1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 12] ‎

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij zit er altijd standaard een CPU cooler bij de CPU. Alleen stellen deze meestal vrij weinig voor.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nee, die bij de C2D zijn best goed. Goed genoeg om de CPU koel te houden op zijn standaard snelheden (je kan er zelfs wat mee oc'en) en ze zijn stil genoeg :). En Mr_Skargan, ik weet niet of je het weet maar je moederbord heeft al een on-board geluidskaart die tot 7.1 ondersteunt. Natuurlijk zal zo'n Creative Xtreme wel beter geluid en extra dingetjes (THX,...) geven, maar als je geen audiofiel bent ga je het verschil niet zo direct horen.

3. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dankje dat je het zegt ^^, ik zie het nu ook pas eigenlijk, dat er al een Audiokaart op zit. Zo'n audiofiel ben ik no ook niet, maar hou wel van een beetje mooi geluid.

Is de C2d Cooler dezelfde als de C2Q?

4. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Zelfde weet ik niet, maar wat ik eigenlijk bedoelde is dat heel de C2 reeks (en I7) allemaal goede stock coolers hebben. Natuurlijk kan je er niet mee naar hartelust oc'en, maar als je dat niet wil is zo'n stock cooler goed genoeg :).

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ho.
    Het verschil hoor ik echt wel hoor, en zo'n audiofiel ben ik niet. Die X-Fi's hebben gewoon lompe functies als CMSS-3D, Crystalizer en EAX waardoor het veel dieper klinkt dan op een onboard ding :thumbs:
    Het is maar net of je er die €60 voor over hebt.

6. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    En of je speakers er goed genoeg voor zijn :+.

Maar meestal raad ik aan om eerst eens het on-board geluid te testen, vind je dat niet goed genoeg kan je er een geluidskaart insteken.

7. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan maak ik de keuze later als ik het systeem in elkaar gezet heb.

Pegas, wat gebruik je zelf nu dan, voor een computer?

8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ja 2W speakers moet je idd niet gebruiken i.c.m. een aparte geluidskaart, dan kan je nog beter onboard gebruiken! 8)

9. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Ik gebruik gewoon on-board. Ik zit met een gewoon 2.1 setupje (Logitech Z-2200) dus ik er zelfs nog nooit aangedacht om een geluidskaart te kopen.

En gelieve wat meer de edit-knop te gebruiken. Heb deze avond al twee dubbelposts van jouw samengevoegd ;).

10. Cinion

Cinion Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aber naturlich, vergeef mij. :eek:

Ben gewend aan forummers die alleen afgaan op nieuwe posts. Beetje jammer :)

11. Phoubus

Phoubus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey XBW'ers!

ik ben van plan om een Externe HDD / MultiMedia Player aan te schaffen. ik vraag me af wat voor en welke jullie mij aan zouden raden, aangezien ik weinig verstand heb van deze dingen. zelf heb ik ook al even gezocht en kwam ik de volgende tegen:

http://www.informatique.nl/138135

(Dane-Elec SO-Speaky 1 TB Externe HDD / MultiMedia Player)

ik vind deze persoonlijk een mooie prijs hebben (rond de 150-160 euro) maar ik weet dus niet of dit ook een goed product is. misschien dat jullie mij wel iets anders zouden aanraden...

alvast bedankt,
    Phoubus

Laatst bewerkt: 1 feb 2009
  12. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek een nieuw toetsenbord. Heb nu de Z-board en ik wil een wat eh sjieker model! En niet al te duur...

13. larsyboy11

larsyboy11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag ik heb een acer aspire 3000met de vogende hardware
    mobile amd sempron
    processor 3300+
    kloksnelheid 2.00ghz ,448mb
    welk e vette online gratis first person shooters kan ik hierop spelen????

14. Ichigo

Ichigo GLOBAL TETRAHEDRON

Leuk Bevonden:
    1
    welke videokaart heb je

15. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Logitech Wave?

16. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    OCZ Alchemy Elixir misschien iets voor jou? Is een gamerskeyboard met knoppen voor macro's dus als je WoW speelt is het wat voor jou :+

Laatst bewerkt: 4 feb 2009
  17. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Maar hij is wel spuuglelijk :+

18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Je moet er van houden:+

19. Hallooow

Hallooow Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag een nieuwe kaart aanschaffen (Nvidia geforce) omdat ik nu een Ati heb en ik tog veeel liever Nvidia heb ... Heb hier nooit problemen mee gehad en vind Nvidia veel gebruiksvriendelijker.

Heb nu een Ati Sapphire X1950GT 256mb DDR3

Waar moet ik opletten bij de aanschaf van een nieuwe Nvidia kaart, had deze op het oog: http://www.alternate.nl/html/product/Grafische_kaarten_nVidia_PCIe/XFX/GF9500GT_550M/-1072852/?tn=HARDWARE&l1=Grafische+kaarten&l2=PCIe&l3=NVIDIA
    Alleen is deze DDR2 en de kaart die ik nu heb DDR3 dit zegt mij echt helemaal niks ..... wat houdt dit precies in .....

En maakt het nog wat uit voor welk merk je gaat, asus, club 3d, xfx etc. ? Heb bewust voor xfx gekozen omdat ik deze voorheen ook ooit had en wel tevreden mee was, maar in hoeveree speelt het merk dus een rol ? Hoef overigens ook geen super grafische kaart te hebben aangezien ik bijna alleen css en cs 1.6 ermee speel. Ik wil een kaart die min of meer gelijk is aan m'n huidige kaart en dat is de XFX GF9500GT 550M volgesmij wel. Graag jullie mening/advies

Laatst bewerkt: 12 feb 2009
  20. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    je weet toch dat de videokaart op die site die je gaf geen nvidia is?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina