1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 10]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Arjan, 25 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Komt die piep uit je toetsenbord of uit je kast?

2. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Kijk even bij Toegankelijkheidsopties in het configuratieschem !!
    Schakeltoetsen ;)

3. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even snel een vraagje, krijg ik gewoon de normale snelheid met de USB 2.0 poort op die kaartlezer als ik de lezer aansluit op een FireWire poort? Eigenlijk is mijn vraag dus: is de snelheid van een FW poort meer dan die van een usb2.0 poort? :)

4. m_telkamp

m_telkamp = ViPeR NL360

Leuk Bevonden:
    0
    In theorie is USB2.0 sneller met 480 Mbps , maar door de architectuur van Firewire (400 Mbps), blijft Firewire behoorlijk wat sneller als USB2.0.

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm... mijn pc begint echt raar te doen.
    Gisteravond ging die vanuit zichzelf opstarten... het afsluiten wilt niet meer zo de laatste dagen... hij blijft dan steken op het afsluitscherm en verder kan je wachten en wachten...

Wat kan het probleem zijn?

6. Vectom

Vectom Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je pc overhit raakt, dan start ie vaak vanzelf opnieuw op (om zichzelf beetje af te koelen). En dat hij niet af wilt sluiten kan ook hitte probleem zijn..

7. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Het start vanuit zich zelf nadat ik 'm bijv. uren eerder heb uitgezet.

Ik was gisteravond wat voetbal kijken..hoor ik opeens de pc aan gaan vanuit zichzelf.

Overhit lijkt me vreemd...omdat ik 'm al 2,5 jaar heb. Nu doe ik er weinig mee...toen ik 'm net had altijd games...waarbij dat ding constant zat te rekenen etc. Werkte toen perfect.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijven vage apparaten :emo: Die van mij valt soms spontaan uit (alhoewel, nu al een tijdje niet meer :eek:), die van jou start spontaan op :+

9. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mijn broertje tript pas, kan niks installeren want hij geeft altijd foutmeldingen of je bent even aan het surfen komt er ineens een berichtje dat er een ernstige fout is gebeurt en dat de pc in 60 seconden afsluit. Of hij valt gewoon ineens uit of hij gaat een week niet meer aan. Of hij kan ineens niet meer op het internet. En hij kan geen memorystick s meer vinden. En hij gaat midden in de nacht aan maar dan kan hij niet goed opstarten en dan begint hij te piepen. En hij is *** :mad:

10. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen met vage opstart en afsluitproblemen: als het dus ook optreedt als de Pc uitstaat, is het een probleem met je voeding of je moederbord.

Dit is eenvoudig op te testen: leen een recente (liefst met meer vermogen) voeding van een kennis, familielid o.i.d. en kijk of je problemen minder worden of weg zijn. In dat geval is het meestal de voeding.

In alle overige gevallen is het moederbord (defect) of een lekspanning tussen het moederbord en de kast. Dit is slecht te meten maar met een multimeter kan je vrij ver komen. Een geaard stopcontact of het tijdelijk los plaatsen van het moederbord (op een vervrije, droge ondergrond), kan worden vervolgd door meer tests.

11. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je dit? Is de snelheid van een USB poort niet constant en is FW daarom in praktijk sneller? Zo ja hoe gaat het dan als je een camera aansluit en de snelheid is even te laag via usb? :)

12. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    als ik wil overclocken kan ik dan beter PC2-4300, PC2-5300 of PC2-6400 RAM halen? en helpen RAM heatsink bij het overclocken?

13. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Schrok me rot, vandaag ff everest en age of empires 3 geinstalleerd bij me vriendin... ik kijk voor de grap ff bij de cpu temp op idle : 56 graden, dus ik denk wtf!? zo hoog? naja fock het....
    Dus 5 minuutjes age of empires spelen, oke werkt allemaal leuk leuk, ga ik opnieuw naar die cpu temp kijken: 106 graden celsius!!!!!!!.... en 10 tellen later viel het syteem uit... Nu dus nieuwe koeler bestelt: artic cooling 64 pro oid. + een vinnetje voor in de behuizing. Kijken hoe het verder gaat... Maarja, me vraag is: zijn er nog tips voor bij het installeren van een cpu coller?

14. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    goed schoonmaken de cpu en niet te veel koelpasta erop doen (korreltje op de cpu en op de koeler en dan uitstrijken met je pinpas ofzo)

15. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt.
    ik neem aan dat je gewoon moet schoonmaken met stukje wc-papier oid?

16. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    je kan blazen, of je kan ook perslucht halen bij een computerzaak:D

Ik heb een vraag: ik heb gekeken op de site van dell. Ik wil nu graag een 7600 gt of een 1950gt ofzo iets. Ik kwam zaterdag bij paradigit en ze zeiden dat beiden niet konden. Toen dacht ik vandaag, laat ik maar eens kijken op de dell site hoeveel een 8800gtx nodig heeft. Kijk ik en zie ik opeens dat een 2 gig, e6600 en een 8800gtx draait op een 375 watt!!!!!! Nou die kaart verbruikt denk 115 watt ofzo en de 7600gt draait maar op volledige belasting van 44 watt :confused:. Hebben ze het van paradigit nou verkeerd of ik ???

Laatst bewerkt door een moderator: 2 apr 2007
  17. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    met hard blazen krijg je geen resten koelpasta weg hoor :emo:

aceton wel :)

18. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Klik...

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    ja en???? ik wil gewoon weten of een 7600gt er wel dan op kan bij mij :p

20. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Tja.. als je deze link volgt: (Uit de startpost) Kan je zien dat jouw systeem zonder fans e.d. al zo'n 322Watt verbruikt. Zet je er een 7600GT in i.p.v. een X1300Pro, dan komt er 328Watt uit.

Dus tja, wat dat betreft zou het wel kunnen, maar om nou ~€130,- te betalen voor die performanceboost.. nee. Met de 7600GT zal je de aankomende games niet meer goed kunnen draaien.

[edit] Wat ik trouwens zo vreemd vind, jij hebt hierin toch een 300Watt voeding?

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina