1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Klopt, ga ook voor de Samsung. Had deze vergeten weg te halen. Maar ik heb vandaag ook op forums gelezen dat de gem fps een stuk lager is dan de 670. De 660ti blijkt af en toe behoorlijk in te kakken. Ga nu voor de n670gtx / oc

2. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CPUs Koelers
    Cooler Master Hyper TX3 EVO
    PWM-aansluiting
    Direct leverbaar 1 € 21,99* € 21,99* Grafische kaarten ATI/AMD PCIe
    Club 3D Radeon HD 7750
    DVI, HDMI, DisplayPort, CrossFireX
    Direct leverbaar 1 € 99,90* € 99,90* Software OEM Besturingssystemen
    Microsoft Windows 7 Home Premium 64-Bit NL
    OEM, Incl. ServicePack 1
    Direct leverbaar 1 € 79,90* € 79,90* CPUs Socket 1155
    Intel® Core™ i5-3570K
    FC-LGA4, "Ivy Bridge"
    Leverbaar binnen 2 werkdagen 1 € 212,90* € 212,90* •Boxed Koeler (ATX Layout) alle Modelle1Monitoren
    LG Flatron IPS234V-PN
    HDMI, VGA, DVI-D, Zwart
    Direct leverbaar 1 € 149,90* € 149,90* Voedingen
    Sharkoon WPM600
    2x PCIe, Kabel-Management
    Direct leverbaar 1 € 54,90* € 54,90* Behuizingen Midi Tower
    Antec ONE
    USB 3.0, Zwart
    Direct leverbaar 1 € 54,90* € 54,90* •fan 120mm 120 mm2DVD-reWriters Serial-ATA
    LG GH24NS70
    12-x DVD-RAM schrijven, Zwart
    Direct leverbaar 1 € 15,99* € 15,99* Solid State Drive 2,5 inch SATA
    Samsung MZ-7PC128B/WW
    SATA 600, 830 series, MLC, TRIM
    Direct leverbaar 1 € 99,-* € 99,-* Moederborden Socket 1155
    ASUS P8H77-V LE
    RAID, Gb-LAN, Sound, ATX
    Direct leverbaar 1 € 102,90* € 102,90* •Intel® H77 PCH max. 6 Geräte, 600 MB/s1•USB 2.0 Controller 60 MB/s, USB 2.0, max. 4 Geräte1•USB 3.0 Controller 600 MB/s, USB 3.0, max. 2 Geräte1•CPU-Afhankelijk 1•Realtek ALC887 1, 1, Realtek ALC8871•Realtek RTL8111F 1 x RJ-45, 10/100/1000 MBit/s1Harddisks 3,5 inch SATA
    Hitachi HDS721050CLA362
    Deskstar 7K1000.C, 24/7
    Direct leverbaar 1 € 66,90* € 66,90* Geheugen DDR3-1600
    Corsair 8 GB DDR3-1600 Kit
    CMZ8GX3M2A1600C9, Vengeance
    Direct leverbaar 1 € 46,49* € 46,49* € 1.005,67*

sorry voor mijn afwezigheid * geen pc. DIt gaat m worden maar zoals julie zien over mijn budget heen. Wil max 900 euro uitgeven tips waarop ik kan besparen guys?

3. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Koop de SSD later en je hebt 100 euro bespaart :+

4. Azureux NL

Azureux NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een goede laptop kan aan bevelen, wil er wel de nieuwste games op kunnen spelen. Rond een prijs van 600,-? Of gaat dit niet lukken xD

5. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
  6. jeffie112

jeffie112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar een goede speakerset die ik aan zowel mijn TV als desktop kan pluggen, maar voornamelijk gaat die aan pc hangen. Ik wil het vooral voor muziek en films gaan gebruiken, en af en toe voor het gamen. Wat voor speakerset oid kunnen jullie mij aanraden, en is een goede geluidskaart ook nodig?

Thanks

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Budget?

Geluidskaart is niet persé nodig, beetje afhankelijk van je moederbord.

Wel word het geluid er beter op en zul je door de meegeleverde software/drivers meer kunnen instellen. Iets wat echte audiofielen wel een pre vinden.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Okay, ik vraag mij af hoe ik mijn pc kan verbinden aan mijn Pioneer AV receiver met geluid. Het beeld is eenvoudig te doen maar raar genoeg is mijn computer scherm dan opeens niet meer mijn hoofscherm als ik via Windows+P schakel naar 'Extend'. Kan ik dit alsnog omschakelen zodat ik mijn applicaties wel op mijn PC monitor zie en dan mijn film kan schuiven naar mijn TV?

Aangezien ik dus wel het beeld doorgeluikt krijg via de HDMI pakt hij het geluid dus niet. Ik zou graag mijn films en muziek via HDMI ook op mijn Stereo laten afspelen voor beter geluid, daar heb ik een leuk Denon setje aan hangen. Kan ik via 'Control Panel' dit niet aanpassen? Ik kan het zelf niet vinden..

9. jeffie112

jeffie112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt natuurlijk een beetje aan de prijs/kwaliteit verhouding maar zit te denken aan max 400.. Een pré is ook wel dat het aan de tv verbonden kan worden, altijd handig lijkt mij.

10. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Rechter muisknop(RMB) op het luidspreker icoontje op je taakbalk.
    RMB>afspeel apparaten > HDMI selecteren > Instellen als standaard

Nu speelt het geluid via de HDMI kabel op de TV af welke neem ik aan aangesloten staat op je receiver?

Je zult snel hierop komen denk ik.
    http://tweakers.net/pricewatch/279592/logitech-z906.html
    Dit is de opvolger van de befaamde Z-5500 waar iedereen helemaal gek op was.

Laatst bewerkt: 29 aug 2012
  11. jeffie112

jeffie112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt, lijkt me inderdaad een prima set. Worden deze sets elk jaar geüpgraded naar een nieuwe versie, of is dat niet bekent, anders kan ik beter even een paar maanden wachten misschien?

12. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    De Z5500 kwam uit in oktober 2004, de Z906 in maart 2011. Ben dus niet bang dat je opeens met een verouderde set zit, deze gaat nog wel een aantal jaar mee :p

De Z5500/Z906 zijn gewoon lekker allround, perfect voor studenten.
    Mooie bijkomstigheid is het schoontrillen van het servies in je kasten.

13. jeffie112

jeffie112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ja dat is inderdaad nog eens een mooie bijkomstigheid! Qua design is de z5500 mooier naar mijn mening, maar verwacht(denk) dat de geluidskwaliteit van de z906 beter zou moeten zijn omdat deze pas in 2011 uit is gekomen. Klopt dit? Trouwens pricewatch op tweakers geeft aan dat de z906 +-270 euro kost, weet iemand waar deze set evt. goedkoper is te krijgen?

14. Pim

Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    76
    Het geluid is iets anders volgens de reviews. Ik heb de Z5500 en een maat van me de Z906, ik hoor het verschil eigenlijk niet. Ik ben dan ook verre van een deskundige of heel erg kritisch.

Goedkoper dan pricewatch krijg je hem niet trouwens (behalve in een aanbieding). Dat wordt dus jokers plakken!

15. jeffie112

jeffie112 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke super, bedankt!! Ik ga voor de zekerheid dan nog maar een paar reviews doorlezen en dan me conclusies trekken. Thanks

16. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah man zit nog steeds een PC te assembleren weet echt niet wat ik moet doen guys. Krijg echt veel adviezen met verschillende componenten kunnen jullie even kijken bij HWI heb een account aangemaakt. Iki weet niet wie er nnog meer een account heeft maar heb daar mijn voorlopige specs neergezet. Bij het subforum Sustemen onder de zelfde naam als bij IG.

http://nl.hardware.info/forum/threads/263301-Totale-PC-voor-900-max?p=2301213#post2301213

Heb alternate ook opgebeld en zij zeggen dat de i5 die ik geselcteerd heb beter past bij een moederbord met chipset z77. Alleen is mijn budget nu al op 940 terwijl ik dit liever niet wil. Help me!

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja gast, ondertussen zijn er hier al zeker 3 keer prima configuraties voor je neer gezet.

Natuurlijk is een Z77 chipset moederbord beter omdat dat momenteel het meest uitgebreide en nieuwste chipset is, welk inderdaad afgestemd is op de 3e generatie i-serie processors alleen moet je binnen je budget concessies doen.

Neem dan dit moederbord als je perse een z77 mobo wilt.
    Komt prima uit de test voor zijn prijs.
    http://nl.hardware.info/productinfo/148838/gigabyte-ga-z77-d3h

En zie 3 pagina's terug at je die ook al geselecteerd had.

Laatst bewerkt: 30 aug 2012
  18. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Het beeld heb ik uiteindelijk goed gekregen, het was even pielen met de configuratie maar volgens mij heb ik 'm zo goed staan;

Het geluid gaat overigens nog steeds niet via de HDMI zoals ik heb ingesteld. Zou ik dan een geluidskabel van mijn audiokaart naar de receiver moeten leggen of heb ik iets over het hoofd gezien? Ik zit er overigens sowieso over na te denken om een audio kabel te leggen naar mijn receiver zodat ik mijn muziek/Itunes ook kan afspelen over mijn nieuwe installatie, dan hoef ik mijn tv ook niet altijd aan te zetten 8)

Laatst bewerkt: 30 aug 2012
  19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je hebt nu die AMD HDMI als 'set default'?

20. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja, volgens mij wel. Is dat niet te zien op dat plaatje dan?

Maar zo zou die ook moeten staan toch? Ik word er nu een beetje radeloos van 8) Zonder de receiver er tussen en de HDMI direct naar mijn tv wordt het geluid wel door geluikt maar als ik er een receiver tussen knal alleen maar beeld. *sadface*

Laatst bewerkt: 31 aug 2012
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina