1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Handvol games you say?
    http://www.nvidia.com/object/3d-vision-3d-games.html

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Oeps :+. Maar dan nog vraag ik mij af bij hoeveel games het ook daadwerkelijk goed is geïmplementeerd. Denk dat je het bij al die oude titels wel kunt vergeten.

Enkel bij de 3D Vision Ready titels zal het denk ik de moeite waard zijn en ok, dat zijn 2de handen vol games :p.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  4. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik denk dat het bij 'Excellent' games ook wel goed werkt :+

5. Sjarrl NL

Sjarrl NL De Sjarrl

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil binnenkort een iMac gaan halen, samen met een "tekentablet", nou heb ik in de MM gekeken en daar vielen mij tablets op van BAMBOO. Heeft er iemand tips of dit een beetje goed merk is? En of er evt. draadloze tablets zijn etc.?

Alvast bedankt!

6. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Semi-crosspost.. maar ontzettend de moeite waard :cool:

Bwaaahhhh, snelll! Oude Spinpoints zaten op 130MB/sec.
    En Windows boot in 18sec :cool:

7. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Awesome. Misschien ook maar doen :)
    Is dat trouwens met de 25nm of 32nm flashchips?

8. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Hehe nice Pim, jaloers! :cool:

Moet trouwens eerlijk bekennen dat ik al 3 maanden niet meer op mijn desktop ben geweest :eek:

Zal hem vandaag eens opstarten :+

9. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb geen idee eerlijk gezegd, tooltje waarmee je het kan zien wilde gisteren niet downloaden. Volgens the interwebz maakt het voor de snelheid overigens niets uit, enkel voor productiekosten =)

@Killaz: Het is echt awesome. Laadtijden zijn een fractie van wat het eerst was, het enige waar ik nog even aan moet wennen is dat m'n drive-letters veranderd zijn :+
    2x SSD 60GB als C schijf, en 2x 750gb RAID0 als opslag. :)

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand die zich de moeite wilt nemen om naar de volgende 3 PC's te kijken en me kan zeggen welke de beste is/beste prijs/kwaliteit verhouding heeft/en... ehm... Welke jullie dus aanraden.

[SPOILER1][​IMG]

[​IMG][/SPOILER1]

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    De bovenste heeft de beste hardware alleen de laatste heeft een Sandy Bridge I7(=nieuwste generatie).

Zou vooralsnog voor de eerste gaan.

12. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, ik ook, maar dan wel met de I7 2600k (Sandy Bridge dus) en dus ook een ander mobo :+

Ik ben zelf ook van plan om een soortgelijke upgrade te kopen (I7 2600K, mobo, geheugen, een 2e 6870 (heb er dus al 1)). Daar zul je echt geen spijt van krijgen als ik het zo lees bij de reviews, zelfs met een enkele kaart :)!

Laatst bewerkt: 4 jun 2011
  13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Eerste idd. De laatste heeft een super CPU, maar de grafische kaart erin is wat teleurstellend. Overall zal die 1ste het zeker beter doen.

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou juist die derde kopen :+, 100 euro goedkoper, maar wel i7 2600k (die rondjes rent om die i7 950). Videokaart is dan wat minder dan in de eerste, maar die kan je later altijd nog relatief makkelijk vervangen (vergeleken met een nieuwe generatie CPU kopen, want daar moet je ook weer een nieuw moederbord e.d.) Daarbij kan je met een GTX460 ook nog wel even vooruit.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    €300 goedkoper. :+

Wat voor prestaties kan ik verwachten van die GTX460? De games van nu op het hoogste, of zit ik dan toch weer vast op medium settings? En voor de toekomst? (om maar een voorbeeld te noemen; Battlefield 3. Enig idee wat ik kan verwachten met deze kaart?)

16. Pim

Leuk Bevonden:
    76
    Ik heb zelf de 6870, een maat van me de GTX460, verder exact dezelfde PC.
    Ik speel COD-Black Ops op de hoogste settings @ 1920x1080, hij moet de AA iets terugschroeven om hetzelfde resultaat te behalen. Het is trouwens per spel verschillend.

Het zijn beiden imo perfecte mid-range kaarten die een hoop lol geven voor weinig geld. En zoals eerder gezegd; CPU/Mobo upgraden is een stuk duurder. Als je over anderhalf/2 jaar een nieuwe GPU er in kan gooien, kun je dan weer vooruit.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Wat Pim hierboven zegt klopt helemaal, mijn 6870 trekt Bad Company 2 en Black Ops op de hoogste instellingen (CPU = ook nog een bottleneck bij mij) en zoals de tabel al aangeeft, de GTX460 is de 'gelijke' kaart van de NVIDIA kant.

Ik weet natuurlijk niet wat je van plan bent, maar het schijnt dat rond de tijd dat BF3 uit komt, Intel weer met nieuwe processors op komt dagen. Dat betekent dus dat de huidige I7's weer goedkoper worden (je noemt BF3 als voorbeeld, daarom vertel ik het).

Voor mij persoonlijk dus de reden om nog even te wachten, ik heb nog geen upgrade nodig nu, maar ik verwacht niet dat BF3 zo mooi gaat lopen op 1 HD6870 als BC2. Zoals ik zei, ik weet niet of jij op dit moment al games hebt die een upgrade nodig hebben, ik iig niet.

Laatst bewerkt: 5 jun 2011
  18. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Oh hij is 300 euro goedkoper 8) Dan is de keus nog makkelijker imo. Bespaar je nu die 300 euro en koop er over 1-2 jaar een nieuwe videokaart voor.

19. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Iemand nog een goede tip voor een muismat? Liefst niet zo'n flexibel oldskool ding, beetje redelijk qua uiterlijk en niet te duur (10-15 eu). Heb nu een Logitech MX Lasermuis al een paar jaar en m'n bureaublad vindt het niet zo prettig meer dat ik geen muismat gebruik. Heb nu een nieuwe MX gewonnen dus wil nu maar met een matje overnieuw beginnen. Niet dat m'n bureau er beter van wordt, maar goed. :+

20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 8 jun 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina