1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Lawaai, misschien wil hij overclocken, ik zelf zou sowieso een andere koeler bestellen, alles beter dan de boxed koeler :)

2. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    - Nee, er zit blijkbaar geen bracket bij deze SSD volgens de reacties op Alternate. Better save than sorry voor die 5 piek.
    - Ik bestel een losse, omdat de standaard koeler luidruchtiger en minder goed is dan deze, zoals ic3DFire ookal aangeeft. Bovendien zit de fan bovenaan mijn kast en kan ik de warme lucht dus direct de goede kant uit blazen. Dat is iig het idee.

Maar ik zie op Informatique staan dat 'ie wel compatible is met AM3, dus het zal wel loslopen. Als je van mening bent dat dit niet klopt dan hoor ik het graag.

3. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Het geluidsverschil zul je niet gaan merken. Wil je gaan overklokken dan is het wel aan te raden natuurlijk, maar dan zou je beter een snellere processor kunnen kopen.

Ik ben er daarnaast zeker van dat je OCZ schijf een bracket heeft, tenzij dit een OEM versie is.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    De brackets die ik bij m'n SSD's kreeg past niet in mijn case, zo kan het ook bij anderen zijn aangezien een hoop cases van kliksystemen gebruik maken ipv de ouderwetse schroefjes.

5. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik zie ze hier net liggen. De OCZ Vertex schijven hebben wel een bracket inclusief, de OCZ Agility schijven niet!

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Dus ik had gelijk. :p

En wat betreft die koeler doe ik het dus ook gewoon voor de airflow etc. Het zal iig niet schaden.

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn 2 6950 kaartjes zwaar over powered voor een full hd scherm? of gaat het wel van pas komen met games als battlefield, skyrim en the witcher 2?

Heeft hier iemand goede ervaring met een 23 of 24 inch monitor? ik zie door de bomen het bos niet meer. Op het moment maak ik gebruik van een Samsung SyncMaster 226BW. Maar het wordt wel tijd voor iets nieuws.

8. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De {url=http://www.mycom.nl/Product/Beeld-TFT-Monitor/iiyama-24-E2473HDSB1-LED/1110121]Iiyama E2473HD[/url] is een topaankoop.

En natuurlijk zul je het merken onder games als Battlefield 3, een hogere FPS op misschien wel de aller hoogste beeldkwaliteit.

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb Pas de Samsung Syncmaster S24350H gekocht. echt een top ding. ik zou als ik tussen 23 / 24 moest kiezen gewoon voor 24 gaan... =)

10. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Zelfde, ik zou ook gewoon een 24' nemen. Ik heb nu zelf al +- anderhalf jaar een Iiyama, gekocht voor 175 euro, en hij doet het perfect, uiteindelijk wil ik er nog wel een 2e bij :). Zo'n Samsung mag er natuurlijk ook zijn!

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nu las ik dat je in CF wel veel bugs kunt krijgen met games enzo? Dat lijkt me niet echt fijn? iemand die hier ervaring mee heeft?

Thnx dan dan ga ik toch maar voor een 24, ik zal eens naar die Samsung kijken:)

Edit: weet je zeker dat die zo heet? de pricewatch van tweakers kent hem niet en google eigenlijk ook niet:+

Laatst bewerkt: 5 jul 2011
  12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik denk dat ie de Samsung Syncmaster S24A350H bedoelt :+

13. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Thnx :) Samsung heeft trouwens echt teveel modellen hoe kan je daar nu een keuze uit maken 8)

14. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Winkel binnen lopen, de gene waar je het langst bijstaat is hem;). Dat was bij mij de Samsung S24A350H. Nog wel even verder gekeken maar mijn kop zat echt bij dat scherm.

Kopen via internet is de keuze idd te groot en kun je hem ook niet werkend zien. Voor zoiets wil ik het gewoon even zien, aanraken of het degelijk is enz. ook mooie touchscreen voor het Menu, options, aan en uit etc. Erg fijn scherm.

+ 2ms verversing dus is nicezz

15. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    vraagje, denk je dat mijn Geforce GTX 460 1024MB battlefield 3 zal trekken? de rest van mijn pc is snel genoeg iig, i7 2.93, 6gb werk geheugen, en ik zal vanaf vandaag gaan spelen via HDMI voor toch wat mooier beeld, en dan kan ik ook een hogere resolutie aan.

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Moet wel lukken :).

17. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Ja heb deze PC pas een maandje of 3 / 4. Anders speel ik het wel op Good ipv Maximum settings:p

18. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ja, wil je het op maximum spelen dan zul je richting de GTX 580's moeten en misschien zelfs wel aan SLI gaan denken. Echter dat is niet echt realistisch.

19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    De laatste weekjes bezig geweest met het uitzoeken van een leuke 'upgrade', ik weet bijna zeker dat dit hem gaat worden:

Even voor de duidelijkheid, ik neem mee:

-Saphire HD 6870
    -64GB SSD
    -HDD's
    -Overige zooi (tobo, muis, dvd, etc.)

Dit gaat natuurlijk gewoon weer in mijn Antec P180 kast, hij bevalt me nog goed :)

Ik weet dat een I7 2600k eigenlijk onzin is voor gamen (de I5 2500k is gelijk qua prestaties, soms zelfs beter), maar ik ben van plan in de toekomst toch wat zwaardere programma's te draaien. Ook de voeding heb ik over zitten te twijfelen, ze zeggen dat een 650W dit systeem wel gaat trekken, maar ik zit liever iets veiliger met een 750W voeding.

Uiteindelijk zou het me wel +- 120 euro schelen als ik voor een I5 + 650W zou gaan, maar dat zie ik als een klein bedrag voor een PC die toch minimaal 3 jaar mee moet gaan.

Doel van het systeem is trouwens gamen op max instellingen, denk aan BF3>Anno 2070>Farcry 3, etc.

Ik heb op Tweakers.net al om advies gevraagd, maar ik wil het hier toch ook nog eens vragen:
    Heeft iemand nog suggesties? Moet ik iets gewoon NIET doen? Of ziet het er goed uit. Alle meningen zijn welkom :+

Laatst bewerkt: 8 jul 2011
  20. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb jij niet like een jaar geleden een i5 750 systeem gekocht?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina