1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Waarom ga je voor een 6870? Niet dat het een slechte kaart is (heb em zelf ook), maar er moet toch echt iets beters te krijgen zijn.

I5 2500K + betere GPU zou ik doen in ieder geval.

2. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ie er al één heeft en zo kan Crossfiren.
    Moeten 2 identieke kaarten zijn.

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Nee, ik heb al 4 jaar een Q6600 :+

Wat Flix zei. Crossfire heeft soms wat nadelen (ondersteuning), maar weinig (enkele) kaarten kunnen op tegen 2x HD 6870.

4. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Oh, had ik gemist :eek:

Nou.. dan heb je aan je 2e wel een goede koop, heb het een maandje geleden gedaan ongeveer. Op 650W trouwens, zonder problemen. Je zal in ieder geval ewer even het idee hebben dat je PC op steroids loopt :)

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Moet niet persé, maar geeft wel het beste resultaat.

6. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mjah, er zijn zelfs mensen die zo'n setup op een 550W voeding laten draaien, maar dat moet wel heel erg op het randje zijn. De reden dat ik toch twijfel over 650W is omdat ik nu al meerdere keren berichten van mensen ben tegen gekomen die zeggen dat hun 650W voeding toch wel erg heet kon worden. Maar goed, ik heb nog 2 weekjes om te beslissen he :9

7. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Wil het spel gewoon op normale settings kunnen spelen... van mij hoeft het niet allemaal opgevoerd te worden. Maar normale settings op BF3 moet een Geforce GTX 460 toch handig aan kunnen?

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Grote kans dat dat geen probleem gaat zijn, maar tot nu toe kunnen we het alleen maar hopen :+

9. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    xD. moet maar :D

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Sta ik op het punt mijn nieuwe pc te bestellen heeft de webshop de 750 watt voeding niet meer. Ik weet helemaal niks van voedingen. Weet iemand een goede 750 watt voeding? Degene die niet meer beschikbaar is is de XFX 750 black edition.

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Jij wou je computer bij Afuture bestellen? Ik had mijn bestel lijstje al klaar staan voor volgende week, maar de XFX 750 BE is nergens meer te bekennen, niet in mijn lijst, niet op de site :9. Ik zou zo even niet weten welke voeding je dan zou kunnen kiezen, in mijn geval ga ik dan gewoon voor een andere shop :+

Maar zorg wel dat je een A merk kiest, het beste kun je gewoon even op Tweakers.net kijken @ Pricewatch en dan de meest populaire voedingen bekijken.

Edit:

Ik heb gelijk even gekeken, maar een andere optie zou zijn om de voeding bij een andere shop te bestellen (tenzij je het ook wil laten assembleren bij de shop). Er zijn 2 shops waar de voeding goedkoper is incl. verzendkosten (50ct ofzo :+). Enige nadeel is dat ze daar dus niet op voorraad zijn, het is maar een idee!

Laatst bewerkt: 13 jul 2011
  12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja ik wilde hem inderdaad bij Afuture bestellen. Ik heb de vraag ook even op tweakers gezet en ben nu informatie aan het lezen over voedingen. Een voeding is echt minder interessant als bijvoorbeeld een grafische kaart:+ Ik laat hem assembleren inderdaad dus een andere shop komt even niet zo goed uit. Kan nu al niet wachten tot ik hem binnen heb en ik moet hem nog bestellen:cool:

13. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Idd, minder interessant, maar toch eigenlijk ook wel heel belangrijk :D.

14. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar met name voor mensen die gaan OC.

Nu wil ik online een monitor bestellen moet je dan altijd een pixelgarantie erbij nemen? Het is een aantal jaar geleden dat ik het huidige scherm kocht en ik weet niet meer wat ik toen heb gedaan:+

Laatst bewerkt: 14 jul 2011
  15. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Mwah, als jij er extra voor wil betalen, dan is dat jouw keuze. Ikzelf heb nog nooit pixel garantie genomen bij mijn schermen en tot nu toe is het altijd goed gegaan :+

16. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Hello everyone!

Omdat ik volgend jaar naar de Uni ga, heb ik een laptop nodig. Het budget ligt op max. €500 (van mijn ouders) maar wil zelf eventueel wel wat bijleggen. Aangezien ik totaal geen verstand heb van pc/laptop hardware vroeg ik me af waar een "goede" laptop aan moet voldoen. De laptop zal voornamelijk worden gebruikt voor school en muziek/films/internetten.

Iemand een suggestie?

Thanks.

17. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Elke laptop van max 500€ zal wel voldoen.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Van Geforce FX 5200 naar?

Hey allemaal,

Sinds gisteren ben ik bezig met het opknappen van een oude computer. Het is een Pentium 4, dualcore van 2.8 gigahez waarvan de geheugenmodule is uitgebreid van 500 mb naar 1500 mb (DDR1 ram).

De videokaart die erbij zit was bij de aanschaf eigenlijk al slecht, een Geforce FX5200. Nu wil ik een betere video kaart maar wel nog eentje "uit die tijd" eentje die dus nog op 't moederbord kan en kan samenwerken met de andere onderdelen.

Suggesties?

1)waar moet ik op letten bij de aanschaf van een nieuwe videokaart?
    2)videokaart moet dus games kunnen draaien zoals: UT2004, Unreal 2, Warcraft 3, wellicht Age of Empires 3 :p (alhoewel dat misschien al teveel gevraagd is)

19. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dan heb je zeker een AGP videokaart nodig, weet je toevallig merk en type van het moederbord?

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom dan sowieso een AGP?

Ik heb wat overgenomen van het moederbord:
    Albatron PX865pe

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina