1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 13]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 15 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Als je een wireless router heb moet dat lukken. Bij bijv de mediamarkt kan je dan een USB adapter kopen om verbinding te maken met de router.

    Als je nog geen wireless router heb moet je even kijken naar routers waar al een usb adapter bijzit. Dit kan namelijk schelen in de kosten. ;)
     
  2. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wij hebben een wireless router want laptop en ipod touch etc kunnen gewoon op draadloos internet, hoeveel kost zo'n usb adapter
     
  3. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ligt eraan welke je wilt. Een Wireless-N USB Adapter of gewoon een Wireless- G. Als je een beetje redelijke adapter wilt die voorlopig nog even voort kan moet je kijken voor een N.

    Je heb deze al voor zo'n +/- 35 euro.
    Zie bijvoorbeeld deze: http://tweakers.net/pricewatch/2190...apter-with-dual-band-wusb600n.html#tab:prices
     
  4. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh oke, dus je doet deze in je pc, en maakt contact met je router en je hebt internet? Zo gaat het ongeveer dus.
     
  5. HayabusaDOAgamer

    HayabusaDOAgamer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    anyone??
     
  6. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Als jullie 3/4 pagina's terug gaan, is er precies zo'n zelfde vraag gesteld.

    Omdat ik de slechtste niet ben:

     
  7. HayabusaDOAgamer

    HayabusaDOAgamer Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    aah, excuses en bedankt, had er overheen gelezen. :D
     
  8. SysanApse

    SysanApse Guest

  9. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat gaat gewoon werken.
     
  10. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben op zoek naar een nieuwe processor voor mijn PC, ik heb alleen geen idee wat een goede is voor mijn eisen. Momenteel heb ik nog een 4 jaar oude Celeron D processor (Socket 775) in m'n PC zitten, deze mag er nu toch echt wel eens uit. Gamen doe ik niet, alleen browsen, downloaden, muziek luisteren en wat Photoshop :)
     
  11. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat heb je er voor over?
    Je kan tweedehands wel kijken, daar zijn aardig wat s775 processors te koop aangezien de meeste overstappen op de nieuwere sockets. Kijk bijvoorbeeld op http://tweakers.net/aanbod/list_ads/cat/647.
    Als je zoekt naar een E8xx0 of een Q8xx0 dan heb je wel goede processors en tweedehands zijn die €70-€100, afhankelijk van het model.
     
  12. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    €100 euro is voor mij wel het maximale. Een E7500 nieuw, is dat wat? :+
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Wat doe je er eigenlijk mee? Als je veel gamed op je PC (lijkt me niet met een Celeron D :+) kan je beter voor een hogere kloksnelheid gaan, als je dat niet doet kan je beter voor lagere kloksnelheid, maar quad core gaan, bijvoorbeeld de Q8200.

    Anyhow, eigenlijk maakt het niet uit welke van de twee je neemt, dat moet je uiteindelijk zelf bepalen, maar vergeleken met een Celeron D ga je sprongen vooruit in ieder geval.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  14. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Nee, gamen doe ik niet op mijn PC. Bedankt Lenny, even kijken welke het wordt. Moet ik trouwens naast de socket nog naar andere zaken kijken of is alleen dat genoeg om te weten of ie werkt in mijn huidige PC?

    Mijn moederbord (Asus P5N-MX) schijnt niet compatibel te zijn met die E7500? Hier staat ie niet tussen, die Q8200 die jij zojuist hebt gepost wel :)
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  15. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Je moet nog erop letten of je voeding het wel aan kan, maar meestal zit er in processors weinig verschil qua stroomverbruik. Verder moet je er inderdaad op letten of je processor wel compatible is met je moederbord. In bijna alle gevallen werkt het gewoon of moet je een BIOS update doen. Als je hier kijkt zie je de E7500 er niet tussen staan, maar de E7300 en E7200 wel. Het enige verschil tussen die drie is de snelheid, dus de E7500 gaat dan waarschijnlijk ook wel werken.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2010
  16. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Oke top! :)

    Mijn huidige processor verbruikt 84W (ding is echt oud)? Die Q8200 verbruikt 95W, dat zou gewoon moeten gaan denk je? :+
     
  17. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja dat lukt wel, als die 10W echt zoveel verschil had gemaakt dan was je computer wel eerder uitgevallen:+
     
  18. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben beetje aan het rondkijken voor een andere videokaart, heb nu de 8600 GT. Ik heb een ATI vid op het oog en een voeding, kan ik hier GTA IV mooi op spelen? heb een 22"samsung..

    ATI videokaart
    De CGAX-57724C van Club 3D is gebaseerd op de ATI Radeon HD5770 Chip en beschikt over 1024 MB GDDR5 Geheugen dat via een 128 bit brede interface aangesproken wordt. De GPU heeft een kloksnelheid van 850 MHz en het geheugen een snelheid van 4800 MHz.

    Cooler Master RealPower M620
    De Real Power M620 kan een flinke hoeveelheid stroom leveren en weet dat te combineren met een geringe geluidsproductie dankzij een stille 120mm ventilator. Verder is de voeding uitgerust met alle aansluitingen die een moderne pc nodig heeft.
     
  19. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ja en 620W voeding is nog overdreven voor een HD5770. Dat kan met een 400-500W ook wel, beetje afhankelijk van wat je nog meer hebt.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb bij Dell een PC samengesteld:

    • Studio XPS 8100 - Intel Core i5 Processor 650 (3,20 GHz, 4 MB)
    • Legitieme Windows® 7 Home Premium 64 Bit -Nederlands
    • Microsoft® Works 9 - Dutch
    • 1 year of coverage included with your PC
    • Dell ST2310 23-inch Full HD-breedbeeldmonitor - Europees
    • 1,5 TB Seriële ATA-harde schijf (7.200 rpm)
    • 6.144 MB 1.333 MHz Dual Channel DDR3 (2 x 2 GB / 2 x 1 GB)
    • 1GB ATI® Radeon™ HD 5670 graphics card
    • 16x optisch dvd+/-rw-station (dvd/cd lezen en schrijven, alleen Win 7)
    • Integrated HDA 7.1 Dolby Digital Audio
    • Dell 1525 Wireless PCIe Network Card 802.11n

    Dit kost € 1.099,00. Waarschijnlijk kan dit via Azerty wel goedkoper, maar dan moet ik wel weten wat er in moet, waaronder eventuele wijzigingen.

    Lenny / Flix zouden jullie me willen helpen? :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina