1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 11]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Pegas, 5 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd.. altijd dat gebash op Windows terwijl het gewoon meestal gebruikers fouten betreffen. Check je disk eens met een recovery tool. Vrijwel gegarandeerd dat je al je zooi terug vind.

2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Ja hoor je activeert die code en windows formatteerd je C: schijf ff......

Gelukkig staat Windows niet default op de C: schijf....:emo:

3. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    hallotjes
    ik heb ff een probleempje met het aansluiten van mijn pc op mijn HDTV
    ik heb op mijn pc 2 DVI aansluitingen, op 1 staat gwn mijn monitor en op 2 wil ik dus mijn Samsung 37M87 aansluiten. nu heb ik dit gedaan via een DVI-HDMI kabel. nu heb ik alleen maar beeld op beide schermen wanneer ik mijn opstart, en dit valt dan halverwege uit:confused: weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet je tweede monitor inschakelen binnen windows.

Rechtsklik --> Properties --> Settings

5. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Hey,

Aangezien mijn computer enorm veel koelt terwijl er niets zwaars aanstaan en ik geen andere oplossing meer weet denk ik dat ik de koeler op het moederbord moet vervangen voor een andere. Hopelijk is ie dan wat stiller en kan ik hem weer gewoon gebruiken zonder gebruikt te maken van oordoppen:eek:

Nu wil ik alleen weten of deze op mijn processor/moederbord past. Zo uit mijn hoofd weet ik alleen dat de socket van mijn processor 775 is*)

Wie helpt mij even met het uitkiezen van een niet al te dure koeler?

6. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Paradigit kom ik voor de rest van mijn leven niet meer binnen, die gasten leveren echt baggerspullen. Laptop via school bij paradigit gekocht, grootste fout van mijn leven. De behuizing ging al kapot van het open en dicht doen van het scherm en toen ik de laptop geleverd kreeg zat er al een kapotte harde schijf in. Ben blij dat ik nu weer een nieuwe laptop heb, de levensduur van mijn oude laptop was al overschreden en ik had hem pas 3 jaar.

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Die Arctic Freezer 7 Pro is idd een hele goede keus. Gewoon die halen. Heb je trouwens al wel al het stof etc van je huidige koeler gehaald? :+

Welke mode en instellingen heb je je beeldscherm op?

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ^^ haha.. ik lees nu pas goed zijn bericht. Dan is het helemaal grappig _O_.

9. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,
    Ik wil dus graag een nieuwe game computer kopen, omdat die van mij crap is. M'n budget ligt rond de 800-1500 euro. (Liefst niet al te ver boven de 1200)
    Ik wil graag wel de nieuwste spellen aankunnen (denk aan: Age of Conan, Call of Duty 4) met redelijke framerates. Ik heb super weinig verstand van computers hardware/bouwen. Ik heb gehoord dat je beter een kant-en-klare kan kopen als je zo weinig verstand hebt. Bovendien hoorde ik ook dat bestellen via het internet vaak iets goedkoper was.
    Heeft iemand hier een goede PC, of aanrader die ik zou kunnen kopen? Had zelf deze gezien:
    http://www.azerty.nl/1-433-68274/aspire-m5640-pg3.html
    http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1069069&showTechData=true
    http://www1.euro.dell.com/content/t...=nldhs1&l=nl&s=dhs&dgc=ST&cid=6862&lid=178910
    (NIET de laptops)
    Alvast bedankt ^_^

10. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Koop die van alternate maar, die is prima :)

11. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Alternate is goed, stelen voor jou het beste samen wat er dan te vekrijgen is voor die bepaalde prijs. ongeveer.

12. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik hoop niet dat ze stelen eigenlijk :x:+

13. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    omfg, bedoel natuurlijk stellen ^^

14. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb al zoveel geprobeerd. Even een kort lijstje met dingen die ik heb geprobeerd:

- Computer opnieuw installeren.
    - Computer grondig laten scannen.
    - Computer 1x naar een computershop hier in de stad gebracht, heeft niets geholpen.
    - Computer een aantal keer schoongemaakt van binnen.
    - Computer laten draaien zonder bijvoorbeeld mijn videokaart of 1 reepje ram minder.
    - CMOS batterij er een half uurtje uit gelaten, hielp helaas ook niets meer.

Ik ben dan ook best wel ten einde raad. De computer is nu ander half jaar oud en het zou toch zonde zijn om hem nu te moeten weg doen. Het geluid komt altijd vanaf de koeler die op het moederbord zit. Zo'n ding met zo'n buis eromheen , kan het niet echt omschrijven. Snap uberhaupt niet waarom er zo'n heel verlengstuk opzit.

Zelf denk ik dat de pc het aantal graden van de processor en gebeuren niet meer goed kan opnemen en daarom maar gewoon constant op zijn snelst blijft koelen. Misschien is het iets anders, dood moederbord? Misschien wel een dooie processor? Ik weet het niet meer.

15. Shizzel

Shizzel Guest

Haal anders de CPU-koeler eraf, doe wat koelpasta erop (Arctic Silver 5 ofzo, overal te krijgen, bij de PC-boer mag je vast wel iets gratis gebruiken) en zet hem er zo goed mogelijk weer op. Dat helpt meestal erg goed om de temperatuur te verlagen.

16. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ook nog iets wat ik natuurlijk kan proberen. Alleen zit mijn koeler met vier van die grote bouten vast. Ben bang dat ik die niet zomaar los krijg. Of bedoel je dat blokje wat naast die koeler zit?

Edit:

PC net opnieuw geinstalleerd. Was net FireFox aan het installeren en heb ook gelijk speedfan even geinstalleerd, las op Internet hoopvolle berichten. Heb gelijk maar even een screenshotje gemaakt.

Is het goed, slecht of ...?

Edit: Een vriend van mij vertelde me net dat hij een jaar geleden hetzelfde probleem had. Wat hij heeft gedaan is de ventilator van het moederbord gehaald. Alleen zijn heathsink heeft ie laten zitten. Is dat een goed plan of is het erg gevaarlijk i.v.m. brand of iets dergelijks.

Laatst bewerkt: 9 jun 2008
  17. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    De ventilator kan je er beter op laten zitten hoor :9
    Maak is wat foto's van je PC? (incl totaal plaatje en close-up ventilator, iig één waar je zoveel mogelijk laat zien en één met zoveel mogelijk detail )

18. boatfreak

boatfreak Guest

Als je een beetje handig bent met computers zou je hem helemaal uit elkaar kunnen draaien, schoonmaken en weer in elkaar.

19. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Uiteraard;)

Hoop dat ze duidelijk genoeg zijn. Trouwens, als ik een nieuwe koeler haal kan ik dan beter de Arctic-Cooling Alpine 7 Pro of de Arctic-Cooling Freezer 7 Pro nemen?

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Hmm, ik zie geen gekke dingen, maar waarom zit dat zwarte ding er boven op? Zit er op je behuizing een rooster op die plek ofzo?
    Die Freezer koelt wel beter dan de Alpine, maar kost ook €7 meer, als dat niet uitmaakt, dan moet je die Freezer kopen ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina