Ik hou m'n Xbox 360 natuurlijk. Ik heb zulke geweldige herinneringen en ervaringen aan dat apparaat. Ik speel er nog dagelijks op, voornamelijk FIFA en Forza Motorsport 4 (games die op de PC niet geweldig spelen en Forza is Xbox 360 only).
@ Ferry
Bedankt voor je hulp! En met de PC die jij hebt gemaakt bij Tweakers kan je me garanderen dat games mooi genoeg zijn en goed spelen? Daarmee bedoel ik dat de graphics dus beter zijn dan console graphics? Ik hoef geen ultra supersonisch high graphics, gewoon high is al voldoende. Dit pakket is wel te doen qua prijs! Het kost wat, maar ik heb het er echt voor over!
En speakers, headset en een muis heb ik al. Ik denk niet dat ik een gaming muis nodig heb. Monitor en toetsenbord moet ik dan nog aanschaffen.
EDIT: hoe zit het met de behuizing? Kan je elke behuizing gebruiken om je eigen pc te bouwen of moet je daar ook naar kijken?
EDIT 2: hoe kom ik dan aan een legale versie van Windows 7? Want nu gebruik ik een gedownloade versie, maar ik kan dan bijna niks updaten met Windows Update... En om nou Windows 7 te gaan kopen vind ik echt te duur. Goedkoopste versie van Windows 7 is al meer dan €100...
EDIT 3 (
): ik kan op mijn kamer alleen maar verbinden met draadloos internet. Jammer genoeg heb ik niet de mogelijkheid om een ethernetkabel van de router naar mijn kamer te laten lopen. Hoe zit het dan met desktops en draadloze verbindingen?
Klik om te vergroten...