226BW zijn meerprijs waard tegenover de 223BW?
    Het enige verschil wat ik kan zien is de reactietijd, 2 tegen 5 (maar bij 5 merk je toch ook nog niks?) en de pixel pitch ofzoiets.
    Alleen heb ik geen idee wat die pixel pitch is.
    De 223BW heeft: 0.276 x 0.276
    En de 226BW: 0.282 x 0.282
    Is het een voordeel als het groter is ofwat?

/Edit dit heb ik gevonden:
    Pixel pitch
    Dotpitch of Pixelpitch is de afstand gemeten tussen twee beeldpunten. De dotpitch ligt tussen de 0.2 en 0.3 mm. Hoe dichter de beeldpunten bij elkaar staan hoe scherper het beeld zal zijn. De meeste TFT-monitoren hebben een dotpitch van 0.297. Een lagere dotpitch is zeker aan te raden als u zeer intensief gebruik gaat maken van uw monitor.

Wil dit dus zeggen hoe minder hoe beter?

Laatst bewerkt: 17 aug 2007
  15. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Hai, ik heb nu deze PC met een Geforce 6600 128MB Videokaart erin.

Ik ben van plan een Geforce 8800GTS 640MB Videokaart erin te zetten, alleen heb ik hier wel een sterkere voeding voor nodig.

Nu mijn vraag: Welke voeding past in deze computer?? Aangezien de voeding die er nu in zit niet in een standaard ATX kast past, de voeding is hier is veel te groot voor....

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    volgens mij is 460 watt genoeg als het een a merk is ;)

17. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is wat op me voeding staat:

Maar het kan toch geen kwaad als er een sterkere voeding ingaat ofwel ?

18. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    IK ben op zoek naar een nieuwe pc. Ik heb eigenlijk geen flauw idee waar ik moet beginnen en ik hoop dus ook dat iemand hier mij misschien kan helpen..
    Als monitor wil ik waarschijnlijk mijn 26 of 32 inch tv gebruiken dus ik zal wel een goede videokaart nodig hebben. Ik zal hem vooral gebruiken voor downloaden en gamen. Budget heb ik voorlopig nog niet, mijn ouders willen waarschijnlijk de helft betalen (voor mijn studie zeggen ze dan ;))
    Kan iemand misschien mij op weg helpen?

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    sneakyspidy

Ik weet niet wat een a of een b merk voeding is, sorry :) maar als je toch van plan was om een nieuwe voeding te kopen, waarom dan niet eerst die videokaart erin doen en kijken of je computer nog goed functioneert. Zo niet, nieuwe voeding :)

20. Dionskateboarder

Dionskateboarder Half past Dead

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil me pc sneller laten gaan datie sneller dingen renderd en shit, ik speel geen games op de pc.

wat heb ik dan nodig een nieuwe video kaart processor werkgeheugen balkje ?

zou ik dit een beetje voelen ?

die goedkoopste daarvan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina