Ik zit met een vraag waarvan ik niet weet of die hier wel thuishoort,
Ik geniet nu al bijna een week van mijn nieuwe pc waar ik nu ook het spel Crysis voor gekocht heb.
Maar tijdens het spelen van Crysis viel mij op dat de muis die ik momenteel gebruik het niet echt in zich heeft om voor gamen gebruikt te worden. (heb voorheen nooit op de pc gegamed) (Standaart optical mouse van dell die och zeker al een aantal jaar oud is)
Nu heb ik eens zitten kijken op internet maar er is zoveel keus en ik begrijp van het meeste niet eens wat het betekend dus ik hoop dat jullie mij kunnen/willen helpen.
Ik zoek dus een muis die geschikt is om mee te gamen, en die ik binnen windows niet teveel hoef te bewegen. (Ik betrap mezelf er nu op dat ik de muis heel veel optil)
Ik wil dus eigenlijk het liefst op 1 plek muizen en niet naar alle hoeken van het bureau sturen.
Ook lijkt het mij verstandig om er meteen een goede muismat bij te nemen,
Ik heb daar echter in de huidige opstelling niet heel veel ruimte voor (En ik wil ook niet over een groot oppervlak heen muizen zoals ik hierboven al aangeef)
Zal morgen wel even opmeten hoeveel ruimte er is.
Ik hoop dat dit het goede topic hiervoor is, Zoniet verplaats mijn post dan maar (Ik zag er geen ander geschikt topic voor)
En alvast bedankt voor jullie hulp.
Edit: Zag dat ik vergeten was mijn budget erbij te vermelden, Maar het maakt mij niet zo heel veel uit wat het kost als het maar goed werkt (100 euro max)
Ook geloof ik niet zo in draadloos dus heb ik het liefst een muis met draad (speel op de Xbox360 ook met Wired Controllers)
Ik muis ook best vaak met links (ben rechtshandig), Dus een muis die zowel voor rechts als voor links geschikt is heeft wel de voorkeur.
@ Volkoren, Bedankt voor je reactie.
Heb net even zitten kijken bij de muis instellingen maar de verbetering die daarmee te krijgen is, Is voor mij nog te weinig.
Laatst bewerkt: 23 feb 2008