1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dave123

dave123 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de Crysis Beta nu aan het spelen, ik draai nu alles op medium (standaard instellingen) en ik ga het morgen op high proberen.

2. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Met jouw setup moet je 'm wel op high kunnen spelen. Als dat niet geheel soepel loopt kan je de shaders op medium zetten, maar dat is volgens mij niet nodig.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bij mij gaat hem tegen volle snelheid, namelijk 400 kb/s (zit met een 4Mbit lijntje, lang leven België ><)
    Op andere forums klagen ze ook dat ze met een gelijkaardige config de game niet soepel kunnen draaien op high. Maar het gaat hier dan ook over de beta. Het is dus zeer waarschijnlijk dat de demo (en de full game) beter gaat draaien.

4. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat dan misschien niet over Crysis, maarja :) Ik ga even terug ontopic.

Ik zoek een nieuwe cooler. Mijn hudige is gewoon de stock, die het niet slecht doet met 43° idle en 65-67° tressed (echt 100% dan, eh :))
    Waarom en ik dan op zoek naar een andere cooler? Wel, omdat de fan van m'n cooler het al eens begaf (hij draaide gewoon niet :eek:). Zat die Quad even aan 90 graden! Andere cooler dus.
    Nu had ik eerst een Scythe Ninja op het oog. Die bleek niet leveraar bij mijn leverancier. Ga ik opnieuw zoeken, de OCZ vindicator. Maar het enige wat me aan beide koelers stoort, is de gigantische afmetingen van zo'n ding.
    Nu heb ik wel schrik dat mijn geheugenmodules in gevaar zouden komen. Stel dat ik ooit naar 4GB ga, zit zo'n ding dan voor mijn geheugenslots? Op T.net beweert de ene van niet, terwijl de andere het tegengestelde zegt.:confused:

Nu kom ik hier vragen of er iemand nog een andere suggestie heeft. Groot of klein, maakt niet uit.Zolang hij maar beter koelt en bij voorkeur minder lawaai maakt :+

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Artic Freezer 7 Pro levert goede prestaties voor een goede prijs (en is niet al te groot).

6. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    De Artic Freezer 7 Pro is inderdaad een goede koeler voor heel weinig geld. Het is over het algemeen aan te raden C2D's en C2Q's niet warmer dan 60 graden te laten worden. Dus dat je Q6600 nu stressed al op 67 graden zit is helemaal niet goed voor dat ding.

7. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik wil straks een extrene harde schijf halen, moet ik ergens op letten als ik zo'n ding koop?

en wat is eventueel een goeie, ik ga kijken bij MM.

8. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga straks ook kijken voor een nieuwe videokaart bij de MM.
    Zijn de aansluitingen voor alle Gforce kaarten gelijk?, anders koop ik er dadelijk eentje die ik er niet in kan zetten :+
    En kan ik mss ergens online zien wat voor videokaarten ze hebben?

9. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Voor een videokaart kijken bij de MM=(
    Bij MM Amsterdamse Poort hebben ze paar kaarten die veels te duur zijn, en sommige stammen uit het jaar 0.
    Ik raad je het dus af..
    En ja er zijn meerdere soorten aansluitingen.

Voor soorten videokaarten die er zijn: zie startpost.

10. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dus idd niks kunnen vinden op MM en weet nu een beetje af van de aansluitingen (ik heb iig een AGP videokaart nodig).
    Dus mijn vraag is of iemand een goeie site of gelijk een goeie videokaart (liefste niet boven 150,-) weet te vinden voor mij waar ik een AGP videokaart kan vinden met minstens 256 Geheugen.

11. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
  12. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, je vindt die bij Azerty terug voor net onder de €150 van het merk Sapphire ;). Aangezien de meerprijs (of zelfs minderprijs) t.o.v. het 256MB model niet echt veel is (iets minder dan €20 bij Azerty), raad ik je ook de 512MB versie aan.

13. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg bedankt allebei :)

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Als je 2 Gb geheugen en een aardig recente CPU in je systeempje hebt zitten kan je iig met de X1950Pro 256MB AGP al Bioshock op High spelen :)

15. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nm*

Ik denk toch dat het deze wordt, of het moet zijn dat iemand anders mij een betere weet aan te raden.

Laatst bewerkt: 5 okt 2007
  16. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Die 2 die jij toonde waren gewoon dezelfde, zelfs de URL was hetzelfde :+. Bovendien waren die €5 duurder dan de 512MB versie van Sapphire... wat dus een domme keuze zou geweest zijn ;).

Die Sapphire is dus goed, zeker als de rest van je systeem nog redelijk deftig is :).

17. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit nu met een E6300,1GB en een 7600GT af en toe wat te gamen (Enemy Territory Quake Wars, World in Conflict, Crysis MP Beta) en ik heb nu de mogelijkheid om heel goedkoop 2GB geheugen te kopen (35-40 euro). Ik draai (bijna) nooit meerdere zware programma's tegelijkertijd. Wat zouden jullie doen?

Daarnaast heb ik nog een vraag: Stel dat ik die 2GB koop en over een bepaalde tijd een tweede generatie DX10-kaart (Nvidia 9***?), wordt mijn E6300 dan een gigantische bottleneck?

18. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    wat voor 2 gb? hoe snel?

19. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    PC4200, CAS4. Hetzelfde als wat ik nu ook heb.

20. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik denk het wel. Aannemend dat je processor nu al eigenljk geen 8800GTX kan bijhouden, denk ik neit dat beter zal worden bij de 2e generatie.

Ik wou dus enkele pagina's geleden een nieuwe cooler kopen. Heeft er iemand ervaringen met de Thermalright Ultima-90? Deze is het kleine broertje van de 120 van Thermalright. Anandtech was er zeer over te spreken, maar voor de rest waren er vrij weinig. Er waren er nog 2, die er ook lovend over waren. Moet ik dan Anandtech en die 2 reviews geloven? Of is het een slecht idee om voor een cooler te gaan die weinig gereviewd is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina