1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Yeah! Q6600 (neem ik aan?) ftw! :cool:

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ofc, doet al 5 jaar trouwe dienst :).

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Mijn E8400 doet het ook nog prima op 3.6GHz :p
    Ik kijk eind van het jaar wel eens naar een upgrade, nu toch geen tijd+geld.

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben opzoek naar een nieuwe monitor, momenteel heb ik een syncmaster 226bw van 5jaar oud (die het overgens nog prima doet) maar zou graag een 27inch willen.

Een eis is dat het scherm weer mat moet zijn en niet meer dan 300-350 euro mag kosten.

5. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Alstu.

6. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6

De reactietijd die je hebt ingesteld is nergens voor nodig. Fabrikanten schrijven een reactietijd van <5ms op de doos maar in werkelijkheid is dit hoger.

iig. hier het aangepast lijstje

7. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Ik vind het eigenlijk ook onzin, denk ook niet dat je het verschil gaat merken

8. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Staan 3 samsung monitoren in dat lijstje, wat is nu het verschil tussen deze?

9. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6
    Staan er iets meer van Samsung tussen.

Tussen de eerste 4 heb je hier een vergelijking

Als je voor de producten een vinkje plaatst kan je maximaal 4 producten met elkaar vergelijken.

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Wel even op letten dat de data op tweakers niet altijd 100% klopt. Dat er bijv niet bij staat dat een product usb of bluetooth heeft, betekend niet per se dat hij het niet heeft. Komt vooral vaak voor bij laptops dat er dingen weggelaten zijn.

Waar ik bij een nieuwe monitor naar zou kijken is dat je er 1 koopt met een LED backlight en niet CCFL. Scheelt toch zo al weer 15-20W in stroomverbruik. Verder zijn al die Samsung monitoren niet verstelbaar, dus ik zou er persoonlijk niet aan beginnen. Zit nu ook al een lange tijd met niet-verstelbare monitoren maar ik heb er toch wel spijt van eigenlijk.

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dus dan blijven er 2 over namelijk de S27B370H en de S27A350H. De S27A350H is er al vanaf vorig jaar en de S27B370H is nieuwer. Ook is het statisch contrast hoger.

Verbruik maakt mij niet zoveel uit. En verstelling ook niet, heb nu een samsung die alleen kantelbaar is en niet in hoogte te verstellen en er is niks mis mee.

12. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Lijkt me een makkelijke keus dan, het recentere model dat goedkoper is en ook nog eens een beter contrast heeft.

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    die 175 eu klopt niet. Goedkoopste is 300 eu dus 60eu duurder dan het vorige type.

14. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Zo ver had ik helaas niet gekeken :+
    De nieuwe is een kilo of 2 lichter, maar verbruikt dus wel iets meer stroom. Qua afmetingen is ie ook nog compacter. Het is maar de vraag of je daar genoeg waarde aan hecht om 60 euro extra te betalen. Denk er ook aan dat meer stroomverbruik ook meer warmteproductie betekend, en als je je PC veel gebruikt in de zomer kan dat dus ook een warmere ruimte betekenen.

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zou voor jezelf een lijstje maken met een aantal modellen die je aanspreken.
    Vervolgens naar een winkel als de Media markt oid gaan waar vele monitoren naast elkaar staan. Dan ga je kijken welk scherm jij het mooiste beeld vindt geven.
    Vervolgens pak je je lijstje erbij en kijk je of deze erop staat.

Dat is iets wat je niet in harde cijfers kan uitdrukken, de kleur weergaven van een scherm.

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Probleem is dat de mediamarkt/saturn hier in Groningen de nieuwste modellen nog niet hebben. Laat staan in 27inch. Normaal ga ik uit van reviews van hardware.info of tweakers maar deze hebben beide al in maanden geen 27inch monitoren meer getest.

Warmte en verbruik maken in principe niet uit. Ruimte waar de computer staat beschikt over een airco

Laatst bewerkt: 3 apr 2012
  17. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.046
    Er zit aan de Westerhaven ook nog een Norrod en een Mycom, beiden erg goede winkels.

18. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Mediamarkt had hem staan, via internet bestellen zou 20 euro goedkoper zijn maar dit is wat handiger ivm garantie en dergelijke. Ben er erg blij mee :)

19. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    En voor welke ben je uiteindelijk gegaan? Het nieuwe model?

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina