Is dit ook de juiste plek voor vragen met betrekking tot laptop upgrades ? (HDD, RAM, Enz.)
Zo ja,
Ik ben in bezit van
deze laptop en wil daar een grotere hdd in zetten (Moet niet moeilijk zijn, instructies ervoor zijn op de site van HP te vinden, Evenals Windows XP drivers want Vista werkt niet optimaal)
Nu weet ik dat er momenteel een
Hitachi 160 GB schijf inzit,
Maar die is mede dankzij de recovery partitie, Te klein voor mijn gebruik. (Plus de schijf is door de recovery partitie dus niet meer in 4'en te delen zoals ik dat ook op mijn desktop pc heb: Windows - Music - Files - Downloads, Als 4 los formateerbare partities)
Vandaar dat ik er een grotere in wil zetten van het liefst 320gb (500gb lijkt mij momenteel nog te duur?)
Nu is mijn vraag: Welk merk en type hdd de beste keuze is. (Vooral kijkend naar kwaliteit en betrouwbaarheid.)
Ik heb al in de pricewatch gekeken op tweakers.net, Maar kon me er geen wijs uit worden.
Plus het ontbreekt daar aan productreviews bij de diverse schijven en dus hoop ik dat jullie mij hier op het forum uit eigen ervaring kunnen helpen.
5400RPM is wat mij betreft snel zat. (7200RPM produceerd voor zover ik weet meer warmte en de extra snelheid die het geeft is voor mijn laptop gebruik niet noodzakelijk.)
Budget is maximaal € 65,- Inclusief verzenden.
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Klik om te vergroten...