1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 12] ‎

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door WinterBase, 12 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik woon in belgie en ik vraag gewoon of dit een degelijke pc is

2. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Komop zeg, niet overal geld uit willen slaan! :confused:

Ik help je gratis met een pc samenstellen als je het wilt :). Dan doen we inclusief assemblage dus hoef je niks zelf meer in elkaar te zetten. Een PC die crysis aankan kost 650+ euro. Hoe duurder hoe beter ofcourse :)

Laat maar weten

/Edit: Ja, het is een degelijke PC, maar Nee, ik zou hem niet nemen omdat hij gewoon veelste duur is voor z'n kunnen.
    Als we je budget weten kan ik eentje voor je samenstellen.

Laatst bewerkt: 14 apr 2009
  3. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar toch bedankt

4. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Als je byv bij alternate een pc samenstelt en door hun in elkaar te laten zetten, dan heb je een veel betere pc voor evenveel geld.

5. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga geen PC onderdelen in elkaar schroeven zonder er geld voor te vangen, ben geen sinterklaas ;).

6. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is een familie pc, mijn ouders zijn ook tegen het hele zelf in elkaar steken, ze kopen hem liever in een stuk uit een supermarkt, ik help ze alleen maar wat met het kiezen

Laatst bewerkt: 14 apr 2009
  7. Cybermaxxx

Cybermaxxx It just a game!

Leuk Bevonden:
    0
    Zeg dan maar tegen je ouders dat ze zichzelf bestelen. PC wordt door Azerty of Alternate in elkaar gezet en zelfs software klaar gemaakt. Ze komen hem nog brengen ook, en dan ben je nog goedkoper uit en heb een PC die net zo goed/beter presteert als die van de site die je stuurde.

It's your choise.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Misschien een pc die in principe al op voorhand door elkaar is gezet door een pcshop? Zo heb je voor €100 meer deze pc en die is een pak beter.

9. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
  10. polmannetje

polmannetje Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ook qua garantieafhandeling laten zeker supermarkten en grote ketens nogal wat steken vallen, zeker in vergelijking met top webshops als Azerty. In de supermarkt/bij grote ketens is vaak nul of vrijwel nul verstand van zaken op het gebied van computers aanwezig dus mocht hij kapot gaan binnen/buiten de garantie dan ben je vaak je hele computer een lange tijd kwijt. Vaak weten ze bij een webshop meteen wat er aan de hand is en is er enkel een bepaald onderdeel wat je om moet ruilen.

Daar komt nog eens bij dat je PC precies aan jouw eisen kan voldoen, terwijl een supermarkt PC vaak veel overbodige maar toch dure hardware aan boord heeft!

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  11. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    In supermarkt PC's zit altijd goedkope hardware hoor (denk maar aan voedingen en moederborden, die stellen altijd niks voor), en dan verkopen ze die dingen ook nog 's voor belachelijk veel geld 8)

12. bram1805

bram1805 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok kan dan iemand eens een zeer degelijke pc onder de 1000 euro samenstellen op alternate.nl (dan word deze pc toch gebruiks klaar gelverd ?)

13. Shinobi of the Wind

Shinobi of the Wind I'm Good Money

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zoek naar een sterke grafische kaart waar ik ongeveer 250,- voor wil uitgeven. het word voornamelijk een gamePC. Welke zouden jullie adviseren, wat zijn mijn opties? ik ben namelijk niet zo'n hardware held.

Alvast bedankt.

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    ATI HD4890 is your thing.

@Bram:
    Zie de link die broodplank gaf.

15. Shinobi of the Wind

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb idd wat research gedaan en ben erg onder de indruk. Maar wat vind je van de GTX 275? Die is ook erg verglijkbaar ofniet?

16. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    We kunnen wel zeggen welke het beste is, maar we moeten weten wat voor pc/hardware je hebt. Als je voeding het niet trekt dan moet ej een nieuwe voeding nemen. Als je een trage cpu hebt, heeft het geen nut om een dure videokaart te kopen want je CPU is dan de bottleneck.

17. Shinobi of the Wind

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat niet om een bestaande PC maar een toekomstige. Ik ben dus eigenlijk vanaf de grond afaan aan het samenstellen. ;)
    Zoiets had ik in gedachten:

• GigaByte EP45-DS3 Retail, FW, Gb-LAN, Sound, ATX
    • 2X 2 GB DDR2-1066 Dominator EPP Kit
    • Intel® Core 2 Quad Q8200
      4x 2333 MHz, 2x 2048 kB, 1333 MHz, Yorkfield

anyway, je hebt natuurlijk helemaal gelijk met je opmerking. ik wil dan ook mijn nieuwe pc zo veel mogelijk bottle neck-free hebben. en hulp is altijd welkom.:)

Laatst bewerkt: 15 apr 2009
  18. broodplank

broodplank 450Pk!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je het beste een HD4890 kunt nemen. MEer bang 4 bucks.

19. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Zoals broodplank al zei is de 4900 meer bang 4 the buck. De 4900 en 275 zijn quasi gelijk maar de prijs van de 275 ligt bijna €100 hoger.

20. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    4890 bedoel je :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina