1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Toekomstige uitbreidingsmogelijkheden, plek van de USB poorten, grootte (afhankelijk van waar je hem plaatst). En er zullen vast nog wel meer punten zijn :)

2. r2thed

r2thed Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, Nou grote maakt voor plaatsing niet zoveel uit. USB, als er aan de achterkant maar één zit, ik heb zelf wel zo'n verlengingskabel met 4 inputs eraan :)
    Dus is alleen uitbreidingsmogelijkheden van belang, lijkt me dat je er altijd wel een extra DDR in kan stoppen, zolang MB niet verzadigd is, maar wat zou er bijv. in deze kast niet passen dan?

3. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    T7400, 4mb cache (Mobile CPU) is na 25dagen binnen gekomen uit Australië!

Vorige week ook de 7200rpm 2.5" Sata Hitachi HDD binnen gekomen + de 2x 2gb DDR2 667mhz sodimm geheugen reepjes.
    Dus ga zometeen de CPU erin zetten en dan 64bits ultimate installeren. \o/
    Echt geniaal hoe zo'n laptop er van binnen uit ziet, erg knap staaltje ontwikkeling.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
  5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Het plaatje van je vorige case nemen of het plaatje dat bij je moederbord nemen (whatever your case is). In nieuwe cases steken er altijdn zo'n plaatjes in, maar 9.9/10 past je moederbord er niet mee.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik snap niet wat je bedoelt ;)

Ik heb via het broertje van mijn vriendin deze kast besteld en ben eerlijk gezegd een leek op dit gebied. Waaraan kan je zien of deze kast bij de uitsparingen achter normale of halvehoogte ingangen heeft?

7. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Wat bedoel je eigenlijk juist? De plek waar je toestenbord en muis (vroeger), geluid enzovoort moet aansluiten of de plek aan de onderkant me gleuven?

Ik zou zeggen, duidt op de foto aan wat je juist bedoelt :+.

8. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    die gleuven onder zijn bij mij half zo groot :)

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    edit: zie het al. Op de link van Azerty staat dat je een mATX kast hebt gekocht. Zie Form factor bij specs. Dit is een kleine kast, geschikt voor kleine mATX moederborden. Alles is dus kleiner, ook je pci sleuven..

Laatst bewerkt: 16 feb 2008
  10. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Oei 8) Je hebt volgens mij wel form factor pci adapters, maar of dat nou zo handig is..

11. A Reborn Hero

A Reborn Hero Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje:confused:inds van het weekend heb ik een router gehaald van het merk Sitecom.Alleen heb ik 1 probleem:Als ik bijvoorbeeld met de xbox of playstation online wil gaan moet ik telkens mijn modem aan en uit zetten,anders doet tie het niet.Weet iemand een oplossing,het is de type: LN 112.Het zou toch zo moeten zijn dat je dat niet hoeft te doen,en gewoon online kunt op de pc,playstation en xbox?

12. VoYTeC

VoYTeC Xbox Af -_-

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo,

Mijn oma heeft sinds een half jaartje ofzo een Laptop, alleen nu vind ze hem een beetje traag worden. Ik heb eens naar de specificaties gekeken en nu blijkt dat er maar 256MB Ram inzit, hier zou ik graag 512 MB Ram bij plaatsen... Kan iemand mij advies geven welk ram stickie ik nodig heb? (Liefst met Linkje naar Inetshop oid)

Dit is de laptop:

http://www.ciao-shopping.nl/Acer_TravelMate_2301LC__258094

En dit staat er bij Ram:

Ram
    Grootte geïnstalleerd: 256 MB / 1 GB (max.)

Technologie: DDR SDRAM - 266 MHz

Alvast bedankt,

Jeroen

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    SO-Dimm DDR pc2100/266MHz heb jij minimaal nodig. Je kan dus ook pc2700 of pc3200 steken. Best wel een goed merk nemen (Kingston, Corsair, G.Skill, OCZ, Samsung, Hynix), nog beter zou zijn als je hetzelfde merk zou nemen als het latje dat er al in zit (staat op het latje zelf) maar de kans ik groot dat er geen merk opstaat.

Let wel op dat je geen DDR2 koopt. Gewone DDR gaat tot pc3200/400MHz

14. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry ik kan je niet helpen, maar ik wilde gewoon even zeggen dat ik dat probleem bij mij thuis ook wel regelmatig heb!
    Er is dan helemaal niks aan de hand met de router of het internet, maar zet ik een apparaat met een wireless verbinding aan (bijvoorbeeld laptop, of XBox) en dan lijkt het wel of de router freezed/vastloopt. Dan moet ik hem inderdaad even aan en uitzetten en dan doetie het verder weer gewoon prima.
    De lampjes blijven wel gewoon knipperen verder alleen verliezen alle apparaten gewoon de verbinding met de router, spontaan.
    Ik vraag me ook af wat dat geintje veroorzaakt!

Haha, niks stoms mee bedoelt, maar ik moest gewoon lachen toen ik de zin las:
    "mijn oma vindt d'r laptop een beetje traag worden"
    Is natuurlijk opzich niks vreemds aan, maar dan zie ik m'n oma (R.I.P. 2 maanden geleden van ons heen gegaan) van 85 voor me, met een laptopje op d'r schoot en dan mopperend:
    "He verdorie! Ik kan niet wachten op m'n AOW-tje! Dan koop dus ik echt direct een nieuwe laptop met een T7200 processor en 2GB DDR2 geheugen, want dit kan natuurlijk echt niet!
    Kijk nou! M'n 3D Benchmark is echt om te huilen!" :D

Maar goed, ik zal m'n mond verder houden, heeft ook niks met het topic te maken...

15. friden

friden Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hej iedereen,

Ik heb in de folder van de Aldi een laptop zien staan en wou eens weten wat jullie van de specs vinden:

Medion MD 96630

3GB Werkgeheugen
    Nvidia Geforce 9300M G 128mb
    160 GB hardeschijf
    Intel Pentium Dual-core processor t2330

De bedoeling is hem voor school te gebruiken en ik wil er ook wel een beetje op kunnen game dus zou hij bijvoorbeeld cod4 draaien?

Groetjes, Friden

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hij draait COD4 wel, maar ik denk wel met moeite.
    De processor en de grafische kaart zijn beide een beetje jammer.
    Wat moet ie kosten?

17. Gerjan

Leuk Bevonden:
    221
    Die 9300M zit ook in een asus. Wat voor chipset is dat? Wel een hele nieuwe kaart.. Vast beter dan mijn x1600 256mb.. En die draait cod4 prima.

18. xboxgangsta

xboxgangsta Reëel

Leuk Bevonden:
    2
    Of als ze ineens opspringt en roep: "BOOOM HEADSHOT!"

19. Tsux

Tsux Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik weet het niet hor... is die x1600 ook een onboard kaartje? Want volgens mij is de 9300M dat wel, 128 MB... Wellicht shared...
    Maar de processor een T2330, die is echt niet snel...
    Ik vraag me af of het speelbaar is (Met acceptabele graphics wel te verstaan).

Dat ze ook de mimiek van het plaatje erbij gebruikt :9 Dan zou ik bang worden hehe :)

20. BekSide

BekSide Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Beste mensen!

ik heb jullie hulp nodig!
    ik weet zelf vrij weinig van de huidige generatie computers:p snap dan ook niets van wat die duo core processor inhoudt enz.!

dus eigenlijk jullie hulp gevraagt!

ik zoek een LAPTOP voor mijn vriendin, hij moet office kunnen draaien! msn;) en gewoon van die programma's als Itunes enz dus het hoofd niet een High end laptop te zijn maar gewoon een degelijke en wel een snelle!

want vrouw lief wijst me er nog nadrukkelijk op: (citaat) dat ze niet zo een wil die hele tijd vast loopt en waarbij het heel lang duurt voor er iets gebeurt;)

dus kan iemand mij hierbij helpen?

alvast bedankt en hoop snel iets te horen!

Groet Bekside

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina