1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Aparte voeding komt omdat een USB aansluiting geen 12v kan leveren. Dus als je een toetsenbord met een display zoekt zul je wel een aparte voeding voor lief moeten nemen.

    Een beter toetsenbord dan de G19 zal je ook niet snel vinden voor dat geld :)
     
  2. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Als ik hem zo zou vergelijken met de Razer Blackwidow Ultimate, die ongeveer hetzelfde kost, kom ik op het volgende lijstje met min en pluspunten:
    - Geen mechanische toetsen
    - Geen Mic in + Audio out
    - Geen on the fly macro recording
    + LCD Scherm
    + Aanpasbare kleuren

    Als je veel typt is een mechanisch toetsenbord toch wel erg prettig. Maar mocht je geen waarde hechten aan de bovenstaande minpunten, dan heb je in principe een prima toetsenbord. De software en support van Logitech is altijd goed.
    Persoonlijk vind ik hem het geld absoluut niet waard. Ik vind het design van logitech z'n gamelijn echt verschrikkelijk en de features die geleverd worden zijn stuk voor stuk gimmicks die je in de praktijk waarschijnlijk niet gaat gebruiken.
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    thnx, mijn maat heeft deze G19 ook. Gister even wezen kijken en het is wel mooi.. maar te veel denk ik voor mij. Ik zal 90% van dat toetsenbord wss niet gebruiken dus dan kan ik beter een andere halen van rond de 70 euro. Ik ga nog even verder zoeken maar iig bedankt! miss dat ik voor de Razor Lacyso ga.
     
  4. Weecow

    Weecow Gamer

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry verkeerde topic ;)
     
  5. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Voor gamers is het een beetje als vloeken in de kerk, maar ik weet niet wat je allemaal met je pc doet, maar een draadloos toetsenbord is echt koning.

    Ikzelf sluit m'n pc aan op m'n tv en kijk zo elke avond series vanuit m'n nest en dan is het best handig als je je toetsenbord op je schoot kan gooien om nog snel even de laatste paar mailtjes van die dag etc te kunnen versturen of op je brakke maandag,dinsdag,woensdag etc een ochtend in je nest te blijven stinken terwijl je gewoon je pc kan gebruiken.
    Think about it.
     
  6. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Iew!
    Niks zo hatelijk als bij het gamen plotseling niks meer kunnen omdat je batterijen leeg zijn 8)
    Al moet ik toegeven dat ik deze er los bij heb als extraatje als ik lui op de bank zit ;)

    http://tweakers.net/productreview/32313/logitech-k800-wireless-illuminated-keyboard.html

    Zoiets misschien?
     
  7. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Nu geeft de software van logitech gelukkig ruim optijd aan wanneer je het moet vervangen.
    Heb 'm nu 2 jaar en pas één keer de baterijen hoeven vervangen in het toetsenbord.

    Toetsenbord zelf werkt prima voor gamen alleen draadloze muis is wel echt schijt.
    Heb nog steeds voor het gamen een simpele Microsoft muis met draad en bal:cool:
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als ik een nieuwe laptop koop, welke mogelijkheden heb ik dan om software over te zetten? Ik heb een groot pakket van Adobe en Office en wil dat liever niet kwijt.
     
  9. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Als je de activering codes nog hebt zal dit misschien wel kunnen maar weet ik niet zeker.

    Anyhow, ben voor m'n pa een pc aan het samenstellen.
    Hij gaat er beetje mee 3d tekenen etc dus heb een GTX560+ i5 2500k gekozen.

    Zal wel voldoende zijn?
     
  10. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Office zal wel gaan maar bij Adobe moet je even opzoeken hoe het zit met veranderen van hardware. Maar ik neem aan dat er wel een regeling voor is.
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oké. Bedankt. Ik ga het opzoeken.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb ik een nieuwe vraag! Ik was op wikipedia aan het lezen over de i7 processor. Zie hier: http://en.wikipedia.org/wiki/Intel_Core#Core_i7 . Klopt het dat die high-end processoren, gelijk zijn aan wat 'vroeger' quad-core en six-core was?

    En weet iemand waar ik makkelijk kan zien welke laptops die processor hebben?
     
  13. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ja zijn een doorontwikkeling van de vroegere quad-cores (wat weer doorontwikkeling was van dual core etc).

    i7 heeft als voordeel boven een i5 dat hele zware programma's (denk aan hevige photoshop en videorendering) iets sneller is maar ook veel duurder dan een i5 (google maar eens op hypertreading).

    Voor laptops kan je beste hier kijken: http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html en dan rechts in het menu de processor aanvinken die jij graag wilt.
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Super, dankjewel! Nu zijn er dus heel veel verschillende i7's en i5's. Op Wikipedia zie ik een beschrijving en de verschillen. Maar zit er nou veel merkbaar verschil tussen de i7's onderling?
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn laptop is langzaam maar zeker aan het overlijden, en ik overweeg nu een PC aan te schaffen. Dit omdat ik mijn laptop eigenlijk nooit verplaats, en een PC gewoon prettiger werken is. Nu weet ik er zelf weinig vanaf, maar echt zware programma's draai ik niet. Het zwaarste op mijn laptop is volgens mij Photoshop. Waar ik hem voor zou gebruiken:

    - Internetten
    - Films/muziek downloaden
    - Muziek luisteren
    - Tekstverwerken/Powerpoint etc
    - Af en toe wat Photoshop

    Nu wil ik er graag een mooi groot (FullHD) scherm bij. Dit alles binnen een budget van ongeveer 500 a 600 euro. Is dit mogelijk, en zoja, waar? Zijn er mooie combo's waarbij je alles in 1x hebt? All in One PC een optie?
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Is meestal alleen verschil in kloksnelheid.
     
  17. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Hoeveel wil je uitgeven aan een fullHD beeldscherm en hoeveel max aan je pc? Moeten er ook nog randapparatuur bij? (muis, toetsenbord, speakers etc?)

    Moet het een kant en klare pc zijn of mag deze zelf samengesteld zijn?
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Maakt niet uit, de combo mag max 550 kosten :+ Moeten een muis en keyboard bij. Speakers heb ik al. En geen Acer, dat was m'n laptop en die is nu dood ;)
     
  19. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Beetje scherm gaat je 160-200 kosten.
    Erg beperkt budget om een pc te bouwen waarmee je ook kan photoshoppen om eerlijk te zijn...
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Oké, misschien is het dan verstandiger om nog ff te wachten. Want ik heb ook geen zin om me na 3 maanden weer groen en geel te ergeren omdat die pc zo traag is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina