1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Vragen over nieuwe pc en/of onderdelen [Deel 14]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Lenny-t, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    -Oh pardon dubbel - kan weg
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2012
  2. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb van de week m'n nieuwe pc geconfigureerd en het is dus nu wachten op... Ik moet eigenlijk ook nog een goede muis hebben om vooral fps mee te spelen. Iemand een goede suggestie?
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
  4. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
  5. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik heb m zelf ook, heel lekker muisje :).
    In de winkel vond ik hem het prettigst in de hand liggen maar toen ik m eenmaal in huis had voelde het allemaal toch wat raar aan, maar als je eenmaal een goede dpi hebt gevonden, het goede gewicht en je aan de knopjes op de zijkant van de muis bent gewent wil je niet anders meer :) (plus hij ziet er ook nog heel gelikt uit, helemaal als je andere Logitech G producten hebt :9).
     
  6. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb ook een G500, maar erg mooi vind ik hem nou niet bepaald :p De knopjes bij de duim zijn inderdaad perfect.
     
  7. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat komt omdat je hem in de winkel helemaal in je palm legt, en dan denk je "Wow, dat ligt lekker!". Maar zo gebruikt bijna niemand zijn muis, ik pak hem meer met m'n duim en mn pink vast en laat mn pols op de muismat rusten, mijn palm zweeft dan een beetje boven m'n muis. Van m'n oude G5 (zelfde vorm als G500) kreeg ik op een gegeven moment enorm last van m'n arm en vingers, omdat de vorm prut was voor de manier waarop ik m'n muis gebruik. Uiteindelijk een Razer Lachesis overgenomen van een vriend, en dat is echt de perfecte vorm voor mij.

    Mijn punt is een beetje dat je een muis echt moet gebruiken aan een bureau om te weten of ie fijn in de hand ligt of niet. Zo heb ik bijvoorbeeld door mijn manier van gebruik totaal geen problemen met kleine laptopmuizen, die vind ik ook vaak erg fijn.
     
  8. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik wil een laptop kopen die ik voornamelijk voor school wil gebruiken. Dus programma's als Office, photoshop en sony vegas moeten lekker snel werken. Ik wil er ook op kunnen gamen. Ik hoef bijv BF3 niet op Ultra te draaien maar het moet wel vlot gaan. Ook wil ik HD videos erop kijken.

    Budget is +- 1000 euro.

    Of kan ik voor dat bedrag gewoon een macbook pro of air halen ?
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je games wil gaan spelen moet je imo geen Mac kopen. :)
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Macbook zou ik je sowieso afraden, mooi laptopje met een mooi stukje software maar de prijs/kwaliteits verhouding is gewoon zo krom als wat.

    Dit is een erg goede laptop, erg goede performance maar hij is alleen wel wat over je budget heen.

    Ik zou voor deze gaan, zit geen SSD in (die de Lenovo wel heeft), een 750GB HDD (wel een snellere 7200rpm terwijl die van de Lenovo 5200rpm is) ipv een 1TB HDD die de Lenovo heeft en een mindere GPU (nog steeds goed genoeg voor je eisen) maar hij ziet wel een stuk mooier uit en je kunt er als je wilt nog een SSD bijkopen aangezien je onder de 1000 euro zit.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    zo dat zijn mooie dingen. Alleen het merk Lenovo ken ik niet. Nieuw ofzo? Maargoed, de specs zien er in ieder geval goed uit. Als je meer suggesties hebt let me know!
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Nee Lenovo is niet nieuw, maar ze focussen zich vooral op duurdere zakelijke laptops, staan ook bekend om hun uitstekende bouwkwaliteit en service.
    Ik ga nu plat dus ik kijk morgen even verder voor je :).
     
  13. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
  14. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Hmm ik weet het niet hoor, voor programma's zoals Photoshop en Sony Vegas is een quad-core en een SSD toch wel een groot voordeel.

    Ik heb nog even voor je gekeken en ik zou gewoon voor de Asus gaan en er eventueel een SSD in plaatsen, dan heb je echt een top laptop.
     
  15. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zag laatst een Sony vaio met een SSD met een HDD expansion bay.
    Ff kijken of ik m kan vinden.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
  17. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet niet waar je dat leest, maar die videokaart is bij lange na niet zo snel als die in de Lenovo.
     
  18. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraagje over mijn voeding Corsair CX600.
    Als de computer ongeveer een half uur aan staat maakt de voeding een zacht ratelend geluid.
    Hoewel het niet hard is, hoor ik het wel boven de andere fans uit.
    Het is geen continue geluid.

    Filmpje van gemaakt, tijdelijk alle andere fans uitgeschakeld en HDD ontkoppeld dus alleen de voeding die aan staat (anders is het met opname niet duidelijk te horen)
    http://youtu.be/ABC7FPuxmVM?hd=1&t=32s

    Bij 32 seconde hoor je het het duidelijkst, wel even het volume omhoog gooien.

    Wat zou dit kunnen zijn, iets ernstigs of?
    Behalve dat het lichtelijk irritant is als ik verder weinig geluid aan heb staan.
     
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Klinkt gewoon als de ventilator als je het mij vraagt. Waarschijnlijk niks ernstigs, maar het beste kan je ermee teruggaan naar de winkel als je er vanaf wilt. Erg vervelend, maar dat is niet anders..
     
  20. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik heb vandaag mijn laptop binnen gekregen. Als ik een spel speel zoals BF3 of MW3 dan knalt de temperatuur van de videokaart naar 94c.

    Zal misschien geen ramp wezen, maar wil die wel graag gekoeld houden.

    Ik hoorde dat er een cooler was van coolermaster voor een laptop?

    Type laptop: Acer Aspire 5750G
    Videokaart: NVIDIA GT 540m 2GB DDR3
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina