1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Laat ik morgen nou net salaris krijgen :)

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bij Azerty vind je de Asus al voor €220 ;).

3. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand een site waar je foto's hebt van PC's die via de HDTV zijn aangesloten? Zie niks op internet.

t gaat niet om hoe het aangesloten word, maar gewoon een impressie hoe sommige dingen eruit zien.

bedankt

4. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Hoe kom je daar nou weer aan? Ik heb die hele site afgestruind en kon hem maar niet vinden...

5. Pegas

Leuk Bevonden:
    22

Als je de goed resolutie kiest (1360x768 ) dan heb je het gewoon zoals op een pc monitor, maar dan met een kleine zwart balkje aan de beide zijkanten (je gebruikt immers 6 pixels niet). Je kan normaal gezien ook een resolutie forceren (dus bv. 1366x768 ) maar daar heb ik mij nog niet mee met bezig gehouden :+.

Beter zoeken? :+ Toen jij aan het zoeken was hadden ze hem er waarschijnlijk nog niet opgezet dan.

Laatst bewerkt: 29 okt 2007
  6. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het is voor mij denk ik kiezen tussen de Asus en MSI. De MSI is echter ongelooflijk lelijk :+

7. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, ben momenteel in een quest. Ik zoek een cpu-koeler die: geschikt is voor socket 775, redelijk koelt: wil beetje overclocken, niet meer lawaai maakt dan stock koeler en 1 of meerdere ledjes geinstalleerd heeft. Iemand heeeel toevallig tips?8)

8. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zou nog een paar dagen wachten en dan gaan voor de eVGA. Kan je binnekort misschien nog gebruik maken van het step-up programma :). Anders zou ik persoonlijk het merk met het beste softwarepakket en/of prijs nemen (imo heeft Gigabyte het beste, namelijk Neverwinter Nights 2. Imo beter dan Company of Heroes (Asus) of Quake Wars (normaal eVGA).)

Kan je de Artic Freezer 7 Pro aanraden, maar deze heeft geen leds... .

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik heb alleen niks met Neverwinter Nights :p

Ik wacht ook nog wel ff. Hoe zit het met dat step-up programma? Leg eens uit.

MSI staat wel mooier bij mn MSI mobo :+

10. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Precies, en dat is nou het probleem. Of ze zijn goed, en compact maar hebben geen leds, of ze zijn goed, hebben leds maar zijn dan weer 50 euro...
    Ben nu naar deze aan het kijken: http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=HXLG14

11. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Je hebt 90 dagen vanaf de facturatie datum om je kaart te ruilen tegen een sterkere kaart, jij betaalt het verschil tussen die 2 kaarten en de verzendskosten.

Als jij straks een eVGA 8800 GT koopt voor €250 en binnen 90 dagen komt de 9800 uit en je kan de eVGA versie voor €500 kopen, dan kan je eVGA 8800 GT aan de factuurprijs (hier dus €250) terug verkopen aan eVGA (je moet je kaart dus opsturen, jij betaald de verzendkosten). Dan wordt die €250 afgetrokken van die €500 voor die eVGA 9800 en moet jij gewoon nog €250 + verzendkosten betalen voor die eVGA 9800.

Je kan wel alleen betalen met een credit card.

FAQ van het step-up programma.

Volgens de paar reviews die ik er van heb gelezen is het een vrij goede cooler, alleen een beetje luid als hem op z'n maximale snelheid zet.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    aha, helaas heb ik geen credit card. :'-(

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
  14. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Iedereen is er erg positief over, zie ik :)

15. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Inderdaad, denk zelfs dat ik me dit beestje ook deze week ga bestellen :+. Met wat overclocken krijg je het zelfs op GTX niveau en dat voor maar €200-250.

M'n X1900 XT kan alles op zich nog goed aan, maar CoD4 kan hij niet meer echt super aan op high (mede door dat hij maar 256MB heeft) en Crysis trekt ie al helemaal niet meer super vloeiend op high en dat op maar 1024x768. Met de 8800 GT zou het moeten lukken om Crysis op high te kunne spelen op 1280*1024 (native resolutie van m'n scherm) en ik er misschien nog 2xAA over gooien. Ook zal ik met de 8800 GT veel veiliger zitten voor UT3 dan met m'n X1900 XT 256MB.

16. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Ik vond deze wel mooi:

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Dat is wel met alles op medium ;). Op high haalt ie tussen de 30 en 40fps op 1280x1024 en 8xAF. Gooi je er nog 2xAA over dan haal je rond 30 fps :).

Iemand een idee hoeveel ik nog voor m'n X1900 XT 256MB met een Artic Accellero X2 (originele cooler heb ik ook nog liggen) zou krijgen? €100 lijkt me toch nog doenbaar niet ? :+

18. Eman

Eman SuperCharged

Leuk Bevonden:
    0
    100 euro is wel goed :p Meestal moet je de nieuwprijs doen en daarvan 70% nemen. Maar omdat die al iets ouder is, gaat dat misschien maar 60% maar zijn ofzo.

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    de XFX kaart is nu ook te bestellen bij Salland. Nu vraag ik me dus echt af of het veel verschil maakt of je een ASUS, XFX of een EVGA neemt (op de bijgeleverde games na).

Asus heeft World In Conflict, XFX Company Of Heroes

20. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    De prijs en de clocksnelheden, maar dat zal je ook aan de prijs merken. Ook kan de garantie verschillen. eVGA en BFG hebben een levenslange garantie en of XFX iets speciaal heeft weet ik niet. Maar Asus en MSI hebben in ieder geval de gewone garantie.

Oh ja, ik dacht trouwens dat eVGA Enemy Terotory: Quake Wars als game had, Gigabyte heeft Neverwinter Nights 2 en BFG geen game.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina