Dus... Aangezien mijn computer is ontploft, zit ik er aan te denken om een simpele/goedkope laptop te kopen. Ik heb een beetje rond zitten kijken op tweakers.net, en ik kwam op deze twee uit: klik en klik.
Ten eerste, hoe duurzaam zijn deze laptops? Ik moet zeggen dat ik Packard Bell wel vertrouw. Mijn vorige Packard Bell computer het toch 8 jaar heeft uitgehouden, maar misschien omdat deze dingen zo goedkoop zijn...
Verder, die video chips die erin zitten, wat kan ik daar mee? Het gaat om de Intel GMA 4500M, en de Radeon Mobility HD4250. Nu weet ik dat je dit soort chips niet kan gebruiken voor High Performance gamen enzo, maar dat was ik ook niet echt van plan. Ik wil de laptop vooral gebruiken voor muziek, internet, films, typen, enz.. Een beetje de standaard dingen. Het zou natuurlijk wel gaaf zijn als ik oudere games in de richting van CS en CoD2 nog gewoon kan draaien, maar het is geen prioriteit. Wat ik vooral belangrijk vindt is het draaien van films, eventueel HD (720p, misschien 1080p/i), en in zekere zin de batterijduur.
Dus, samenvattend, zijn deze laptops aan te raden voor 'standaard' gebruik? Of kan ik beter mijn budget wat hoger leggen..?
edit: fuck it, verkeerde thread, ik post het wel even in de goede.
Laatst bewerkt: 23 feb 2011