1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Aha, ja 20 kan ook nog net, maar dit is weer zo'n stoffen kreng. Ik zag net die SteelSeries Experience I-1 mat van glas, dat lijkt me wel wat. Maar wel drie tientjes. :mad: Kun je uberhaupt wel voor 20 eu max een glazen muismat aanschaffen?

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Waarom een glazen kopen. Ik heb een Steelpad QcK die werkt echt superfijn..

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik vind ze irritant in de zomer (worden ze warm enzo, gewoon geen fijn gevoel) en vaak houden ze ook stof vast is mijn ervaring. Zag net deze: http://tweakers.net/pricewatch/268181/steelseries-steelseries-4hd.html. Is dus ook geen glas maar wel hard (plastic). Lijkt me een goed alternatief en qua prijs nog net te doen. Jullie met zoiets ervaring?

Gaat me overigens uiteraard om het principe wat die prijs betreft. Lapje stof of plastic waar m'n muis op ligt wil ik geen 30 of 40 eu voor neerleggen.

4. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Ik ga zometeen een dikke pc samenstellen en ga deze dan ook bestellen, maar ik heb een vraag. Ik heb een 3D tv van sony en wl graag weten of ik die shutter brillen ook kan gebruiken bij de nvidia 3D vision? Of zal ik toch echt een nvidia shutter bril erbij moeten kopen, omdat deze toch net anders zijn?

5. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Zoo gisteren een nieuwe pc samengesteld en besteld. Met deze pc kan ik wel even vooruit. Er komt nog een andere HDD en een blu-ray speler/brander van mijn recente pc in, omdat deze nog niet zo oud zijn en sata aansluitingen hebben.

Winkelmandje

Intel Core I7 2600 3.40 GHz, Boxed, Incl. Videochip, Quad Core
    Sallandnummer: 959998
    Asus P8Z68-V PRO
    Sallandnummer: 1038620
    Patriot Viper Xtreme 8 GB, PC3-16000, 2000 MHz, 9, Non-ECC, Kit Of 2
    Sallandnummer: 974040
    Corsair Hydro H60
    Sallandnummer: 979958
    Cooler Master Silencio 550 Geen Voeding, Zwart
    Sallandnummer: 1032715
    Asus GeForce GTX 580 DCII 1536 MB
    Sallandnummer: 964883
    Corsair Professional Series HX1000 1000 Watt, 24 Pins
    Sallandnummer: 47184
    OCZ Agility 3 120 GB, S-ATA III / 600, 500 MB's, 525 MB/s, 2,5 Inch
    Sallandnummer: 1036865
    Microsoft Windows 7 SP1 NL, Home Premium, OEM - Alleen Bij Nieuwe PC's, 64-Bit
    Sallandnummer: 972525

6. Luukiee09

Luukiee09 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel euro totaal? :)

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    1000-1400 schat ik.

8. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Het totaalbedrag is € 1518,96

Het duurste was de videokaart van Asus die iets van € 414,- koste

9. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Ik hoop toch voor je dat je de 2600k hebt gekocht :+

10. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Nee ik heb niet de 2600k gekocht. Het enigste verschil is dat je de 2600k kunt overklokken en dat hoeft voor mij niet.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Zelf weten, maar met die 2600k is overklokken heel makkelijk, je hoeft alleen de multiplier omhoog te doen 8)

12. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Is het prestatie verschil groot of valt het best mee?

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Het gaat hier om een laptop, maar volgens mij kan ik de vraag hier wel stellen :)

Ik heb een week of twee geleden een nieuwe Asus laptop gekocht, de K53S (J geloof ik). Maar nu wil ik er een nieuwe (grotere) HDD inzetten. Er zit nu 500 GB in, maar ik wil graag meer...

Nu heb ik zelf wel al wat HDDs vervangen en verwisseld tussen laptops, maar ik moet nu dus een hele nieuwe kopen. Vraag 1 is, wat voor HDD moet erin? Merken, maten, etc... Daarnaast: waar kan ik deze het beste halen?

Ik zat zelf te denken aan 1TB, maar kan dit niet echt makkelijk online vinden. En na een google search schoot de moed me een beetje in de schoenen :p

14. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
  15. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
  16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb momenteel nog steeds met q6600 + 8800GT, na al die jaren doet ie het nog steeds alleen kan nooit eens een nieuwe game volop draaien. Zit te zoeken naar een nieuwe pc want er komen zulke toffe pc titels aan en de 360 lijkt wel dood als het gaat om exclusives. Het eerste waar ik zat aan te denken is:

Dulle had deze pc gepost en is deze nu nog steeds te koop? Ben momenteel op zoek naar een nieuwe pc. Videokaart maakt me niet zoveel uit, die koop ik meestal later er los bij wanneer er een aanbieding ergens is.

Wat kan ik het beste doen, nu een pc halen en later de videokaart kopen of nu ff wachten aangezien er goede CPU's eraan komen? Mijn huidige pc upgraden lijkt me geen optie, dan moet ik zelfs mijn moederbord eruit gooien(ik heb maar 2gb ddr2 aan geheugen, zucht)

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Die Videokaart is opzicht niet verkeerd hoor!
    Maar zou toch zelf een systeem in elkaar zetten als ik jou was, mits je er wat verstand van heb.

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Maat, ik ben een luilak. Zeker als het erop neerkomt met in elkaar zetten.

Je brengt me wel op een idee. Ik zou natuurlijk het geheugen, kaartje en bordje los kunnen kopen en in mijn oude pc gooien. Stroom heeft ie wel genoeg maar misschien moet ik de koeling in de gaten houden. Als het me veel geld bespaart ben ik wel bereid om m'n handen vuil te maken. Zal ff rekenen straks.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben je maat niet vriend!
    En dan moet er ook nog een CPU bij.
    DDR3 prijzen zijn super laag atm. €50 voor 4gb!!
    250 voor CPU
    200 gpu
    150 voor mobo

Zit je rond de €600 en heb je een prima systeem waar je voorlopig weer mee vooruit kan!

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik ben je vriend niet homeboy

Ja CPU was ik vergeten, zo'n simpele quadcore trekt het niet meer. Na wat voor een soort CPU moet ik kijken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina