1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Man wat een rotzooitje zeg, lijkt mijn oude kast wel :+ (Maar die had dan ook geen kabelmanagement)

Dat had je echt bij het inbouwen moeten doen, het kost je echt helemaal geen moeite terwijl het nu allemaal wat lastiger is omdat er al zoveel kabels inzitten, ik zou het alsnog doen als ik jou was, dat scheelt wel.

@Sjorrit
    Ik denk dat ik de fan alsnog om ga draaien zodat hij gewoon naar de exhaust aan de acherkant blaast zoals het hoort, maar ik wacht even tot ik mijn nieuwe setje geheugen binnen heb, CPU doet nu idle ~38c dus er is nog wat ruimte voor verbetering idd.

2. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het al opgeruimd. :+
    Heb ook nog maar een harde schijf erbij gekocht van 2TB, want met Fraps is 1TB best weinig. :+

3. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Hey Dutch Future, je moet wat meer ruimte voor je muis creëren en een goede muismat kopen. Enige wat eigenlijk nog mist :)

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Waar kan ik een goede muismat vinden?

5. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Bij ons in de Media Markt hebben ze een aantal. Ik heb zelf een Steelseries Qck, lekker glad. Maar ik heb gehoord dat die van Roccat beter zijn.
    Uiteraard zijn er veel webshops die ze aanbieden.

6. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ja klopt, alleen wat is een goede muismat? Ik ga geen 50 euro betalen. :+

Edit: Heb trouwens mijn dpi op 6400 of 5600 staan, dus heel veel ruimte heb ik niet nodig. Denk ik. :9

Laatst bewerkt: 9 mei 2012
  7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  8. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee.

Zal er wel eens voor kijken. :)

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Laatst bewerkt: 11 mei 2012
  10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Hey guys!

Even een vraagje aan de pc kenners aangezien ik er niet al teveel verstand van heb.
    Is deze pc een beetje geschikt voor gaming? (diablo3 wow etc..)

Kenmerken / Specificaties

Merk AzGameSystems Voeding Corsair Builder Series CX430 V2 - voeding - 430 Watt Processor AMD A6-3500 2.1 GHz processor Geheugen Kingston ValueRAM geheugen - 4 GB - DIMM 240-pins - DDR3 Besturingssysteem Microsoft Windows 7 Home Premium 64bit

Alvast bedankt.

11. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Anyone?

12. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Hoeveel kost ie en wat voor videokaart zit erin?
    Heb je misschien een linkje?

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  14. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Zit wel een zwakke voeding en videokaart in, zou voor minstens een 500 watt voeding gaan.
    Voor Diablo en WoW ben je geen monster pc nodig, maar voor dat geld kun je wel wat mooiers vinden als je zelf wat in elkaar zet via een PCBuilder op internet (dan kun je zelf onderdelen uitzoeken en dat word dan voor je in elkaar gezet.
    Wat je ook kunt doen is onderdelen uitzoeken en kijken waar je ze het goedkoopst kunt halen om je pc vervolgens zelf in elkaar te zetten, wat ook niet heel moeilijk is mits je er even rustig voor gaat zitten (staat een paar pagina's terug een mooie tutorial over).
    Als je even aangeeft wat je budget is wil ik morgen wel even wat moois voor je uitzoeken.

15. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Dat stel ik op prijs Remco :)
    Mijn budget is denk ik max 500€

Mvg,

Smok3y

Btw: gino pietermaai is een baas! XD

Laatst bewerkt: 20 mei 2012
  16. RemcoM

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik ben er van uit gegaan dat je Windows 7 al hebt (anders kun je Windows 8 gratis downloaden omdat ie nog in de test fase is, ik draai m zelf als sinds Februari en heb nog geen problemen gehad, alles is ook veel sneller dan Windows 7 vooral het opstarten).

Ik ben wel wat boven je budget gaan zitten, maar anders zou je te veel moeten bezuinigen, hiermee ben je beter uit. €800,- is de hot-spot qua prijs/kwaliteits verhouding, als ik jou was zou ik iets meer uitgeven want dat heb je gelijk al een veel betere videokaart en processor.

Met deze pc zit je op €595,- (komt volgensmij ook nog €20 of €30 montage en afleverkosten overheen).
    http://www.alternate.nl/html/configurator/builder/structure/sendLoad.html?id=89001&kind=pcBuilder

Als je alle onderdelen los zou bestellen en zelf in elkaar zou zetten dan kom je op € 535,28, scheelt dus al €100,- (ik heb alle onderdelen in een lijstje gemikt, dan word er automatische gekeken waar je ze het goedkoopst kunt krijgen als je alles bij een leverancier zou halen).
    http://tweakers.net/gallery/412988

In dit filmpje kun je zien hoe je zelf een pc bouwt, niet erg ingewikkeld mits je er de tijd voor neemt.

Niets laten merken van merken!
    _O_

17. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Eind mei een nieuwe CPU koeler van Coolermaster, ziet er wel vet uit! Ga ik denk ik bestellen.

Ook eindelijk een betaalbare (35eu) fancontroller die gebruikt maakt van de onboard sensoren ipv dat je zelf overal losse sensoren moet plaatsen.

\o/

18. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik de foto zag dacht ik wow dat ziet er weer duur uit.
    Maar 35 euro dat is idd niet veel ;)

19. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn als ik die video weer bekijk, dan krijg ik meteen weer zin om spullen te bestellen en zelf weer alles in te bouwen.

Maar helaas laat het geld dat voorlopig nog niet toe.:lol::lol::mad:

20. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina