Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 12] ‎

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, dat werkt prima! Ik heb de 64bit Home Premium versie probleemloos kunnen activeren met mijn 32bit OEM key. :)
     
  2. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Geweldig. Zal eens kijken of ik ergens een 64 BIT DVD vandaan kan toveren ;)
     
  3. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik zet het maar even hier neer:

    Iemand ervaring met de onderstaande setjes? Lees verdeelde berichten. :+ Het gaat om de Logitech Z-4E en de Logitech X-530.

    Ga de set gebruiken om muziek te luisteren op de computer en hij zal aangesloten zitten op mijn Xbox 360 wanneer ik game :thumbs:

    Alvast bedankt ;)
     
  4. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    64BIT staat erop hoor. Heb snel een DVDtje kunnen regelen en hij doet het perfect. Helaas heb ik weer problemen met mijn Internet. Kan niet met mijn eigen router connecten en wel bij die van de buurman. Maakt niet uit of ik mijn beveiliging eraf haal of niet. Heb dit probleem eerder gehad en toen is het na vele uren hetzelfde aan en uit vinken toch gelukt. Nu lijkt het helemaal niet te lukken. Aan vista kan het niet leggen, want mijn zusje heeft ook vista op haar laptop en daar loopt alles altijd normaal. Iemand een oplossing? Sorry voor de vele problemen.

    EDIT: Volgens mij had een vriend van mij die x-530. Dat was echt geweldig geluid. Weet niet helemaal zeker of het hem was, maar leek er wel verdacht veel op.
     
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2009
  5. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik wil misschien mijn pc gaan upgraden, alleen weet ik niet zeker of mijn voeding het aan kan.

    Ik heb de antec 900 kast met alle standaard fans.
    1 samsung F1 640gb
    1 blueray drive

    En wat ik er waarschijnlijk bij wil is:
    - Asus M3A78-T
    - Sapphire ATI HD4870X2 2GB
    - AMD Phenom II X4 940 Black Edition

    De voeding die ik heb is de Cooler Master Real Power 620W modular.
    Zal dit goed werken of moet ik dan ook een zwaardere voeding kopen?
     
  6. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Gaat net lukken denk ik :)...
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Sinds vanmiddag een nieuwe PC met Vista. Nu net weer aangedaan en opeens is mijn thema verandert. Ik kan hem ook niet meer naar Vista thema zetten, nog niks gedownload buiten Firefox om. Wtf.

    [​IMG]

    En zo was hij vanmiddag:

    [​IMG]

    Edit
    Even opnieuw gestart en nu is hij weer normaal. Zal wel goed zijn dan, nu ik er toch ben. Hoe kom ik bij de pagina waar ik alle geïnstalleerde dingen kan vinden. In XP was dat via hardware dacht ik altijd, hier kan ik het niet vinden. :+
     
    Laatst bewerkt: 14 mrt 2009
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Configuratiescherm ---> Programma's en onderdelen.
     
  9. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik ben duidelijk een een nieuwe pc toe, mijn pc is zon ~7/8 jaar oud en loopt voor geen meter meer. Nu heb ik niet zoveel verstand van pc's en heb ik maar een budget van rond de 600 euro (heb al monitor/muis/keyboard etc die nog prima werken en vrij nieuw zijn). Dus heb enkel de pc zelf nodig. Heeft iemand enig idee wat voor pc ik het beste kan kopen en waar. Het is vooral om te gamen en films te kijken.
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Dit is misschien wel wat voor je. Ik heb de HWI Budget Game Systeem Advies Maart 09 gepakt, en daar de muis, toetsenbord, monitor, boxen en geluidskaart van weggelaten en dan heb je dit over:

    [​IMG]

    Goed genoeg voor de komende jaren en nog binnen je budget ook :)

    E: ow ik zie dat ik een HDD en DVD speler/writer ben vergeten, dus dan moet je er nog €80 bijrekenen :+
     
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2009
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Top dankjewel, maar uh heb je misschien een link ervan als ik op die link druk moet je alles zelf weer gaan opzoeken en dat lukt nie echt want moet bij processer sockets ofzo invullen etc?:p
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  13. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Momenteel gebruik ik een 26" 720P scherm als desktop, maar de laatste tijd erger ik mij aan de (relatief) lage resolutie. Zeker in photoshop is het overzicht soms behoorlijk zoek.

    Nu zit ik te kijken voor een nieuw scherm. Mijn oog is gevallen op deze twee schermen.

    De LG heeft een hogere resolutie en een HDMI aansluiting. Maar ik heb totaal geen ervaring met LCD's van LG. Met Samsung schermen heb ik wel goede ervaringen.

    Kan iemand me uit de brand helpen? ;)
     
  14. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Koop die LG, die heeft niet voor niets een Gold Award gekregen van Hardware.info ;)
    Ook het feit dat-ie FullHD is en HDMI heeft t.o.v. de Samsung is een voordeel!
     
  15. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Ben nu bij iemand anders, maar bij mij krijg ik steeds een verbindingserror met firefox. Als ik erop klik elke keer krijg ik die error. Wat kan ik daaraan doen.
     
  16. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Ben inderdaad voor de LG gegaan! Prachtig scherm. (Zie pats topic ;))
     
  17. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Firefox.exe - Entrypoint niet gevonden
    Kan entrypoint van procedure XRE_main niet vinden in DLL-bestand xul.dll.

    Dit staat er :confused:
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2009
  19. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn (bijna vier jaar oude) laptop is zojuist zo ongeveer overleden en nu ben ik het kreng zat en wil een gewone desktop... en toevallig heb de aldi er morgen 1 in de aabieding..

    http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/OFFER_14/OFF01.SHTML

    zelf heb ik er echter niet zoveel verstand van.. is dat een beetje knappe bak voor het geld? zo ja, dan ga ik die morgen maar even halen! :D

    alvast bedankt voor een reactie! :b:
     
  20. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Tja, wat moet-ie-kunnen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina